Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Пластикалық формалар өнері. Мүсін.
Материал туралы қысқаша түсінік
Материал шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
19 Қараша 2018
486
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
Ашық сабақ
Тақырыбы: Пластикалық формалар өнері.Мүсін
Көркем еңбек пән мұғалімі:Адаева Лаззат
Шымкент 2018 ж
САБАҚ: | Мектеп: М.Х.Дулати атындағы үш тілде оқытатын №8 гимназия | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні:Адаева Лаззат | |
Сынып: 5 | Қатысқандар саны:_____ | Қатыспағандар:_____ |
Сабақтың тақырыбы | Пластикалық формалар өнері.Мүсін | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.2.1.1Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану.5.3.3.1Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) сипаттау. | |
Сабақтың мақсаты | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. | |
Тілдік мақсаттар | Оқытудағы тілді дамыту мақсаттарыОқушылар:Өзінің шығармашылық шешімдеріне сипаттама жасап, сыни көзқарасты талдап, өз нәтижесін түсіндіре отырып, өзгенің және өзінің жұмысын жеттілдіруге конструктивті өзгертуүшін ұсыныстаржасайдыПән лексикасы, терминология және диалог/жазу үшін қажетті сөз тіркестері•Өнердің қайта өркендеуі, импрессионизм, экспрессионизм,заманауи өнер, кескіндеме, графика, мүсін, сәулет өнері,пейзаж, натюрморт, дақ, штрих, көлем, форма, кеңістік, түс, сызық.•Сіздің ойыңызша суретші не үшін… материалдарды қоладанады?•Сіз сипаттап бере аласыз ба? •Бұл техника сізге не үшін ұнады? •Суретші жұмысы сізді не үшін қызықтырды? •Өз жұмысыңызды қалай жақсартар едіңіз? | |
Құндылықтарды дарыту | ||
Пәнаралық байланыстар | зерттеу барысында теориялық білімдерін география, геометрия, тарих, экономика, пәндерімен және өнермен байланыстыру. | |
АКТ қолдану дағдылары | Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу . | |
Бастапқы білім | Еске түсіру, қайталау. Пәнге қатысты лексика мен терминологияӨткен тапсырмаларды еске түсіру. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз) | Дереккөздер |
Сабақтың басы Сабақтың ортасы | Ұйымдастыру кезең.Топтарға бөлу.1-2 санау арқылы топтарға бөлу.1.Ой шақыру.Мұғалім оқушыларға оқу мақсаттарын көрсете отырып, біріге содан сабаққа мақсатты анықтауды ұсынады.(Оқушыларға мүсін туралы бірнеше видеороликті көріп шығу ұсынылады.)•ағаштан жасалған мүсін;•құмнан жасалған мүсін;•металдан жасалған мүсін;•мүсіннің дәстүрлі емес формалары Алдағы жұмыстарды түсініп, орындау мақсатында оқушылар видеороликтер мен көшірмелерді көреді. 2. Көрсетілген оқу мақсаттарына қарап, оқушылар сабақ мақсаттарын анықтайды.Мақсат: мүсін өнері және оның түрлері туралы түсініктерін қалыптастыру 3. Мүсін өнерінің түрлері туралы ақпараттар беріледі | 1топ-Мүсіншілер2 топ-Суретшілер Астанадағы ең әдемі ескерткіштерhttp://reactor.inform.kz/detail/3656 ВидеороликтерМеталдан жасалған мүсіндерhttps://www.youtube.com/watch?v=95nmiGYpHJI&nohtml5=FalseМүсіндер трансформерлерДәстүрлі емес өнерhttps://www.youtubecom/watch?v=NCVF27GHmSsҚұмнан жасалған мүсінhttps://www.youtube.com/watch?v=IHpDWh-Mvws&nohtml5=FalseАғаштан жасалған мүсінhttps://www.youtube.com/watch?v=fJ3HWU_X1Qg&nohtml5=False |
Сабақтың соңы2-мин кері байланыс | Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- маған бәрі түсінікті- нені толық түсінбедім -сұрақтар пайда болды?-мен есте сақтадым. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)