1-мәтін
Бір әскер өзінің ең жақын досының ауыр жараланып жерге кұлағанын көреді. Қызу шайқас кезі. Капитанына жүгіріп келіп, әскер: - Жолдас капитан, досыма барып, оны алып келуге рұқсат беріңіз, - деп өтінеді. Капитан «жынданған шығарсың!» дегендей әскерге қарап: - Досың ауыр жаралы, өліп те қалған болар. Өз өміріңді қауіп-қатерге тігіп қайтесің - дейді. Әскер баруым керек деп тұрып алады, капитан: - Жарайды, барсаң бар - деп рұқсат береді. Әскер бораған оқтың астымен жүгіріп барып, досын арқасына арқалап, бекініске әрең дегенде жетеді. Капитан жаралы әскердің жүрек соққысын тыңдады да: -Саған өміріңді қауіпке тігіп не қылмақсың деп айттым ғой? Досың бәрібір өліп қалды. -Жоқ, жолдас капитан, барғаным дұрыс болды - демін ала алмай жатыр екен. - Қалайша дұрыс болады? Оның өлгенін көріп тұрсың ғой шырағым-ау. - Бәрібір дұрыс болды. Өйткені, досымның қасына барғанымда ол әлі тірі екен. Оның соңғы сөздерін есту мен үшін өте маңызды болды - деді де жылап жіберді. Сосын досының соңғы сөздерін қайталады: - Келетініңді біліп едім! Келетініңді біліп едім ,досым! Рақмет...
1.Мәтіннін негізгі идеясын табыныз.
А) Жанашырлық В) Қамкорлық С) Шынайы достық D) Үлкенді құрметтеу Е) Соғыс зардабы
2. Мәтін идеясына сай келетін мақалды табыныз.
А) Отан - оттан да ыстық В) Көрмес - түйені де көрмес.
С) Ер қанаты – ат D) Доссыз адам - тұзсыз ас. Е) Сабыр түбі - сары алтын.
3. Әскердін алғашкы сөзіне капитаннын берген жауабы кандай, аныктаныз
.А) Жарайды, барсаң бар! В) Өміріңе кауіп төндірме. С) Досың бәрібір өліп калды.
D) Қалайша дұрыс болды? Е) Келетініңді біліп едім.
№2-МӘТІН. МЕН «АЛМАСУ
ОҚУШЫСЫ»1 БОЛАМЫН БА?
Мен де алмасу оқушысы бола аламын ба? Бұл ой мені
қорқытады, бірақ өте қызығарлық. Егер
мүлде қорықпасаңыз, бұл таңданарлық болар еді. Ең
бастысы, сіз мұны қалайтыныңыз
және сіздің күтулеріңіз толық орындалуы.
1 Тапсырмалар
PISA халықаралық зерттеу материалдарынан жинақталып
құрастырылды.
2 «АЛМАСУ ОҚУШЫСЫ»
біраз уақыт бойы, әдетте, 1 жыл бойы басқа
елдегі қандай да бір отбасында тұрып
оқиды.
Үміткерден не талап етіледі? Оқушылар алмасумен
шұғылданатын әртүрлі ұйымдардың талаптарының айырмашылығы аз ғана,
бірақ олардың барлығы үміткерлердің жасына, бітірген сынып санына,
үлгеріміне және жеке басының қасиетіне нақты талаптар қояды.
Әдетте жас шамасы 15-тен 18-ге дейін.
Оқушы негізгі мектепті (9-сынып) немесе 10-сыныпты бітіруі
талап етіледі.Оқушылар алмасу жұмысының алғашқы жылдарымен
салыстырғанда,қазіргі кезде, үлгерім
шешуші фактор емес.
Көптеген жағдайларда «орташа үлгерім» жеткілікті болады. Үлгерімнің
біршама төмен деңгейінің есесі әңгіме өткізу кезінде оқушының жақсы
әсер қалдыруымен қайтарылуы мүмкін. Көп жағдайларда мектептен
немесе мұғалімнен мінездеме қажет болады. Бұдан басқа өтінішіңізге
сіздің мектептегі бағаларыңыз бар көшірмені қосу
керек.
Тілді білу жиі жазба жұмыс (тест) арқылы және өте
сирек ауызша емтихан арқылы бағаланады. Сірә, үміткерден шет
тілінде жүгіртіп сөйлей білу талап етілмеуі тиіс, өйткені тіл
біліктілігі мен дағдысын дамыту оның шетелге оқуға баруға әзірлену
себептерінің ішінде бірінші орында тұр. Әңгімелескенде
үміткерлер күнделікті өмірдегі қатынаста ең болмағанда өздерінің
пікірі мен қалауын қарапайым сөздермен білдіруі және қысқаша
жеңіл-жеплі сөйлесе алуы ескеріледі.
Жақсы денсаулық
міндетті шарт. Бірақ сізге
өз еліңізде мектепке баруға ештеңе кедергі жасамаса, онда сіздің
алмасу оқушы болмайтыныңыздың себебі де жоқ. Кейбір созылмалы
аурулар, мысалы, қатты аллергия, сіз бірге тұратын лайықты отбасын
іздеу уақытын көбейтуі мүмкін. Бірақ бұл сізді тоқтатпауы
тиіс. Барлық ұйымдар оқушының жеке басының
қасиеттеріне ерекше көңіл аударады. Әсіресе, ісі мен әрекеттеріндегі
сенімділік, жақсы әдеттер, көңілді мінез, қарым-қатынас жасай білу,
бейімделе алу, ұжымда жұмыс істей білу, кемелдену, оқуға ынтығу
және ой-өрісінің кең болуы маңызды деп есептеледі.
Бұл қасиеттердің барлығы үміткерлермен жеке әңгімелесу барысында
және мұғалім немесе мектеп әкімшілігі берген мінездеменің негізінде
бағаланады.
1. МЕН «АЛМАСУ ОҚУШЫСЫ» БОЛАМЫН
БА?
Бұл мақаланың басты ойы неде?
A.Оқушылар алмасатын жеке бағдарламаны жарнамалау
B. Алмасу бағдарламаларға қатысу қандай мүмкіндіктер беретінін
түсіндіру
C. Алмасу бағдарламасының мақсаттарын атап шығу
D.Алмасу бағдарламасына қатысу талаптарын
сипаттау
2.
МЕН
«АЛМАСУ ОҚУШЫСЫ» БОЛАМЫН БА?
Мақалада не жазылғаны туралы айтуға болады (оның мазмұны
туралы).
Мақала қалай жазылғаны туралы айтуға болады (оның стилі
туралы).
Мақаланың авторы келешекте алмасуға қатыса алатын оқушылардың
назарын аудару үшін, оны осындай мәнерде жазуға тырысты.
Қалай ойлайсыңдар, бұл оның қолынан келді ме? Жауаптарыңызды
растайтын мысалдар келтіріңіз.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сұрақ 3: МЕН «АЛМАСУ ОҚУШЫСЫ» БОЛА АЛАМЫН БА? Оқушылар алмасу үшін, мақалаға сәйкес, қандай талап ең маңызды болып табылады?
A Өте жақсы оқу жетістіктері. B Жақсы дамыған тұлғалық қасиеттер.
C Шет тілін өте жақсы меңгеру. D Мықты денсаулық.
Сұрақ 4: МЕН «АЛМАСУ ОҚУШЫСЫ» БОЛА АЛАМЫН БА? Мақаладағы мәліметті пайдаланып, неліктен сіздер таңдаған талап алмасу агенттігі үшін сонша маңызды екенін түсіндіріңіз.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Болат пен Қайрат Түркияда демалуда. Олар
Стамбулда бір апта болып, сонан кейін
Болаттың апасының хал-жайын білу үшін
Сакарияға баруды жоспарлады.Осының алдындағы екі бетте және осы
беттің төменгі жағында Болат«Стамбулдың халықаралық отелі» қонақ
үйіндегі телефонның жанынан тауып алған
мәлімет берілген. Осы мәліметті келесі
беттердегі сұрақтарға жауап беру
үшін
пайдаланыңдар.
Сұрақ 1 :
ТЕЛЕФОН
Болат сөмкеден бар заттарын шығарып болған соң, Қайрат онымен
тамақтануға баруға дайын екеніне көз жеткізу үшін, оған
телефон соқты. Қайрат 328-ші нөмірде
орналасты.
Болат қандай нөмірді теруі керек еді?
..........................................................
Сұрақ 2:
ТЕЛЕФОН
Түстен кейін Болат пен Қайрат Стамбулдан Сакарияға дейінгі пойыздар
жөнінде білмекші болды.
Оларға қай нөмір бойынша телефон соғу керек еді?
..........................................................
Сұрақ 3:
ТЕЛЕФОН
Болаттың дос қызы да саяхатта.
Болат Түркиядан кеткеннен кейін
онымен Польшада кездесуді жоспарлады. Міне, Болаттың
одан алған хатының соңы.
|
Мен сені қатты сағындым!! Ақыры Польшаға
да жеттім ғой. Маған мына телефон бойынша: 22
494533 бейсенбіде, айдың 24-і күні сағат 8-де
(сенің уақытың бойынша) телефон соқшы.
Өте-өте-ӨТЕ жақсы
көремін. |
Болат Стамбулдағы өзінің қонақ үйдегі нөмірінен телефон соғуға дайындалды. Сәлимамен сөйлесу үшін Болат қандай нөмірді теруі керек?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Келесі сұрақтарға жауап
беру үшін, алдыңғы бетте келтірілген «Посылкалар -Поштамен»
кітапшасының үзінділерін
пайдаланыңдар.
4-мәтін
Сұрақ
1 : ПОШТАМЕН ПОСЫЛКАЛАР
Кітапшадағы мәліметке сүйеніп, сендер сыйлық ретінде жібере алатын
үш зат атаңдар.
1. ..........................................................
2. ..........................................................
3.
..........................................................
Сұрақ 2: ПОШТАМЕН
ПОСЫЛКАЛАР
Сендер сыйлық ретінде шағын айна жібергілерің келеді
делік.Конвертті пайдалана аласыңдар ма?
«Иә» немесе «Жоқ» сөздерінің бірін айналдыра сызыңдар және өз
жауаптарыңды негіздеу үшін кітапшаны пайдаланыңдар. Иә Жоқ
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Пизаға дайындық.Оқу сауаттылығы
Пизаға дайындық.Оқу сауаттылығы
1-мәтін
Бір әскер өзінің ең жақын досының ауыр жараланып жерге кұлағанын көреді. Қызу шайқас кезі. Капитанына жүгіріп келіп, әскер: - Жолдас капитан, досыма барып, оны алып келуге рұқсат беріңіз, - деп өтінеді. Капитан «жынданған шығарсың!» дегендей әскерге қарап: - Досың ауыр жаралы, өліп те қалған болар. Өз өміріңді қауіп-қатерге тігіп қайтесің - дейді. Әскер баруым керек деп тұрып алады, капитан: - Жарайды, барсаң бар - деп рұқсат береді. Әскер бораған оқтың астымен жүгіріп барып, досын арқасына арқалап, бекініске әрең дегенде жетеді. Капитан жаралы әскердің жүрек соққысын тыңдады да: -Саған өміріңді қауіпке тігіп не қылмақсың деп айттым ғой? Досың бәрібір өліп қалды. -Жоқ, жолдас капитан, барғаным дұрыс болды - демін ала алмай жатыр екен. - Қалайша дұрыс болады? Оның өлгенін көріп тұрсың ғой шырағым-ау. - Бәрібір дұрыс болды. Өйткені, досымның қасына барғанымда ол әлі тірі екен. Оның соңғы сөздерін есту мен үшін өте маңызды болды - деді де жылап жіберді. Сосын досының соңғы сөздерін қайталады: - Келетініңді біліп едім! Келетініңді біліп едім ,досым! Рақмет...
1.Мәтіннін негізгі идеясын табыныз.
А) Жанашырлық В) Қамкорлық С) Шынайы достық D) Үлкенді құрметтеу Е) Соғыс зардабы
2. Мәтін идеясына сай келетін мақалды табыныз.
А) Отан - оттан да ыстық В) Көрмес - түйені де көрмес.
С) Ер қанаты – ат D) Доссыз адам - тұзсыз ас. Е) Сабыр түбі - сары алтын.
3. Әскердін алғашкы сөзіне капитаннын берген жауабы кандай, аныктаныз
.А) Жарайды, барсаң бар! В) Өміріңе кауіп төндірме. С) Досың бәрібір өліп калды.
D) Қалайша дұрыс болды? Е) Келетініңді біліп едім.
№2-МӘТІН. МЕН «АЛМАСУ
ОҚУШЫСЫ»1 БОЛАМЫН БА?
Мен де алмасу оқушысы бола аламын ба? Бұл ой мені
қорқытады, бірақ өте қызығарлық. Егер
мүлде қорықпасаңыз, бұл таңданарлық болар еді. Ең
бастысы, сіз мұны қалайтыныңыз
және сіздің күтулеріңіз толық орындалуы.
1 Тапсырмалар
PISA халықаралық зерттеу материалдарынан жинақталып
құрастырылды.
2 «АЛМАСУ ОҚУШЫСЫ»
біраз уақыт бойы, әдетте, 1 жыл бойы басқа
елдегі қандай да бір отбасында тұрып
оқиды.
Үміткерден не талап етіледі? Оқушылар алмасумен
шұғылданатын әртүрлі ұйымдардың талаптарының айырмашылығы аз ғана,
бірақ олардың барлығы үміткерлердің жасына, бітірген сынып санына,
үлгеріміне және жеке басының қасиетіне нақты талаптар қояды.
Әдетте жас шамасы 15-тен 18-ге дейін.
Оқушы негізгі мектепті (9-сынып) немесе 10-сыныпты бітіруі
талап етіледі.Оқушылар алмасу жұмысының алғашқы жылдарымен
салыстырғанда,қазіргі кезде, үлгерім
шешуші фактор емес.
Көптеген жағдайларда «орташа үлгерім» жеткілікті болады. Үлгерімнің
біршама төмен деңгейінің есесі әңгіме өткізу кезінде оқушының жақсы
әсер қалдыруымен қайтарылуы мүмкін. Көп жағдайларда мектептен
немесе мұғалімнен мінездеме қажет болады. Бұдан басқа өтінішіңізге
сіздің мектептегі бағаларыңыз бар көшірмені қосу
керек.
Тілді білу жиі жазба жұмыс (тест) арқылы және өте
сирек ауызша емтихан арқылы бағаланады. Сірә, үміткерден шет
тілінде жүгіртіп сөйлей білу талап етілмеуі тиіс, өйткені тіл
біліктілігі мен дағдысын дамыту оның шетелге оқуға баруға әзірлену
себептерінің ішінде бірінші орында тұр. Әңгімелескенде
үміткерлер күнделікті өмірдегі қатынаста ең болмағанда өздерінің
пікірі мен қалауын қарапайым сөздермен білдіруі және қысқаша
жеңіл-жеплі сөйлесе алуы ескеріледі.
Жақсы денсаулық
міндетті шарт. Бірақ сізге
өз еліңізде мектепке баруға ештеңе кедергі жасамаса, онда сіздің
алмасу оқушы болмайтыныңыздың себебі де жоқ. Кейбір созылмалы
аурулар, мысалы, қатты аллергия, сіз бірге тұратын лайықты отбасын
іздеу уақытын көбейтуі мүмкін. Бірақ бұл сізді тоқтатпауы
тиіс. Барлық ұйымдар оқушының жеке басының
қасиеттеріне ерекше көңіл аударады. Әсіресе, ісі мен әрекеттеріндегі
сенімділік, жақсы әдеттер, көңілді мінез, қарым-қатынас жасай білу,
бейімделе алу, ұжымда жұмыс істей білу, кемелдену, оқуға ынтығу
және ой-өрісінің кең болуы маңызды деп есептеледі.
Бұл қасиеттердің барлығы үміткерлермен жеке әңгімелесу барысында
және мұғалім немесе мектеп әкімшілігі берген мінездеменің негізінде
бағаланады.
1. МЕН «АЛМАСУ ОҚУШЫСЫ» БОЛАМЫН
БА?
Бұл мақаланың басты ойы неде?
A.Оқушылар алмасатын жеке бағдарламаны жарнамалау
B. Алмасу бағдарламаларға қатысу қандай мүмкіндіктер беретінін
түсіндіру
C. Алмасу бағдарламасының мақсаттарын атап шығу
D.Алмасу бағдарламасына қатысу талаптарын
сипаттау
2.
МЕН
«АЛМАСУ ОҚУШЫСЫ» БОЛАМЫН БА?
Мақалада не жазылғаны туралы айтуға болады (оның мазмұны
туралы).
Мақала қалай жазылғаны туралы айтуға болады (оның стилі
туралы).
Мақаланың авторы келешекте алмасуға қатыса алатын оқушылардың
назарын аудару үшін, оны осындай мәнерде жазуға тырысты.
Қалай ойлайсыңдар, бұл оның қолынан келді ме? Жауаптарыңызды
растайтын мысалдар келтіріңіз.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сұрақ 3: МЕН «АЛМАСУ ОҚУШЫСЫ» БОЛА АЛАМЫН БА? Оқушылар алмасу үшін, мақалаға сәйкес, қандай талап ең маңызды болып табылады?
A Өте жақсы оқу жетістіктері. B Жақсы дамыған тұлғалық қасиеттер.
C Шет тілін өте жақсы меңгеру. D Мықты денсаулық.
Сұрақ 4: МЕН «АЛМАСУ ОҚУШЫСЫ» БОЛА АЛАМЫН БА? Мақаладағы мәліметті пайдаланып, неліктен сіздер таңдаған талап алмасу агенттігі үшін сонша маңызды екенін түсіндіріңіз.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Болат пен Қайрат Түркияда демалуда. Олар
Стамбулда бір апта болып, сонан кейін
Болаттың апасының хал-жайын білу үшін
Сакарияға баруды жоспарлады.Осының алдындағы екі бетте және осы
беттің төменгі жағында Болат«Стамбулдың халықаралық отелі» қонақ
үйіндегі телефонның жанынан тауып алған
мәлімет берілген. Осы мәліметті келесі
беттердегі сұрақтарға жауап беру
үшін
пайдаланыңдар.
Сұрақ 1 :
ТЕЛЕФОН
Болат сөмкеден бар заттарын шығарып болған соң, Қайрат онымен
тамақтануға баруға дайын екеніне көз жеткізу үшін, оған
телефон соқты. Қайрат 328-ші нөмірде
орналасты.
Болат қандай нөмірді теруі керек еді?
..........................................................
Сұрақ 2:
ТЕЛЕФОН
Түстен кейін Болат пен Қайрат Стамбулдан Сакарияға дейінгі пойыздар
жөнінде білмекші болды.
Оларға қай нөмір бойынша телефон соғу керек еді?
..........................................................
Сұрақ 3:
ТЕЛЕФОН
Болаттың дос қызы да саяхатта.
Болат Түркиядан кеткеннен кейін
онымен Польшада кездесуді жоспарлады. Міне, Болаттың
одан алған хатының соңы.
|
Мен сені қатты сағындым!! Ақыры Польшаға
да жеттім ғой. Маған мына телефон бойынша: 22
494533 бейсенбіде, айдың 24-і күні сағат 8-де
(сенің уақытың бойынша) телефон соқшы.
Өте-өте-ӨТЕ жақсы
көремін. |
Болат Стамбулдағы өзінің қонақ үйдегі нөмірінен телефон соғуға дайындалды. Сәлимамен сөйлесу үшін Болат қандай нөмірді теруі керек?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Келесі сұрақтарға жауап
беру үшін, алдыңғы бетте келтірілген «Посылкалар -Поштамен»
кітапшасының үзінділерін
пайдаланыңдар.
4-мәтін
Сұрақ
1 : ПОШТАМЕН ПОСЫЛКАЛАР
Кітапшадағы мәліметке сүйеніп, сендер сыйлық ретінде жібере алатын
үш зат атаңдар.
1. ..........................................................
2. ..........................................................
3.
..........................................................
Сұрақ 2: ПОШТАМЕН
ПОСЫЛКАЛАР
Сендер сыйлық ретінде шағын айна жібергілерің келеді
делік.Конвертті пайдалана аласыңдар ма?
«Иә» немесе «Жоқ» сөздерінің бірін айналдыра сызыңдар және өз
жауаптарыңды негіздеу үшін кітапшаны пайдаланыңдар. Иә Жоқ
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

шағым қалдыра аласыз













