Материалдар / Піскен алмалар

Піскен алмалар

Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбиешілерге
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы Күні:11.02.2019 Тәрбиеші : Суйдуова Жадыра Білім беру саласы: Шығармашылық. Бөлімі: Аппликация.Тақырыбы: «Піскен алмалар»Мақсаты: қоршаған орта және күзде пісетін жемістер туралы білімдерін кеңейту, балаларды дәстүрден тыс аппликация – жырту тәсілімен таныстыру; желіммен жұмыс істеген кезде тиянақты болуға үйрету. Тілдерін дамыту. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Шығармашылық ойын дамыту. Табиғатты аялауға тәрбиелеу.

Оқу іс-әрекетінің бөлімдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардыңіс-әрекеті
Ынталандыру





Сезімін ояту
Ғажайып сәт
  • Балалар, бізге қонақ келді. Оның кім екенін білу үшін жұмбақ шешейік.


  • ЖұмбақЖапырақты бояды,Атырапты бояды.Бояп-бояп барлығынСап-сары ғып қояды.

    – Жарайсыңдар, міне ол келген қонақ – Күз.– Күз келбеті әрқашанда көркем! Қараңдаршы, сап-сары жапырақтардан жасалған көйлегі қандай тамаша! Күз:
  • Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен сендерге қонаққа келдім. Сендерге ең әдемі, ең тәтті алмаларды әкелдім. Күзде алмалар пісіп-жетіледі де, сондай тәтті болады.
  • Келіңдер, бәріміз бір ойын ойнайық. Педагог алмаларды бөліп, үстел шетіне қояды. Себетті ортаға қойып, екі баланы шығарады. (Ойынды 2 рет қайталауға болады.)
    Қызығушылық танытады, жұмбақ шешеді.Жауабы: күз.





    Қонақпен амандасады, қуаныштарын білдіреді.















    Екі бала шығып ойнайды.


    Ізденістер

    Ұйымдастыру
    Балалар, кәнекей, алма бағын жасап, күзге сыйлайық.Үлестірмелі материалға назарларын аударады.Жұмыстың орындалу ретін түсіндіреді.
  • Алдымен жырту тәсілімен ағаштың діңін жасап, желімдейміз. Көп емес, азғана жыртып, жапырақтарды жабыстырамыз.
  • Соңында піскен алмаларды жабыстырамыз.– Жапырақтардың түсі қандай?
  • Алмалардың түсі қандай?


  • Сергіту сәтіЖалғыз саусақ тіпті деҰстай алмас жіпті де. Екі саусақ бірікті, Ине қолға ілікті.Үш саусағым орамды,Жүгіртеді қаламды. Өнерлі екен он саусақ: Қала салсақ, жол салсақ

    Педагогті тыңдайды, жауап береді, Үлестірмелі материалдағы үлгіні қарастырады, жұмыстың орындалу ретімен танысады.







    Жапырақтар жасыл.
  • Алмалар қызыл.




  • Мәтінге орай қозғалыстарды келтіреді
    Қорытынды

    Өзін-өзі бағалау
    Күз, қарашы, барлық ағаштарды қосып, қандай алмалы бақ жасадық!Күз:
  • Рақмет, балалар, еңбектерің үшін менен күздің жемісін – қып-қызыл тәтті алмаларды алыңдар.
  • Балалармен қоштасады.

      Балалар жасаған жұмыстарын талдайды.



    Қуаныштарын білдіреді.



    Күзбен қоштасады.



    Күтілетін нәтиже:Жасайды: дәстүрден тыс аппликация – жырту тәсілін.Түсінеді: күздің белгілерін және жемістердің – алмалардың қайда өсетіні туралы.Қолданады: жапсырмаларды тиянақты жабыстырады.

    Тексерілді:

    18 Ақпан 2019
    438
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі