PISA тапсырмалары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

PISA тапсырмалары

Материал туралы қысқаша түсінік
биология пәнінен Функционалдық сауаттылық бойынша тапсырмалар
Материалдың қысқаша нұсқасы

+Бөлім

Қоректену

Педагогтың аты-жөні

А.Әбдібай

Күні

15.10.2024ж

Сынып:7

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Активті және пассивті тасымалдардың ұқсастығы мен айырмашылығы. Жасуша мембранасы арқылы тасымалдану. Белсенді тасымалдану кезіндегі энергияның жұмсалуы.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


9.1.3.1 - активті және пассивті тасымалдарды салыстыру


Сабақтың мақсаты


1. Пассивті және белсенді тасымалдаудың айырмашылықтарын сипаттау

2. Белсенді және пассивті тасымалдау механизмін түсіндіру


Құндылыққа баулу


- Тәуелсіздік және Отаншылдық

- Бірлік және Ынтымақ

- Тәуелсіздікті,ұлттық құндылықтарды дәріптеу,құрметтеу.

Сабақ барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Педагогтің іс - әрекеті

Білім алушының іс - әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы


3 минут






Өткенге шолу

5 минут









Ұйымдастыру: Сәлемдесу.

Оқушыларды түгелдеу


qazmath генератор” арқылы топқа бөлу



Үй тапсырмасын сұрау

Алдыңғы білімді пысықтау тапсырмаларын ұсынады.





«Ой қозғау» әдісі

1.Жасуша дегеніміз не?

2.Мембрананың қызметі қандай?


Оқушылар ұстазымен амандасады, жүректен жүрекке әдісі арқылы бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады;















«Мадақтау» әдісі














https://wordwall.net/resource/57614616




Сабақтың ортасы

7 мин









Жаңа сабақ материалдарын игерту

Жаңа сабақты түсіндіру

Оқушылар,тақтадағы суреттерде не байқауға болады



Бүгінгі жаңа тақырыпқа байланысты бейнесабақ көрсетеді және сабақты түсіндіреді.


Топтық жұмыс

1-топ:Актвті

2-топ: Пассивті

Блум түймедедағы.

1.Оқушылар сұрақтарға жауаптарын жазады.

2.Белсенді және енжар тасымалдауды түсіндіреді, ерекшеліктерін салыстырады



Бейне жазбадан тақырыпқа сай берілген сұрақтарға жауап іздейді.






Әр топ өзіне берілген тапсырмаларды орындайды




ҚБ: Ми құрылымы әдісі

шкаласына бал қою арқылы топтар бір бірін бағалайды












5 минут




Жұптық жұмыс:

Белсенді және енжар тасымалдың ұқсастықтары мен айырмашылқтарын талдайды.



Дескриптор:

Жалпы - 3 балл

1.Тапсырмаларды орындайды

2.Сызбанұсқаны сызып толтырады






Жеке жұмыс.

«Ұшқыр ой» әдісі арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға бағытталған тапсырмалар беріледі. (PISA тапсырмасы)



Сабақ бекіту

Жасуша мембранасы платформа әдісі тапсырмалар орындайды


Оқушылар мәтінмен танысып,осы мәтінге байланысты сұрақтарға жауап береді





Wordwoll ойыны арқылы оқушылар сұраққа жауа береді.


ҚБ: Дұрыс жауаптар арқылы өзін өзі бағалайды.






Дескриптор:

Платформа арқылы сұрақтарға жауап бере алады

Үлестірмелі қағаздар

Қосымша







https://wordwall.net/ru/resource/79815195



Саабақтың соңы

Рефлексия пирамидасы

Есте сақтау керек бір маңызды мәлімет

Менің көбірек білгім келеді екі мәлімет

Менің білген үш мәлімет

Мен үйренген төрт мәлімет

Үйге тапсырма: 62 беттегі тапсырманы орындау


........................

Оқушылар

арқылы сабаққа кері байланыс жасайды


ҚБ: 10 баллдық жүйе бойынша бағалау жүргізу






Жеке жұмыс «Ұшқыр ой» Функционалдық сауаттылыққа негізделген мәтіндік тапсырма

Жасушаның құрылысы



Жасуша тіршіліктің негізгі құрылымдық қызметтік бірлігі. Барлық ағзалар жасушадан тұрады.Эукариотты жасуша бөліміне цитоплазма ,қабықша және ядро жатады.Суретте жануар жасушасы берілген.Жасушаның әрбір органоидтары түрлі қызмет атқарады.Мысалы ,лизосомалар –зиянды немесе қоректік заттарды ыдыратады.Көмірсулар суда жақсы ерді және дәмі тәтті.Олар глюкоза сияқты энергия көзі болып табылады.Майлар энергияның қордағы көзі.Олар ыдыраған кезде екі еседей көп энергия бөлінеді.Нәруыздар барлық тірі ағзаларда құрылыстық, тасымалдау, қорғаныш,энергетикалық басқада көптеген қызметтер атқарады.Мысалы ,нәруыздардың ферменттік қызметі-тірі жасушаларда жүретін реакциялардың жоғарғы жылдамдығы мен дәлдігін нәруыз-катализаторлар немесе реакцияны тездеткіштер.











1.Екі мембранадан тұратын барлық эукариотты жасушаларда жүретін үдерістерінде АТФ энергиясын қолданатын

А)4

В)7

С)9

Д)6

Е)13



2.Жасушасында ядросы жоқ, тек тек қабықша мен цитоплазмасы болатын патшалық

А)Өсімдіктер

В)Жануарлар

С)Саңырауқұлақтар

Д)Бактериялар

Е)Вирустар



3.Жасушаны қоршаған ортадан бөлетін шекара болып табылады және ол заттардың түсуіне және шығарылуына жауап береді.

А)Цитоплазма

В)Ядро

С)Жасуша мембранасы

Д)Митохондрия

Е)Пластид







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.11.2024
333
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі