Қысқа мерзімді жоспар Көркем еңбек 7 сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Пирография өнерімен танысу. |
Мектеп: Айымжан орта мектебі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тырқаев Б.Қ. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Куні 16.11.2022 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 7 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қатысқан оқушылар саны:5 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қатысқан оқушылар саны:0 |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.1.1.1-Қоршаған орта элементтерінің визуалды сипаттамасын (композиция, түс, пішін, фактура, пропорция) өзінше түсіндіру 7.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындау |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Күйдіру құрылғысы (аппараты), қолара, фанер, қалам, көшірме қарақағаз, сызғыш, құмқағаз, лак, қылқалам. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған тақырыптармен қатар ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі Сыныппен сәлемдесу -Бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбы: Пирография өнерімен танысу. Көркемдеп күйдіру техникасы мен тәсілдері |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Мағынаны тану. Ағашты күйдіріп әрлендіру пирография деп аталады. Күйдіріп өңдеу аппараты жетілмеген кезде ағаш шеберлері өте қарапайым әдіс қолданған . Бензинді қолдана отырып, соның көмегімен платина ине қыздырылатын. Иненің қызуын бәсеңдетпес үшін шебер бензинді ауық-ауық аяқ басқышпен шашып отырған. Ағашты термикалық сәндеу тәсілін пиротопия дейміз. «пир» грек тілінен аударғанда «от» , ал «типия» -«таңба» дегенді білдіреді. Демек пиротопия дегеніміз – отмөрі немесе мөрқалып деген сөз. Пирография дегеніміз де осы ағашты күйдіріп сурет салу деген мағынаны білдіреді. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Интербелсенді тақта. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы |
Сабақты бекіту. Пирография өнерімен танысу. тақырыбына байланысты тест сұрақтарына жауап беру (комьютермен) және перфокартамен жұмыс. Үйге тапсырма. Геометриялық ою өрнек түрлері суреттерін салу. Бағалау. КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау үдерістерінің дамуына ықпал ету мақсатында сабақта критериалды бағалауды табысты қолдану. Содан сабақ барысындағы берген жауаптарын 4 түрлі критерийлер арқылы 5 балдық жүйемен белгілейді. Кері байланыс. Сабақтан алған әсерлері жайлы рефлексия жаздырту. Құралдарды жинаймыз. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
•
Үлестір Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Қысқа мерзімді жоспар
Көркем еңбек 7 сынып
Сабақтың
тақырыбы: Пирография өнерімен
танысу.
Мектеп: Айымжан
орта мектебі Тырқаев
Б.Қ. Куні
16.11.2022 Сынып
7 Қатысқан оқушылар
саны:5 Қатысқан оқушылар
саны:0 Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
7.1.1.1-Қоршаған
орта элементтерінің визуалды сипаттамасын (композиция, түс, пішін,
фактура, пропорция) өзінше
түсіндіру 7.2.1.1-Күрделі шығармашылық
идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі
техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді
таңдау және негізделген түрде
анықтау
Сабақ
мақсаттары
Оқулықта берілген
және қосымша тапсырмаларды
орындау Ресурстар Күйдіру құрылғысы
(аппараты), қолара, фанер, қалам, көшірме қарақағаз, сызғыш,
құмқағаз, лак, қылқалам. Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия. Пәнаралық
байланыс Алдыңғы
оқу Сабақтың
жоспары Жоспарланған
уақыт Жоспарланған
жаттығулар(төменде жоспарланған тақырыптармен қатар ескертпелерді
жазыңыз) Ресурстар Басталуы
Ұйымдастыру
кезеңі
Сыныппен
сәлемдесу
-Бүгінгі жаңа
сабақтың тақырыбы: Пирография өнерімен
танысу. Көркемдеп күйдіру техникасы мен
тәсілдері
Ортасы
Мағынаны
тану. Ағашты күйдіріп әрлендіру
пирография деп аталады. Күйдіріп өңдеу аппараты жетілмеген кезде
ағаш шеберлері өте қарапайым әдіс қолданған . Бензинді қолдана
отырып, соның көмегімен платина ине қыздырылатын. Иненің қызуын
бәсеңдетпес үшін шебер бензинді ауық-ауық аяқ басқышпен шашып
отырған. Ағашты термикалық сәндеу
тәсілін пиротопия дейміз. «пир» грек тілінен аударғанда «от» , ал
«типия» -«таңба» дегенді білдіреді. Демек пиротопия дегеніміз –
отмөрі немесе мөрқалып деген сөз. Пирография дегеніміз де осы
ағашты күйдіріп сурет салу деген мағынаны
білдіреді. Интербелсенді
тақта.
Аяқталуы
Сабақты
бекіту.
Пирография өнерімен танысу.
тақырыбына байланысты тест сұрақтарына жауап беру (комьютермен)
және перфокартамен жұмыс.
Үйге
тапсырма. Геометриялық ою өрнек
түрлері суреттерін салу.
Бағалау.
КРИТЕРИАЛДЫ
БАҒАЛАУ
Оқушылардың өзін-өзі
бағалау және өзара бағалау үдерістерінің дамуына ықпал ету
мақсатында сабақта критериалды бағалауды табысты қолдану. Содан
сабақ барысындағы берген жауаптарын 4 түрлі критерийлер арқылы 5
балдық жүйемен белгілейді.
Кері
байланыс.
Сабақтан алған
әсерлері жайлы рефлексия
жаздырту. Құралдарды
жинаймыз.
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы байланыс •
Үлестір | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||














