PISA тапсырмаларын математика сабағында қолдану
Қазіргі білім беру жүйесінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту — басты мақсаттардың бірі. Осы орайда PISA (Programme for International Student Assessment) халықаралық зерттеуі маңызды рөл атқарады. Бұл бағдарлама 15 жастағы оқушылардың оқу, математика және жаратылыстану ғылымдарынан алған білімдерін өмірлік жағдайларда қолдана алу қабілеттерін бағалайды. Математика пәні мұғалімі ретінде PISA тапсырмаларын сабақ барысында қолдану — оқушылардың ойлау дағдыларын дамытудың тиімді жолы.
PISA тапсырмаларының ерекшелігі — өмірлік жағдаяттарға негізделуі. Оқушы тек формуланы қолданумен шектелмей, берілген ақпаратты талдап, есептің шешу жолын логикалық тұрғыда дәлелдеуі қажет. Мұндай тапсырмалар оқушыларды сыни ойлауға, талдауға, өз көзқарасын дәлелдеуге үйретеді.
Математика сабағында PISA форматындағы тапсырмаларды қолдану бірнеше артықшылық береді. Біріншіден, оқушылардың пәнге деген қызығушылығы артады, себебі тапсырмалар шынайы өмірмен байланысты. Екіншіден, оларда аналитикалық, логикалық және шығармашылық қабілеттер қалыптасады. Үшіншіден, бұл тапсырмалар оқушылардың математикалық сауаттылығын дамытып, халықаралық стандарттарға сай білім алуына жол ашады.
Мысалы, “Саяхат жоспары”, “Бюджет құру”, “Графикті талдау” сияқты тапсырмалар арқылы оқушылар нақты мәліметтермен жұмыс істейді. Оқушы тек есеп шығарып қана қоймай, шешімінің негізін түсіндіруі тиіс. Бұл олардың математикалық тілде сауатты сөйлеуіне де ықпал етеді.
Қорытындылай келе, PISA тапсырмаларын жүйелі түрде математика сабағына енгізу — білім берудің сапасын арттыруға бағытталған маңызды қадам. Мұғалім ретінде біз оқушылардың заманауи талаптарға сай ойлауын қалыптастыруымыз қажет. Бұл болашақ ұрпақтың білімді әрі жан-жақты болуына негіз болады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
PISA тапсырмаларын математика сабағында қолдану
PISA тапсырмаларын математика сабағында қолдану
PISA тапсырмаларын математика сабағында қолдану
Қазіргі білім беру жүйесінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту — басты мақсаттардың бірі. Осы орайда PISA (Programme for International Student Assessment) халықаралық зерттеуі маңызды рөл атқарады. Бұл бағдарлама 15 жастағы оқушылардың оқу, математика және жаратылыстану ғылымдарынан алған білімдерін өмірлік жағдайларда қолдана алу қабілеттерін бағалайды. Математика пәні мұғалімі ретінде PISA тапсырмаларын сабақ барысында қолдану — оқушылардың ойлау дағдыларын дамытудың тиімді жолы.
PISA тапсырмаларының ерекшелігі — өмірлік жағдаяттарға негізделуі. Оқушы тек формуланы қолданумен шектелмей, берілген ақпаратты талдап, есептің шешу жолын логикалық тұрғыда дәлелдеуі қажет. Мұндай тапсырмалар оқушыларды сыни ойлауға, талдауға, өз көзқарасын дәлелдеуге үйретеді.
Математика сабағында PISA форматындағы тапсырмаларды қолдану бірнеше артықшылық береді. Біріншіден, оқушылардың пәнге деген қызығушылығы артады, себебі тапсырмалар шынайы өмірмен байланысты. Екіншіден, оларда аналитикалық, логикалық және шығармашылық қабілеттер қалыптасады. Үшіншіден, бұл тапсырмалар оқушылардың математикалық сауаттылығын дамытып, халықаралық стандарттарға сай білім алуына жол ашады.
Мысалы, “Саяхат жоспары”, “Бюджет құру”, “Графикті талдау” сияқты тапсырмалар арқылы оқушылар нақты мәліметтермен жұмыс істейді. Оқушы тек есеп шығарып қана қоймай, шешімінің негізін түсіндіруі тиіс. Бұл олардың математикалық тілде сауатты сөйлеуіне де ықпал етеді.
Қорытындылай келе, PISA тапсырмаларын жүйелі түрде математика сабағына енгізу — білім берудің сапасын арттыруға бағытталған маңызды қадам. Мұғалім ретінде біз оқушылардың заманауи талаптарға сай ойлауын қалыптастыруымыз қажет. Бұл болашақ ұрпақтың білімді әрі жан-жақты болуына негіз болады.
шағым қалдыра аласыз













