«Пішіндер»
(Кіші «Балдәурен» тобының ұйымдастырылған ашық
қаралымы)
Тәрбиеші: Ақтілес А.М.
21.12.2023ж.
Шалқар қаласы «№ 6 ЖОББМ»
КММ
Дағды: Таным
Ұйымдастырылған оқу
қызметінің
тақырыбы: «Пішіндер»
Ұйымдастырылған оқу
қызметінің мақсаты: Геометриялық пішіндерді
ажыратуға, осы пішіндерді қоршаған ортадан табуға үйрету. Зейіні
жады мен сойлеу дағдысын дамыту, есте сақтау қабілетін
қалыптастыру.
Көрнекіліктер:
Доп, үйшік, кубик,және
пішіндер ссуреттері, слайд
Кіріспе
бөлім:
Ұйымдастыру
бөлімі:
Балалардың амандасуы.
Көңілді әуенмен жаттығу
жасату.
Негізгі бөлім:
-Балалар,қазір жылдың қай
мезгілі?
-
Қазір жылдың қыс мезгілі.
-Қыс мезгілінде неше ай
бар?
-Қане атайықшы
қандай-қандай?
-Желтоқсан,қаңтар,
ақпан.
-Қыс мезгілінің ерекшеліктері
қандай?
-Қыс мезгілінде күн аяз болады, қар
жауады.
Ой
жарайсыңдар балалар! Қыс мезгілінде күн суық болады, қар жауады,
адамдар қалың киім киеді, және далада үйлердің тобесінде мұздар
қатады екен ия?!қане баріміз маған қарай қояйық мынау не
балалар?
-Үй
-Ой
жарайсыңдар,үйдің төбесінің пішіні қандай?
Үшбұрыш
-Жарайсыңдар, ал қабырғаларының пішіні
қандай?
Төртбұрыш
-Жақсы, ал мынау не
балалар?
Доп
-Доптың пішіні қандай?
Домалақ
Суреттермен танысу
-Ой
жарайсыңдар балалар, біздің бүгінгі тақырыбымыз «Пішіндер» деп
аталады.
Ұшақ ұшып келеді.
Балалар бізге ұшақ ұшып келді,
балалар ұшақтың ішінде сендерге арналған тапсырмалар бар екен,
қараңдар балалар жазып жіберіпті кіші топ балаларына арналған
ойындар жинағы бар екен. 2 топқа бөлініп тапсырма
орындаңдар деген екен,қане балалар 1-нші топ 1-нші тапсырманы қарай
қояйық.Бірінші тапсырма оң жақтағы үстел үстінде екен келе қойыңдар
балалар қарай қояайық.Сендерге берілген тапсырма «Қандай пішіндер?»
деп аталады. Мына суреттен пішіндерді сәйкестендіруіміз
керек.
Дидактикалық ойын: «Қандай пішіндер», «Адасқан
пішіндерр»
Ой
жарайсыңдар балалар! Бірінші топтың тапсырмасын орындадық.Енді
екінші топтың тапсырмасына оралайық.Қане балалар сендерге «Адасқан
пішіндер» ойнынын беріпті, ойынның шарты үйшіктерге пішіндерді
тауып орналастыру.
Мынау қандай пішін балалар?
Ұшбұрыш, төртбұрыш,домалақ
Шығармашылық жұмыс: «Пішіндер»
әні
Сергіту жаттығуы:
Пішіндер әуеніне билеу.
Қорытынды:
Балалар бүгін біздер нені
үйрендік, не туралы білдік?
Пішіндер қандай болады?
Балалар сендерге бүгінгі оқу қызметі
ұнадыма?
Жарайсыңдар, ендеше біздің
бүгінгі «Пішіндер» атты ашық оқу қызметіміз аяқталды. Балаларды
мадақтау.