Материалдар / Персоналды басқару 11 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Персоналды басқару 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал балаларды ұйым қызметін басқарудағы персоналды басқару және оның ролі туралы түсінік береді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2018
791
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы

Персоналды басқару

Мақсаты

Ұйым қызметін басқарудағы персоналды басқару және оның ролі. Персоналды басқару түсінігі, персоналды басқару құрамы мен мақсаттарын білу.

Жалпы мақсат

Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Ойлау, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Күтілетін нәтиже

Зерттеу негізінде ұйым қызметін басқарудағы персоналды басқару және оның ролі. Персоналды басқару түсінігі, персоналды басқару құрамы мен мақсаттарын біледі

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

«Миға шабуыл»,Көпір әдісі,зерттеу жұмысы, Кім білімді

Қолданылатын ресурстар

маркерлер, тақта, ноутбук

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал

Жаңа тақырыпқа байланысты сыныпты 3 топқа бөлу

Шаттық шеңбері

Оқушылардың мұндағы мақсаты топ болып құралу

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім



Қызығушылық

тарын ояту

«Көпір» сұрақ-жауап арқылы , диалог құру

Миға шабуыл әдісін пайдалану

Үй тапсырмасына байланысты сұрақ жауап беру

Оқушылар интерактивті тақтадағы сұрақтарға топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.


Ой қозғау

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру.Өз ойларын, пікірлерін ашық айту

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу


Қолдану

«Зерттеу жұмысы»

Тақырып бойынша материалдар таратылады,қосымша кесте беріледі

сұрақтар бойынша оқушылар зерттеу жүргізеді, соңында ойларын қорытындылайды

Талдау

«Кім білімді»

Ашық,жабық сұрақтары

Топтарға сұрақтар беріледі, әр топқа уақыт беріледі, қай топ бітсе, сол топ жауаптарын көрсетеді

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек.Қай топтың тапсырмасы мен сұрақтары дұрыс болса сол топ жеңімпаз болады

Жинақтау

Ақпараттарды құрастыру

Жинақтайды,жағдайяттар шешу

Тест сұрақтары

Жинақтайды,жағдаяттарды шешеді,жауап береді

Бағалау

«Мадақтау сэндвичі»

Нақтылайды

Пікірлеседі,бағалайды

Бас бармақ – басты мәселе

Балалы үйрек – бірлесу

Ортан терек – ойлану

Шылдыр шүмек – шынайылық

Кішкентай бөбек – көңіл-күй ахуалы





Тапсырма (топтық жұмыс) Зерттеу тақырыбы: Персоналды басқару

Мәтіндегі мәлеметтерді пайдалана отырып келесі сұрақтарға жауап беріңіздер

Критерийлер


Зерттеу мақсатын анықтаңыз


Персоналды басқаруға анықтама беріңіздер


Персоналды басқарудың негізгі мақсаттарын анықтаңыздар


Персоналды басқарудың негізгі құрылымдық бөлімін анықтап, функцияларын атап көрсетіңіз


Персоналды басқарудың әдістерін атап көрсетіңіз


Персоналды еңбекке ынталандыру жолдарын көрсетіңіз


Қорытынды

1.Зерттеу мақсатына сәйкес......


2.


3.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!