Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Перпендикуляр түзулер. Перпендикуляр, көлбеу және оның проекциясы.
Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпқа басқа сабақтармен байланысты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
5323
13 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3С бөлім. Түзулердің өзара орналасуы | Мектеп: «№1 жалпы білім беру орта мектебі» КММ | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сынып: 7 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы: | Перпендикуляр түзулер. Перпендикуляр, көлбеу және оның проекциясы. | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.3.2.8Перпендикуляр, көлбеу және көлбеудің проекциясы ұғымдарын меңгеру;7.3.2.9Нүктеден түзуге түсірілген перпендикулярдың біреу ғана болуы теореманы дәлелдеу және қолдану | |
Сабақ мақсаттары | Перпендикуляр, көлбеу және көлбеудің проекциясы ұғымдарын үйрету. Оқушылардың зерттеушілік қабілеттерін қалыптастыру, өз ойларын теореманы дәлелдеуде жеткізе білуге дағдыландыру | |
Бағалау критерийлері | ОқушыларПерпендикуляр, көлбеу және көлбеудің проекциясы ұғымдарын біледі. Нүктеден түзуге түсірілген перпендикулярдың біреу ғана болуы теоремасын дәлелдейді, қолданады | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар: -математикалық символдармен берілген тапсырмаларды оқиды және математикалық тілде сауатты сөйлейді. - теоремаларды дәлелдеу мен есеп шығаруды түсіндіреді;- бөлімнің терминдері мен ұғымдарына сүйенеді; - сызбадағы берілгендерді суреттейді. Бөлім бойынша лексика және терминология- параллель, қиылысатын, перпендикуляр түзулер;- қиюшы;- ішкі айқыш бұрыштар, ішкі тұстас бұрыштар, сәйкес бұрыштар;- үшбұрыштың сыртқы бұрышы;- үшбұрыш теңсіздігі;- перпендикуляр, көлбеу, проекция. | |
Құндылықтарды дарыту | Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену және оны дамыту. Бір-бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу | |
Пәнаралық байланыстар | тарих | |
Бастапқы білім | Тік бұрышты үшбұрыштың қасиеттері мен белгілері | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы2 мин 5 мин 5 мин | І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, оқушылар құралдарын реттеу, сабаққа назарын аударту. ІІ. Сыныптағы көшбасшы оқушылар таңдалады, осы оқушылар өз тобын өзі жасақтайды. Мысалы, «Мен Айнұрды таңдаймын, себебі, ол «өз ойын еркін, анық жеткізеді» деп таңдауға болады. Сыныпта ынтымақтастық ахуалы орнайды. ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру.«Символдар сөйлейді» ойыны арқылы үй тапсырмасын тексерміз. Әр топқа 2 тапсырмадан беремін, топта талқылап, тапсырмаларды постерге орындайды, топтар бірін-бірі бағалайды.І топ1-тапсырма. 2-тапсырма. ІІ топ1-тапсырма. 2-тапсырма. ІІІ топ1-тапсырма. 2-тапсырма. ІV топ түзуі және одан тыс М нүктесі берілген. М нүктесі арқылыА) түзуін қиып өтетін түзулерін жүргізіңдержӘ) түзуіне параллель с түзуін жүргізіңдер. Дескриптор Білім алушы | |
Сабақтың ортасы3 мин 7 мин | IV. Жаңа тақырыпты ашу. Видеоролик көрсетіледі.Мұғалім жаңа тақырыпты меңгеру үшін оқушыларға сұрақтар қойып, негізгі идеяларын бірлесе отырып ашып түсінеді.АВ және СD түзулері О нүктесінде қиылысып, бір-бірімен тікбұрыш жасасын. С | Перпендикуляр.Түзулер мен кесінділер...https://www.youtube.com/watch?v=BkPHb... |
Теорема 1. Бір түзуге перпендикуляр екі түзу өзара параллель болады.Теорема 2. Егер түзу параллель түзулердің біріне перпендикуляр болса, онда ол екіншісіне де перпендикуляр.Теорема 3. Түзудің әрбір нүктесі арқылы оған бір ғана перпендикуляр жүргізуге болады. V. «Миға шабуыл» әдісі бойынша проблемалық сұрақтар қоямын. Дәлелдемелерін постерге түсіреді, «Галереяға саяхат» әдісін қолданамын. Постерлер ілініп тұрады, әр топ бірін-бірі бағалайды. І топТүзудің әрбір нүктесінен оған перпендикуляр болатынын бір ғана түзу жүргізуге болатынын дәлелдеңіз. ІІ топТүзудің бойында жатпайтын бір нүктеден оған перпендикуляр болатын тек бір ғана түзу жүргізуге болатынын дәлелдеңіз. ІІІ топТүзудің әрбір нүктесінен оған перпендикуляр болатынын бір ғана түзу жүргізуге болатынын дәлелдеңіз. ІV топТүзудің бойында жатпайтын бір нүктеден оған перпендикуляр болатын тек бір ғана түзу жүргізуге болатынын дәлелдеңіз. Дескриптор Білім алушы-әрбір есеп үшін сызба салады;-әрбір есеп үшін дәлелдеу әдісін анықтайды;-перпендикуляр түзулердің қасиеттерін қолданады;-түзуге жүргізілген перпендикулярдың жалғыздығы туралы теореманы дәлелдейді. | ||
5 мин 5 мин | VI. «Сен білесің бе» ойынын ойнаймыз Оқушыларға бірнеше суреттер, беріледі осы суреттерге қарап, оқушылар өздерінің ойларын айтады. Бұл көлеңкенің өмірде қолдануының мысалы. Ал бұл ұғымдарды математикалық тілде көлбеу және проекция деп атаймыз. Айталық, А нүктесінен түзуіне түсірілген АВ кесіндісін-перпендикуляр, ал АС кесіндісін-көлбеу деп атайды. А нүктесі ВС перпендикулярдың табаны, С нүктесі ВС көлбеуінің табаны, ВС кесіндісі АС көлбеуінің түзуіндегі проекциясы деп аталады. Сабақты бекіту. І және ІІІ топАВ және CD перпендикуляр түзулер және олар О нүктесінде қиылысады. ОЕ және OF сәулелері OD сәулесімен бір жарты жазықтықта жатады және Шешуі. Есептің шартына сәйкес сурет саламыз ВОЕ және АОЕ – сыбайлас бұрыштар. Сондықтан <ВОЕ немесе <АОЕ=180°-(105°+28°) 180°- 133°=47°. <АОD=90° болғандықтан,<ЕОD=90° - <АОЕ=90°- 47°= 43°. Суреттен, < DОF = 105°- 43°=62°. Жауабы: 62°, 43°. ІІ және ІV топАВ және СD перпендикуляр түзулер және олар О нүктесінде қиылысады. EF түзуі мен KL түұзулері өзара перпендикуляр түзулер. <АОК=400 болса, COF және FOB бьұрыштарының градустық өлшемдерін табыңдар.Жауабы: 400; 500 Дескриптор Білім алушы-әрбір есеп үшін сызба салады;-әрбір есеп үшін дәлелдеу әдісін анықтайды;-перпендикуляр түзулердің қасиеттерін қолданады; | https://kk.wikipedia.org/wiki/ |
5 мин 5мин 3 мин | VII. Сабақты қорытындылау. Оқушылар «Еркін микрафон» әдісі бойынша сабаққа кері байланыс жасалады. Белсенділігі төмен немесе барлық оқушылардың қатысып отырғанына көз жеткізу үшін осы әдісті қолданамын. 1. Өзара тік бұрыш жасай қиылысқан түзу.(перпендикуляр)2. Жазықтыққа жүргізілген перпендикуляр емес түзу. (көлбеу)3.Өзара қиылыспайтын түзулер (параллель)4 Ішкі тұстас бұрыштардың қосындысы неге тең? (1800)5. Нүктеден жазықтыққа түсірілген перпендикулярдың ұзындығы (қашықтық)6. Перпендикуляр, көлбеу, проекция құрайтын үшбұрыш.(тікбұрышты үшбұрыш)VIII. Бағалау. Оқушылар бағалау бетшесін толтырады. Бағалау бетшесіТоптың аты: Топ басшысы: IX. Кері байланыс. "Сұрағы бар жәшік?" әдісі арқылы кері байланыс орнату. Оқушылар жәшікке түсінбеген сұрақтарын немесе өзінің сабақ бойынша пікірін жазып қалдырып кетеді. Үйге тапсырма. №125, 128 | |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Белсенділігі төмен немесе барлық оқушылардың қатысып отырғанына көз жеткізу үшін «Еркін микрафон» әдісін қолданамын.Қабілеті жоғарғы оқушыларға шығармашылық жұмыс кезінде өздерінің білімдерін шыңдауға мүмкіндік беріледі. | Сабақ барысында үнемі қолдау, мадақтау жүргізіліп отырады. Топтық бағалау парақшасы арқылы бірін-бірі бағалайды.Мұнда «Ең белсенді», «Жүйелі сөйлейтін», «Ең түйінді ой айтқан», «Ең ынтымақтаса жұмыс жасаған» оқушылар анықталады, бағаланады."Сұрағы бар жәшік?" әдісі арқылы кері байланыс орнатамын. Оқушылар жәшікке түсінбеген сұрақтарын немесе өзінің сабақ бойынша пікірін жазып қалдырып кетеді. | Сынып бөлмесі үнемі желдетіліп отырады.Интербелсенді тақтаны уақытылы қолдану қажеттілігі ескертіледі. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
Сабақ бойынша рефлексия | |
Жалпы бағалау. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)