Ұйымдастырылған іс-әрекет жоспары
Топ: Ортаңғы топ
Тәрбиеші: Уразбаева Б.Ф
Тақырыбы: Пішіндер
Мақсаты:
- Балаларға геометриялық пішіндер
туралы түсінік беру.
- Зейінін, есте сақтау қабілетін дамыту.
- Қарапайым математикалық ұғымдарды меңгерту арқылы ой-өрісін
кеңейту.
Білім беру саласы:
Таным, Қатынас, Шығармашылық
Күтілетін нәтиже:
- Геометриялық пішіндерді таниды
және ажырата алады.
- Пішіндерді атап, салыстыра біледі.
- Өз ойын еркін жеткізе алады.
Әдіс-тәсілдер:
Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын, практикалық жұмыс.
Қажетті құралдар:
- Түрлі-түсті қағаздан жасалған
пішіндер (дөңгелек, шаршы, үшбұрыш, тік төртбұрыш)
- Тақта, магниттер, фломастерлер
Іс-әрекет кезеңдері:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
- Амандасу
- Балалардың көңіл-күйін анықтау, назарын сабаққа аудару
2. Негізгі кезең:
- Пішіндер туралы әңгімелеу
- Әр пішінді сипаттап, атын атау
- "Пішінді тап" ойыны
- Пішіндерден құрастыру жұмысы (үй, гүл, күн бейнелеу)
- Сергіту сәті
3. Қорытынды кезең:
- Балалардың белсенділігін бағалау
- Сабақ бойынша сұрақ-жауап
- Мадақтау
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Пішіндер
Пішіндер
Ұйымдастырылған іс-әрекет жоспары
Топ: Ортаңғы топ
Тәрбиеші: Уразбаева Б.Ф
Тақырыбы: Пішіндер
Мақсаты:
- Балаларға геометриялық пішіндер
туралы түсінік беру.
- Зейінін, есте сақтау қабілетін дамыту.
- Қарапайым математикалық ұғымдарды меңгерту арқылы ой-өрісін
кеңейту.
Білім беру саласы:
Таным, Қатынас, Шығармашылық
Күтілетін нәтиже:
- Геометриялық пішіндерді таниды
және ажырата алады.
- Пішіндерді атап, салыстыра біледі.
- Өз ойын еркін жеткізе алады.
Әдіс-тәсілдер:
Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын, практикалық жұмыс.
Қажетті құралдар:
- Түрлі-түсті қағаздан жасалған
пішіндер (дөңгелек, шаршы, үшбұрыш, тік төртбұрыш)
- Тақта, магниттер, фломастерлер
Іс-әрекет кезеңдері:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
- Амандасу
- Балалардың көңіл-күйін анықтау, назарын сабаққа аудару
2. Негізгі кезең:
- Пішіндер туралы әңгімелеу
- Әр пішінді сипаттап, атын атау
- "Пішінді тап" ойыны
- Пішіндерден құрастыру жұмысы (үй, гүл, күн бейнелеу)
- Сергіту сәті
3. Қорытынды кезең:
- Балалардың белсенділігін бағалау
- Сабақ бойынша сұрақ-жауап
- Мадақтау
шағым қалдыра аласыз













