Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    PIZA оқу сауаттылығы бойынша тапсырмалар үлгісі



    PIZA халықаралық зерттеуінде оқу сауаттылығы бойынша мәтіндерді құрастыру критерийлері:

    1.Тұтас мәтіндер:

    - мәтіннің қомақты бірліктерін қамтыған көркемсөз мәтіндерінен тұратын тұтас мәтіндер құрастыру;

    - тұтас мәтіндердің өзара сабақтасқан сөйлемдерден тұруы (тарау, кіріспе, кітаптар);

    -тұтас мәтіндердің сипаттамаларының сақталуы (әңгіме, есеп беру, репортаж), түсіндіру (пікір, қорытынды, талдау)

    2.Тұтас емес мәтіндер:

    - мәтіннің ақпараттық бірліктерден тұруы (кесте, графика, диаграмма, карта, онлайн-форум)

    3. Аралас мәтіндер:

    - мәтіннің кітап-журналдар, веб-парақшалардан алынуы;

    - вербалды және бейвербалды элементтері бір-бірін толықтырып тұратын сөз және сөзсіз көрсетілген элементтер арқылы ерекшеленуі;

    - ақпараттық мәтіндер презентациялық форматта (веб - парағы, журналда т.б) әзірленуі;

    4.Құрамдас мәтіндер:

    - мағына ғана емес, форматы жағынан да бір-біріне тәуелсіз әртүрлі (бірнеше) мәтіндерден құрастырылуы;

    - мәтіндер мағыналық жағынан байланысты ойды толық аяқтап, мәтіннің диагностикалық мақсатын анықтауы;

    5. PIZA халықаралық зерттеуінде оқу сауаттылығы бағыты бойынша қажетті сұрақтардың түрлерін қолдану;

    - ашық сұрақтар: ақпаратты түсіндіру, көзқарасын білдіру, ойлауды, талдай білуді талап етуі, анағұрлым толық жауапты бағамдауы;

    - жабық сұрақтар: сарапшылық бағамауды қажет етпеуі, мәтіннің ішінде сұраққа дұрыс жауап беретін бір ғана сөз немесе сөз тіркесінің болуы;

    6. PIZА тест тапсырмаларының құрылымы мәтінді толық түсінуге бағытап, үш оқырмандық біліктілікті және соған қатысты іс-әрекетті орындауды талап етуі:

    - қажетті ақпаратты табу (ақпаратты іріктеу және жинаумен байланысты дағдылар);

    - біріктіру және түсіндіру (оқығанын өңдеу, ойы мен автор идеясын бір арнаға тоғыстыру);

    - түсіну және бағалау (білімге, идеяға, мәтіннің мазмұнына сүйену, түсінгенін тұжырымдау, жеке көзқарасын білдіру, болжам жасау);


    Қартқожа (тұтас мәтін)


         Қартқожа көйлекшең, жалаң бас, көк шөпке  бауырын төсеп кітабын оқып жатыр. Оның кітапқа ынталанғандығы сонша, жан-жағына да қарамайды, демін де білдірмей алады. Ол екі атты да ұмытып кетті. Біреу алып кетсе, білер емес. Оқыған сайын ажарланады, көзін қадап, қағазды жеп қоятын тәрізді.
         Әлден уақытта аяғына жетті. Ол кітапты жаппай, ойланып, басын шайқап, таңдайын қағып біраз жатты. Содан кейін басын көтерді.
         Қартқожаның есіл-дерті оқуға кетті. Өзіне-өзі «оқимын» деп серт етті. Қалай оқиды? Қайдан оқиды? Қайда барады? Қаражатты қайдан табады? О жағымен ісі болмады, ойына да келмеді, қайтсе де оқымақ болды. 

    (96 сөз) Ж.Аймауытов



    1. Әңгімедегі басты ақпаратты көрсетіңіз?

    А. Оқуға деген құштарлық.

    Ә. Қартқожаның өмірге деген көзқарасы.

    Б. Білім алудың қиындығы.

    В. Қартқожа өмір сүрген заман

    2. Қартқожаның оқуға деген құштарлығы суреттелген. Осынша оқуға құмарлық қайдан келді?(2-3 сөйлеммен ойыңызды жеткізіңіз)

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    3. Көз алдыңызға елестетіңізші, Қартқожаны білімге құштар қылған заманның қиындығы ма, әлде алдына қойған мақсаты ма? (3-4 сөйлеммен жеткізіңіз)

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    4. Мәтіннен қандай өмірлік тәжірибе алуға болады және қандай қорытынды шығаруға болады?

    А. Өнер-білім бар жұрттар... (Ыбырай)

    Ә. Болмасаң да, ұқсап бақ, бір ғалымды көрсеңіз... (Абай)

    Б. Бақыт дегенiмiз - адамның өзiмен-өзi бейбiт өмiр сүруi. (М.Горький)

    В. Жақсының аты өлмейді, ғалымның хаты өлмейді (мақал)



    Жақсы адамдар. (аралас мәтін)

      Жаны жайсаң жақсы адамдар мен жақын жүргенге не жетсін! Ондайлармен жүздесіп, бірге жүрудің өзі мерейіңді өсіреді, көңіліңді көтереді. Қазақтың тұңғыш ғарышкері  Халық қаhарманы  Тоқтар Әубәкіровпен  бір сәт жүздесе қалса, кім-кімнің де осындай жақсы ойда болары сөзсіз. Өйткені қазақтың атағын төрткүл дүниеге танытқан Тоқтар Оңғарбайұлының өн бойынан батырлықпен бірге  кішіпейілділікті, қарапайымдылықты, үлкен адамгершілікті аңғару қиын емес.

     Халық ішінде әншілер  де, сазгерлер де көп болады. Алайда бір сазгердің әнін бүкіл халық – үлкені де, кішісі  де, қарты да, жасы да – сүйіп айтуы сирек құбылыс. Ондай ән шығарған сазгер – ұлы сазгер.
         Шәмші Қалдаяқов – бүкіл қазақ халқына ән салдырған осындай сазгер болды.
         Шәмші Оңтүстік Қазақстан облысының Қызылқұм ауданында туған. Ол жас кезінен-ақ тамаша әндер шығара бастайды. Шәмшінің әндері ерекше жұмсақ, жылы сазымен ел назарын бірден аударды. Оның әндері қазақ эстрада музыкасын байытты. Әлемдік музыкада Штраус, Шопеннің вальстері қандай орын алса, Шәмшінің вальс ырғақтары да сондай әсем. 
        

    1.Мәтін бойынша бас кейіпкердің бойындағы ерекше қасиетті атаңыз.

    А. Жаны жайсаң адам.

    Ә. Мерейі үстем жан.

    Б. Қазақтың атағын төрткүл дүниеге танытқан жан.

    В. батыр, кішіпейіл, қарапайым, адамгершілігі мол адам.

    2. Мәтіннің негізгі ойы не жайында?

    А. Танымал адамдардың өмірі.

    Ә. Ерлік пен өнер.

    Б. Елі үшін туғандар

    В. Тарихи тұлғалар

    3.Мәтіннің қай стильде жазылғанын табыңыз?

    А. Көркем әдебиет стилі

    Ә. Ғылыми стиль

    Б. Ресми стиль

    В. Ауызекі сөйлеу стилі

    4. Мәтінге қай мақал-мәтел сай келеді?

    А. Өнерлі өрге жүзер

    Ә. Өнер алды қызыл тіл

    Б. Жақсының аты өлмейді...

    В. Туады ерлер ел үшін.



    Демография (тұтас емес мәтін)

    Төменде келтірілген сызба кішігірім әлеуметтік көрсеткішке зерттеу жасауға мүмкіндік береді. Болжам жасап көріңіздер.


    Көрсеткіштер

    Өлшем бірлігі

    2011ж

    2012ж

    2013ж

    2014ж

    2015ж

    Халқ саны

    Мың адам

    16417

    16511

    16758

    17010

    17248

    Өмір сүру ұзақтығы

    Жас

    69,1

    69,2

    69,5

    69,8

    70,1

    Берілген ақпаратты төмендегі сұрақтарға жауап беру үшін пайдаланыңыз.

    1. Сызба бойынша халық санының өсу реті байқала ма?

    А. байқалады

    Ә. байқалмайды

    Б. өзгеріс жоқ

    В. керісінше кемуде

    2. Автордың айтқысы келген астарлы ойы не?

    А. Елдің басты қазынасы-халық

    Ә. Халық санының өсуі, не кемуі мемлекеттің бақылауында

    Б. Қазіргі әлемдік статистика

    В. Қазақстан үшін демографиялық қауіп жоқ

    3. Негізгі ойды түсіндіру үшін қандай тәсіл қолданылған?

    А. салыстыру

    Ә. дәйексөз келтіру

    Б. байланыс құру

    В. анықтама беру

    4. Өзіңіздің демографияға қатысты сыни 3 пікіріңізді білдіріңіз.

    1._________________________________________________________


    2._________________________________________________________


    3.___________________________________________________________




    Мәтінмен жұмыс. Электр тоғын әуеде ойнатқан ғалым

    Никола Тесла – мың жылда бір өмірге келетін ғажайып таланттылардың бірі десек қателеспейміз.

    1856 жылы Австрия империясына қарасты Смилян қаласында өмірге келген Никола Тесла бала кезінен-ақ ерекше қабілетке ие болатын. Мектепті бітіргеннен кейін әкесінің қарсылығына қарамай Австриядағы жоғары оқу орнына оқуға түседі. Студент кезінен-ақ түрлі өнертапқыштығымен жұрт назарына бірден ілігеді. 28 жасында-ақ түрлі марапаттарға ие болады. Өз армандарын орындау мақсатында 30-ға толмай жатып Нью-Йоркқа келеді. Бірақ көп өтпей бейтаныс қаладағы алаяқтарға алданып, бар жиған-тергенінен айрылып қалады. Дымсыз қалған Тесла көшеде бұзылып қалған электр техникаларын жөндеп ақша таба бастайды. Осылай күн көре жүріп ол ғылыми ізденістерін де тоқтатпайды. Кейін тәжрибелі маман ретінде «Вестингауз электрик» компаниясына жұмысқа кіреді.

    1893 жылы Чикагода болған бүкіләлемдік көрмеде ерекше оқиға орын алады. Никола Тесла денесінен 2 миллион вольтты тоқты өткізіп, қолына электр шамдарын алып жағады. Мұның сырын сұраған адамдарға: «Әңгіме электр энергиясы қуатының қаншалығында емес, оған қалай жалғануда», – деуден арыға аспайды. Осы жылы толқынды радиоұзатқышты ойлап табады. Бұл дегеніміз жердің бір бұрышынан екінші бір бұрышына электрді сымсыз-ақ жеткізу еді.


    1. Никола Тесланың бойындағы ерекше қасиет қандай?

    А. еңбекқорлық

    В. қызығушылық

    С. ерекше қабілеттілік

    Д. байлық

    Дұрыс жауабы: Д) ерекше қабілеттілік

    1. Никола Тесланың ерте жастан-ақ марапатқа ие болуының себебі неде?

    А. Қызығушылығында

    В. Еңбекқорлығында

    С. Қайсарлығында

    Д. Білімінде


    Дұрыс жауабы: В) еңбекқорлығында

    1. Әңгіме дарындылық туралы ма, әлде қабілеттілік туралы ма?



    р\с

    Мәтін

    Иә

    Жоқ

    1

    Н. Тесла ерекше қабілетке ие болған



    2

    Өнертапқыштығын жұрт елемейді



    3

    Ол 30-дан асқан соң, Нью-Йоркқа келеді





    1. Сізше, Сіздіңше Н.Тесланың миллионер болатын мүмкіндігі болды ма? Ойыңызды талдап жазыңыз.

    _________________________________________________________________------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    1. Қазіргі таңда атом станцияларының салынуына сіздің көзқарасыңыз қандай?

    _______________________________________________________________



    Мәтінмен жұмыс: Ем

    Демалыс күндерінің бірі. Барлығымыз серуенге шықтық. Тап-таза ауаны жұтып, құстардың түрлі-түрлі сайраған үндерін естіп, көңіліміз көтеріңкі. Балалар әр нәрсені сұрап, соларға жауап беріп келе жатқан болатыңбыз. Маржан қарағайда шор болып қатып қалған хош иісті шайырдан опырып алып иіскеп тұр. "Әке мына шайырды қарағайға кім жақты?" — дейді. "Балам, бұл шайыр ағаштың өзінен шыққан ғой. Демалуға келген, табиғатқа жаны ашымайтындардың кеселінен болган жара ма, кім білсін. Қалың шөптің арасында жоғалтып алатын болған соң, біреу ағашқа пышақ шанышқан. Пышақты суырып алғаннан кейін, әлгі жараланған жерден хош иісті шайыр ағып, жараны бітеп, емдеген. Қарағым, ағаш екеш, ағаш та өзін-өзі емдейді. Сендер еш уақытта мұндай іс істемеңдер, - деді әкесі.

    Сұрақ 1: Ем

    Әкесінің: «Қарагым, ағаш екеш, ағаш та өзін-өзі емдейді. Сендер еш уақытта мұндай іс

    істемеңдер», - деген сөзді айтуының мәнісі неде?

    ___________________________________________________________________________

    ___________________________________________________________________________

    Сұрақ 2: Ем

    Бүгінде заман талабына сай пышақсыз ота жасауға бола ма?

    __________________________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________________


    Сұрақ 3: Ем

    Ретімен жазып сәйкестендір


    1

    Есептік сан есім


    Екініңбіріәнайтады

    2

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Аймаганбет
    24 Желтоқсан 2023
    2358
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    PIZA оқу сауаттылығы бойынша тапсырмалар үлгісі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    PIZA оқу сауаттылығы бойынша тапсырмалар үлгісі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    PIZA оқу сауаттылығы бойынша тапсырмалар үлгісі
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    PIZA оқу сауаттылығы бойынша тапсырмалар үлгісі



    PIZA халықаралық зерттеуінде оқу сауаттылығы бойынша мәтіндерді құрастыру критерийлері:

    1.Тұтас мәтіндер:

    - мәтіннің қомақты бірліктерін қамтыған көркемсөз мәтіндерінен тұратын тұтас мәтіндер құрастыру;

    - тұтас мәтіндердің өзара сабақтасқан сөйлемдерден тұруы (тарау, кіріспе, кітаптар);

    -тұтас мәтіндердің сипаттамаларының сақталуы (әңгіме, есеп беру, репортаж), түсіндіру (пікір, қорытынды, талдау)

    2.Тұтас емес мәтіндер:

    - мәтіннің ақпараттық бірліктерден тұруы (кесте, графика, диаграмма, карта, онлайн-форум)

    3. Аралас мәтіндер:

    - мәтіннің кітап-журналдар, веб-парақшалардан алынуы;

    - вербалды және бейвербалды элементтері бір-бірін толықтырып тұратын сөз және сөзсіз көрсетілген элементтер арқылы ерекшеленуі;

    - ақпараттық мәтіндер презентациялық форматта (веб - парағы, журналда т.б) әзірленуі;

    4.Құрамдас мәтіндер:

    - мағына ғана емес, форматы жағынан да бір-біріне тәуелсіз әртүрлі (бірнеше) мәтіндерден құрастырылуы;

    - мәтіндер мағыналық жағынан байланысты ойды толық аяқтап, мәтіннің диагностикалық мақсатын анықтауы;

    5. PIZA халықаралық зерттеуінде оқу сауаттылығы бағыты бойынша қажетті сұрақтардың түрлерін қолдану;

    - ашық сұрақтар: ақпаратты түсіндіру, көзқарасын білдіру, ойлауды, талдай білуді талап етуі, анағұрлым толық жауапты бағамдауы;

    - жабық сұрақтар: сарапшылық бағамауды қажет етпеуі, мәтіннің ішінде сұраққа дұрыс жауап беретін бір ғана сөз немесе сөз тіркесінің болуы;

    6. PIZА тест тапсырмаларының құрылымы мәтінді толық түсінуге бағытап, үш оқырмандық біліктілікті және соған қатысты іс-әрекетті орындауды талап етуі:

    - қажетті ақпаратты табу (ақпаратты іріктеу және жинаумен байланысты дағдылар);

    - біріктіру және түсіндіру (оқығанын өңдеу, ойы мен автор идеясын бір арнаға тоғыстыру);

    - түсіну және бағалау (білімге, идеяға, мәтіннің мазмұнына сүйену, түсінгенін тұжырымдау, жеке көзқарасын білдіру, болжам жасау);


    Қартқожа (тұтас мәтін)


         Қартқожа көйлекшең, жалаң бас, көк шөпке  бауырын төсеп кітабын оқып жатыр. Оның кітапқа ынталанғандығы сонша, жан-жағына да қарамайды, демін де білдірмей алады. Ол екі атты да ұмытып кетті. Біреу алып кетсе, білер емес. Оқыған сайын ажарланады, көзін қадап, қағазды жеп қоятын тәрізді.
         Әлден уақытта аяғына жетті. Ол кітапты жаппай, ойланып, басын шайқап, таңдайын қағып біраз жатты. Содан кейін басын көтерді.
         Қартқожаның есіл-дерті оқуға кетті. Өзіне-өзі «оқимын» деп серт етті. Қалай оқиды? Қайдан оқиды? Қайда барады? Қаражатты қайдан табады? О жағымен ісі болмады, ойына да келмеді, қайтсе де оқымақ болды. 

    (96 сөз) Ж.Аймауытов



    1. Әңгімедегі басты ақпаратты көрсетіңіз?

    А. Оқуға деген құштарлық.

    Ә. Қартқожаның өмірге деген көзқарасы.

    Б. Білім алудың қиындығы.

    В. Қартқожа өмір сүрген заман

    2. Қартқожаның оқуға деген құштарлығы суреттелген. Осынша оқуға құмарлық қайдан келді?(2-3 сөйлеммен ойыңызды жеткізіңіз)

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    3. Көз алдыңызға елестетіңізші, Қартқожаны білімге құштар қылған заманның қиындығы ма, әлде алдына қойған мақсаты ма? (3-4 сөйлеммен жеткізіңіз)

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    4. Мәтіннен қандай өмірлік тәжірибе алуға болады және қандай қорытынды шығаруға болады?

    А. Өнер-білім бар жұрттар... (Ыбырай)

    Ә. Болмасаң да, ұқсап бақ, бір ғалымды көрсеңіз... (Абай)

    Б. Бақыт дегенiмiз - адамның өзiмен-өзi бейбiт өмiр сүруi. (М.Горький)

    В. Жақсының аты өлмейді, ғалымның хаты өлмейді (мақал)



    Жақсы адамдар. (аралас мәтін)

      Жаны жайсаң жақсы адамдар мен жақын жүргенге не жетсін! Ондайлармен жүздесіп, бірге жүрудің өзі мерейіңді өсіреді, көңіліңді көтереді. Қазақтың тұңғыш ғарышкері  Халық қаhарманы  Тоқтар Әубәкіровпен  бір сәт жүздесе қалса, кім-кімнің де осындай жақсы ойда болары сөзсіз. Өйткені қазақтың атағын төрткүл дүниеге танытқан Тоқтар Оңғарбайұлының өн бойынан батырлықпен бірге  кішіпейілділікті, қарапайымдылықты, үлкен адамгершілікті аңғару қиын емес.

     Халық ішінде әншілер  де, сазгерлер де көп болады. Алайда бір сазгердің әнін бүкіл халық – үлкені де, кішісі  де, қарты да, жасы да – сүйіп айтуы сирек құбылыс. Ондай ән шығарған сазгер – ұлы сазгер.
         Шәмші Қалдаяқов – бүкіл қазақ халқына ән салдырған осындай сазгер болды.
         Шәмші Оңтүстік Қазақстан облысының Қызылқұм ауданында туған. Ол жас кезінен-ақ тамаша әндер шығара бастайды. Шәмшінің әндері ерекше жұмсақ, жылы сазымен ел назарын бірден аударды. Оның әндері қазақ эстрада музыкасын байытты. Әлемдік музыкада Штраус, Шопеннің вальстері қандай орын алса, Шәмшінің вальс ырғақтары да сондай әсем. 
        

    1.Мәтін бойынша бас кейіпкердің бойындағы ерекше қасиетті атаңыз.

    А. Жаны жайсаң адам.

    Ә. Мерейі үстем жан.

    Б. Қазақтың атағын төрткүл дүниеге танытқан жан.

    В. батыр, кішіпейіл, қарапайым, адамгершілігі мол адам.

    2. Мәтіннің негізгі ойы не жайында?

    А. Танымал адамдардың өмірі.

    Ә. Ерлік пен өнер.

    Б. Елі үшін туғандар

    В. Тарихи тұлғалар

    3.Мәтіннің қай стильде жазылғанын табыңыз?

    А. Көркем әдебиет стилі

    Ә. Ғылыми стиль

    Б. Ресми стиль

    В. Ауызекі сөйлеу стилі

    4. Мәтінге қай мақал-мәтел сай келеді?

    А. Өнерлі өрге жүзер

    Ә. Өнер алды қызыл тіл

    Б. Жақсының аты өлмейді...

    В. Туады ерлер ел үшін.



    Демография (тұтас емес мәтін)

    Төменде келтірілген сызба кішігірім әлеуметтік көрсеткішке зерттеу жасауға мүмкіндік береді. Болжам жасап көріңіздер.


    Көрсеткіштер

    Өлшем бірлігі

    2011ж

    2012ж

    2013ж

    2014ж

    2015ж

    Халқ саны

    Мың адам

    16417

    16511

    16758

    17010

    17248

    Өмір сүру ұзақтығы

    Жас

    69,1

    69,2

    69,5

    69,8

    70,1

    Берілген ақпаратты төмендегі сұрақтарға жауап беру үшін пайдаланыңыз.

    1. Сызба бойынша халық санының өсу реті байқала ма?

    А. байқалады

    Ә. байқалмайды

    Б. өзгеріс жоқ

    В. керісінше кемуде

    2. Автордың айтқысы келген астарлы ойы не?

    А. Елдің басты қазынасы-халық

    Ә. Халық санының өсуі, не кемуі мемлекеттің бақылауында

    Б. Қазіргі әлемдік статистика

    В. Қазақстан үшін демографиялық қауіп жоқ

    3. Негізгі ойды түсіндіру үшін қандай тәсіл қолданылған?

    А. салыстыру

    Ә. дәйексөз келтіру

    Б. байланыс құру

    В. анықтама беру

    4. Өзіңіздің демографияға қатысты сыни 3 пікіріңізді білдіріңіз.

    1._________________________________________________________


    2._________________________________________________________


    3.___________________________________________________________




    Мәтінмен жұмыс. Электр тоғын әуеде ойнатқан ғалым

    Никола Тесла – мың жылда бір өмірге келетін ғажайып таланттылардың бірі десек қателеспейміз.

    1856 жылы Австрия империясына қарасты Смилян қаласында өмірге келген Никола Тесла бала кезінен-ақ ерекше қабілетке ие болатын. Мектепті бітіргеннен кейін әкесінің қарсылығына қарамай Австриядағы жоғары оқу орнына оқуға түседі. Студент кезінен-ақ түрлі өнертапқыштығымен жұрт назарына бірден ілігеді. 28 жасында-ақ түрлі марапаттарға ие болады. Өз армандарын орындау мақсатында 30-ға толмай жатып Нью-Йоркқа келеді. Бірақ көп өтпей бейтаныс қаладағы алаяқтарға алданып, бар жиған-тергенінен айрылып қалады. Дымсыз қалған Тесла көшеде бұзылып қалған электр техникаларын жөндеп ақша таба бастайды. Осылай күн көре жүріп ол ғылыми ізденістерін де тоқтатпайды. Кейін тәжрибелі маман ретінде «Вестингауз электрик» компаниясына жұмысқа кіреді.

    1893 жылы Чикагода болған бүкіләлемдік көрмеде ерекше оқиға орын алады. Никола Тесла денесінен 2 миллион вольтты тоқты өткізіп, қолына электр шамдарын алып жағады. Мұның сырын сұраған адамдарға: «Әңгіме электр энергиясы қуатының қаншалығында емес, оған қалай жалғануда», – деуден арыға аспайды. Осы жылы толқынды радиоұзатқышты ойлап табады. Бұл дегеніміз жердің бір бұрышынан екінші бір бұрышына электрді сымсыз-ақ жеткізу еді.


    1. Никола Тесланың бойындағы ерекше қасиет қандай?

    А. еңбекқорлық

    В. қызығушылық

    С. ерекше қабілеттілік

    Д. байлық

    Дұрыс жауабы: Д) ерекше қабілеттілік

    1. Никола Тесланың ерте жастан-ақ марапатқа ие болуының себебі неде?

    А. Қызығушылығында

    В. Еңбекқорлығында

    С. Қайсарлығында

    Д. Білімінде


    Дұрыс жауабы: В) еңбекқорлығында

    1. Әңгіме дарындылық туралы ма, әлде қабілеттілік туралы ма?



    р\с

    Мәтін

    Иә

    Жоқ

    1

    Н. Тесла ерекше қабілетке ие болған



    2

    Өнертапқыштығын жұрт елемейді



    3

    Ол 30-дан асқан соң, Нью-Йоркқа келеді





    1. Сізше, Сіздіңше Н.Тесланың миллионер болатын мүмкіндігі болды ма? Ойыңызды талдап жазыңыз.

    _________________________________________________________________------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    1. Қазіргі таңда атом станцияларының салынуына сіздің көзқарасыңыз қандай?

    _______________________________________________________________



    Мәтінмен жұмыс: Ем

    Демалыс күндерінің бірі. Барлығымыз серуенге шықтық. Тап-таза ауаны жұтып, құстардың түрлі-түрлі сайраған үндерін естіп, көңіліміз көтеріңкі. Балалар әр нәрсені сұрап, соларға жауап беріп келе жатқан болатыңбыз. Маржан қарағайда шор болып қатып қалған хош иісті шайырдан опырып алып иіскеп тұр. "Әке мына шайырды қарағайға кім жақты?" — дейді. "Балам, бұл шайыр ағаштың өзінен шыққан ғой. Демалуға келген, табиғатқа жаны ашымайтындардың кеселінен болган жара ма, кім білсін. Қалың шөптің арасында жоғалтып алатын болған соң, біреу ағашқа пышақ шанышқан. Пышақты суырып алғаннан кейін, әлгі жараланған жерден хош иісті шайыр ағып, жараны бітеп, емдеген. Қарағым, ағаш екеш, ағаш та өзін-өзі емдейді. Сендер еш уақытта мұндай іс істемеңдер, - деді әкесі.

    Сұрақ 1: Ем

    Әкесінің: «Қарагым, ағаш екеш, ағаш та өзін-өзі емдейді. Сендер еш уақытта мұндай іс

    істемеңдер», - деген сөзді айтуының мәнісі неде?

    ___________________________________________________________________________

    ___________________________________________________________________________

    Сұрақ 2: Ем

    Бүгінде заман талабына сай пышақсыз ота жасауға бола ма?

    __________________________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________________


    Сұрақ 3: Ем

    Ретімен жазып сәйкестендір


    1

    Есептік сан есім


    Екініңбіріәнайтады

    2

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Мақала 10 сынып
    24.12.2023
    2358
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Аймаганбет
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации