Тақырыбы
|
Персоналды басқару
|
Мақсаты
|
Ұйым қызметін басқарудағы персоналды басқару және
оның ролі. Персоналды басқару түсінігі, персоналды басқару құрамы
мен мақсаттарын білу.
|
Жалпы мақсат
|
Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Ойлау,
сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын
арттыру
|
Күтілетін нәтиже
|
Зерттеу
негізінде ұйым қызметін басқарудағы
персоналды басқару және оның ролі. Персоналды басқару түсінігі,
персоналды басқару құрамы мен мақсаттарын
біледі
|
7 модульдің қолданылуы
|
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту
үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,
“Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
«Миға шабуыл»,Көпір әдісі,зерттеу жұмысы, Кім
білімді
|
Қолданылатын ресурстар
|
маркерлер, тақта, ноутбук
|
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал
|
Жаңа тақырыпқа байланысты сыныпты 3 топқа
бөлу
Шаттық шеңбері
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты топ болып
құралу
|
Сабақ кезеңдері
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушылардың іс-әрекеті
|
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
|
«Көпір» сұрақ-жауап арқылы ,
диалог құру
Миға шабуыл әдісін пайдалану
|
Үй
тапсырмасына байланысты сұрақ жауап беру
|
Оқушылар интерактивті тақтадағы сұрақтарға топ
мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді,
талдайды.
|
Ой
қозғау
|
|
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында
оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру.Өз ойларын, пікірлерін ашық
айту
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға
жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу
|
Қолдану
|
«Зерттеу жұмысы»
|
Тақырып бойынша материалдар таратылады,қосымша
кесте беріледі
|
сұрақтар бойынша
оқушылар зерттеу жүргізеді, соңында ойларын
қорытындылайды
|
Талдау
|
«Кім білімді»
Ашық,жабық сұрақтары
|
Топтарға сұрақтар беріледі, әр топқа уақыт
беріледі, қай топ бітсе, сол топ жауаптарын
көрсетеді
|
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға
нақты жауап беру керек.Қай топтың тапсырмасы мен сұрақтары дұрыс
болса сол топ жеңімпаз болады
|
Жинақтау
|
Ақпараттарды құрастыру
|
Жинақтайды,жағдайяттар шешу
Тест сұрақтары
|
Жинақтайды,жағдаяттарды шешеді,жауап
береді
|
Бағалау
|
«Мадақтау сэндвичі»
|
Нақтылайды
|
Пікірлеседі,бағалайды
|
|
|
|
Бас бармақ – басты
мәселе
Балалы үйрек –
бірлесу
Ортан терек – ойлану
Шылдыр шүмек –
шынайылық
Кішкентай бөбек – көңіл-күй
ахуалы
|