Бөлім
|
Салт – дәстүр және ауыз
әдебиеті
|
Пәні:
|
Жаратылыстану
|
Күні:
|
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Сынып:
2
|
Қатысқандар саны: Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың тақырыбы
|
Пілдің
салмағы қанша? БЖБ
3
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
2.5.1.4 массаны анықтауға арналған
құралдарды таңдау
жəне пайдалану;
|
Сабақтың
мақсаты
|
Құралдардың көмегімен заттың массасы қалай анықталатынын
білу
|
Құндылық
|
Білуге, жаңаны
тануға
құштар болу
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың
кезеңі/уақыты
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурс
тар
|
Сабақтың басы
(1
мин)
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал орнату.
«Қал қалай?» ойыны
1.Қалдарың
қалай?
2.Жүріс
қалай?
3.Жүгіріс
қалай?
4.Алғанда
қалай?(алдыға қарай алақан
жаю)
5.Бергенде қалай?
(алдыға қарай алақанды төмен
қарату)
6.Түнгі ұйқы қалай?
(екі алақанын біріктіріп бір бетіне
апарады)
7.Ойнағанда
қалай?
8.Ұрысқанда
қалай?
9.Көңіл –күй
қалай?
|
Оқушылар сабаққа назар
аударады.
1.Осылай
(басбармақтарын
көрсетеді)
2.Осылай (бір
орындарында жүреді)
3.Осылай (бір
орындарында жүгіреді)
4.Осылай (екі
қолдарымен алуды көрсетеді)
5.Осылай (екі
қолдарымен беруді көрсетеді)
6.Осылай (екі
алақандарын қосып, беттеріне қойып ұйықтаған
болады)
7.Осылай (қолдарын
шапалақтайды)
8.Осылай
(басбармақтарын төмен
қаратады)
9.Осылай (езулерін екі қолмен
күліп көрсетеді)
|
Мадақтау
Жарайсың!,
Керемет!
Жақсы!
Талпын!
|
|
Сабақтың
ортасы
(2
мин)
10 мин
|
Үй тапсырмасын
тексеру
«Ой қозғау» әдісі
Массасы ауыр және жеңіл заттарды
ата.
Қай заттың ауыр екенін көзмөлшермен айта аласың
ба?
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
хабарлау
1-тапсырма
ФС
Ұжымдық
жұмыс
«Құрастыр» әдісі
Суреттерге қара. Қорытынды
жаса.
Осыған ұқсас мысалдар
келтір
Сөйлемдерді
толықтыр.
ЕББҚ
Сурет бойынша ойыңды
айт.
Талқылау
сұрақтары:
1.Заттарды салыстыру арқылы нені анықтауға
болады?
|
Тапсырманы
тексертеді
Массасы ауыр және жеңіл заттарды
атайды
Қай заттың ауыр екенін көзмөлшермен
айтады
1.
сурет
бойынша ойына қорытынды жасайды
2.сөйлемдерді толықтырады
Сұрақтарға жауап
береді
|
Дескриптор:
-
рекорд
жасаған мәшинелерді анықтайды (1б)
Мадақтау
Жарайсың!,
Керемет!
Жақсы!
Талпын!
Смайликтер
Дескриптор:
-сурет бойынша ойына қорытынды
жасайды(1б)
-сөйлемдерді
толықтырады(1б)
ЕББҚ
Дескриптор:
-сурет бойынша ойын
айтады
|
Оқулық
89
-бет
Оқулық
89 –
бет
Таратпа
қаламсап
|
5
мин
Сергіту
сәті
1 минут
|
2-
тапсырма
Жеке
жұмыс
«Тәжірибе алаңы»
әдісі
«Бірдей – әртүрлі»
деген ойша тәжірибе жүргіз. Қай заттың жеңіл, ал қай заттың ауыр
екенін салыстыр.
Қорытынды
жаса.
Массаны анықтайтын
құралдарды ата.
ЕББҚ
Берілген заттарды
салыстыр
Талқылау
сұрақтары:
1.Массаны салыстырудың
ең оңай жолын айта аласың ба?
«Тралалалалала» әуеніне қол жаттығуына
арналған қимылдар жаса
|
1.
мақсат
қойып, нысандарды таңдайды
2.заттарды ойша
салыстырады
3.қорытынды
жасайды
4. массаны анықтайтын
құралдарды атайды
Сұраққа жауап
береді
Әуенге сәйкес қол жаттығуларын
жасайды
|
«Комментарий»
арқылы
Жұлдызшалар
Дескриптор:
-мақсат қойып,
нысандарды таңдайды(1б)
-заттарды ойша
салыстырады(1б)
-қорытынды
жасайды(1б)
-массаны анықтайтын
құралдарды атайды(1б)
ЕББҚ
Дескриптор:
-заттарды
салыстырады
Жарайсыңдар!
Керемет!
|
Оқулық
90
–бет
Бейнежазба
|
20 мин
|
3 –
тапсырма
Ұжымдық
жұмыс
Бөлім бойынша жиынтық
бағалауға құрастырылған тапсырмалар
ұсыну
|
Тапсырманы орындайды
|
Жарайсыңдар!
Керемет!
|
Таратпа
қаламсап
|
Сабақтың
соңы
3 мин
|
«Ноутбук» әдісі
(Бағалау)
Бүгінгі сабақты толық
түсіндім
(9,10 Жарайсың! смайлигі)
Бүгінгі сабақты
түсіндім, сұрағым бар(7,8 Жарайсың ! смайлигі
)
Бүгінгі сабақты
түсінбедім
(5,6 Жарайсың! смайлигі )
Үйге тапсырма:
Қосымша дереккөздерді пайдаланып, түрлі жануарлардың
массасын біл. Жаңа ақпаратты достарыңмен
талқыла.
|
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған
тапсырмасының нәтижесіне қарай жинаған смайликтердің сөзіне қарай
санап, анықтайды.
|
Мадақтау
Жарайсың!,
Керемет!
Жақсы!
Талпын!
|
Ламинатталған ноутбук
суреті, смайликтер
(Жарайсың!Жақсы!Талпын!)
|