Мотивациалық
–
қозғаушылық
|
Шаттық
шеңбер.
Шашымды да
тарадым,
Айнаға да
қарадым.
Ерте тұрдым
ұйқымнан,
Мен бақшаға
барамын.
(Қ.Әлімқұлов)
Ойын
жағдаятты.
-Балалар,біз бүгін
ойыншықтар дүкеніне қыдырып
барамыз.
-Қандай көлікпен
барамыз?
-Кәне,»жүргізуші»,рөлге
отыр!
|
Балалар шеңбер жасап
тұрады, сөздерді қайталайды.
Балалар келіседі,көлік
түрлерін айтады.
|
|
-Бәріміз,»автобусқа»
отырайық.
-Балалар,біз ойыншықтар
дүкеніне келдік.
-Айналамызда не бар
екен?
«Ойыншық
түрлері»
-Сөреде қандай ойыншықтар бар
екен?
Балаларды ойыншықтар
түрлерімен таныстыру.
|
Балалар қызығушылық
танытады,қатар-қатар тұрған орындықтарға
отырады.
-Ойыншықтар.
Сылдырмақ,қуыршақ,құлыншақ,
доп,ботақан.
|
Ұйымдастырушылық
– ізденістік
|
Қарайды
қуыршақ,
Қарайды
ботақан.
Дидактикалық
ойын:»Дұрыс ата!»
«Мынау не?»деген
сұрақ қою арқылы ойыншықтардың аттарын балаларға
айытқызу.
Саусақ
гимнастикасы:
Бас
бармагым-атам, үйдің
даңасы,
Балаң
үйрек-апам,ошақ анасы.
Ортан
терек-әкем,отау панасы,
Шылдыр
шүмек-анам,үйдін ажары.
Титтей бөбек-
мен,бәрінің базары,.
(Е.өтетілеуулы).
-Енді балабақшамызға
қайтайық.
Үлестірмелі
материалға назар аударады.
-Өзіміз пирамида
ойыншығын жасасақ
қайтеді,балалар?
Сөздік жұмыс:
пирамида.
Балаларға пирамиданы
түрлі түсті пішіндердің ұзын-қысқасына қарай магнитті тақтаға қалай
орналастыруды көрсетеді.
-Бірінші пішін
қандай?
-Екінші пішін
қандай?
-Үшінші пішін
қандай?
-Келесі пішін
қандай?
-Мына пішін қандай
?
Балалармен жеке
жұмыс жүргізіледі.
-Енді жасаған ойыншықтарымызды
сөреге қояйық.
|
Өленді мұқият
тыңдайды.
Сұрақтарға жауап
береді
Балалар саусақтарын
бүгеді.
Иллюстрацияны
қарайды.Пирамида жасауға ынта
білдіреді.
-Қызыл.
-Көк.
-Сары.
Жасыл.
-Қызыл.
Балалар
пира-
мида ойыншығын пішіндер арқылы
құрастыруға тырысады.
|