Материалдар / Пластикалық формалар өнері. Мүсін.

Пластикалық формалар өнері. Мүсін.

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
486
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ



























Ашық сабақ

Тақырыбы: Пластикалық формалар өнері.Мүсін























Көркем еңбек пән мұғалімі:Адаева Лаззат









































Шымкент 2018 ж
САБАҚ:

Мектеп: М.Х.Дулати атындағы үш тілде оқытатын №8 гимназия
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Адаева Лаззат
Сынып: 5Қатысқандар саны:_____ Қатыспағандар:_____
Сабақтың тақырыбыПластикалық формалар өнері.Мүсін
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.2.1.1Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану.5.3.3.1Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) сипаттау.
Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Тілдік мақсаттар

















Оқытудағы тілді дамыту мақсаттарыОқушылар:Өзінің шығармашылық шешімдеріне сипаттама жасап, сыни көзқарасты талдап, өз нәтижесін түсіндіре отырып, өзгенің және өзінің жұмысын жеттілдіруге конструктивті өзгертуүшін ұсыныстаржасайдыПән лексикасы, терминология және диалог/жазу үшін қажетті сөз тіркестеріӨнердің қайта өркендеуі, импрессионизм, экспрессионизм,заманауи өнер, кескіндеме, графика, мүсін, сәулет өнері,пейзаж, натюрморт, дақ, штрих, көлем, форма, кеңістік, түс, сызық.Сіздің ойыңызша суретші не үшін… материалдарды қоладанады?Сіз сипаттап бере аласыз ба? Бұл техника сізге не үшін ұнады? Суретші жұмысы сізді не үшін қызықтырды? Өз жұмысыңызды қалай жақсартар едіңіз?
Құндылықтарды дарыту
  • Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу.
  • Оқушылар арасында жақсы қарым-қатнас орнату.
  • Оқушылар бір- бірін тыңдай біліп,басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап,ойын жеткізе білу.
  • Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.
  • Пәнаралық байланыстарзерттеу барысында теориялық білімдерін география, геометрия, тарих, экономика, пәндерімен және өнермен байланыстыру.
    АКТ қолдану дағдыларыОқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу .
    Бастапқы білім Еске түсіру, қайталау. Пәнге қатысты лексика мен терминологияӨткен тапсырмаларды еске түсіру.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз)Дереккөздер
    Сабақтың басы



































    Сабақтың ортасы









































































































    Ұйымдастыру кезең.Топтарға бөлу.1-2 санау арқылы топтарға бөлу.1.Ой шақыру.Мұғалім оқушыларға оқу мақсаттарын көрсете отырып, біріге содан сабаққа мақсатты анықтауды ұсынады.(Оқушыларға мүсін туралы бірнеше видеороликті көріп шығу ұсынылады.)ағаштан жасалған мүсін;құмнан жасалған мүсін;металдан жасалған мүсін;мүсіннің дәстүрлі емес формалары Алдағы жұмыстарды түсініп, орындау мақсатында оқушылар видеороликтер мен көшірмелерді көреді. 2. Көрсетілген оқу мақсаттарына қарап, оқушылар сабақ мақсаттарын анықтайды.Мақсат: мүсін өнері және оның түрлері туралы түсініктерін қалыптастыру 3. Мүсін өнерінің түрлері туралы ақпараттар беріледі
  • Мүсін
  • кішігірім формалы
  • бюст
  • монументті
  • интерьер мүсіні
  • рельеф
  • ескерткіш
  • Сыныпта 3-6 оқушыға топтастырылады, ұсынылған ақпараттарды оқушыларға таратып, топтарда талқылатып, өздерінің жалпылама ойларын білдіруді ұсыну. Осы тапсырма бойынша мұғалім көшірмелер таңдап, жинайды. (әсіресе, әртүрлі материалмен орындалған статуэткалар, әртүрлі бейнедегі мүсін фотосуреттері).Визуальді көріп танысу, салыстыру көрінісі және мүсін өнерінің түрлерін білу.-Өнердің қандай туындылары сендердің көңіліңді қаратты?-Неге?-Жұмыстардың бір–бірінен қандай айырмашылықтары бар?4.Анықта... Мұғалім оқушыларға материалмен бірнеше тәсілді қолданып жасалған жұмыстарды көрсетеді және өздері қолданатын материалды ыңғайлы, үнемді қолдануларын ескертеді. Мысалы: пластикалық өнерді жасау кезінде образды формаларды, әртүрлі материалдар мен құралдарды (сазбалшық, ермексаз, қағаз, сымдар, әйнек, ағаш, тас, сүйектер, металл, пластик және т.б) оқушыға көрсетіп, таныстыру.... Мұғалім тақырыпты толық түсіндіру үшін кең көлемде көрнекіліктер жинайды.Презентациялар, роликтер, антикалық мәдениет бүгінгі кезеңге дейінгі өнер, Қазақстандық мүсіншілерді қоса, жергілікті ескерткіштер фотосуреттерін жинақтап көрсетеді.Сергіту сәті «Адасқан сөздер»5.Практикалық кезеңОқушылар топтарда тапсырма бойынша берілген жұмыстарын жасауда меңгерген білімдері арқылы форма береді: 1-топ рельефті жапырақ жасау; 2- топ құс мүсінін жасау;6.Мұғалімнің жетекшілігімен жасалатын практикалық жұмыстарОқушылар мұғалім көмегімен орындау техникасы мен материалын өзі таңдайды. Дер кезінде оқушыларға нұсқау жасай отырып,кері байланысты жасау; Өзін-өзі бақылау және өзін-өзі бағалау; Алынған білімнің дәрежесі мен сапасын көрсету; Оқушылар өздерінің сыныптастарының қандай дәрежеде жұмыс жасап жатқандарын,олардың сапалары туралы пікірлесе алады.Сонымен қатар сабақ барысында салыстырмалы түрде бір-бірінің жұмыстарын талқылайды. Оқушылар берілген тапсырманы орындап болған соң дайын бұйымдарын жария түрде қорғап, ұсынады.Оқушылар өз жетістігін таблица толтарумен бағалай алады7.Қорытынды жасау:Сабақтың соңында оқушылар жасай алады:Өзінің және басқалардың жұмысын орындалуға сәйкес критерилерге байлынысты бағалайды:еріктілер нақты кемшіліктерді анықтап, талдай алады.
    1топ-Мүсіншілер2 топ-Суретшілер

    Астанадағы ең әдемі ескерткіштерhttp://reactor.inform.kz/detail/3656 ВидеороликтерМеталдан жасалған мүсіндерhttps://www.youtube.com/watch?v=95nmiGYpHJI&nohtml5=FalseМүсіндер трансформерлерДәстүрлі емес өнерhttps://www.youtubecom/watch?v=NCVF27GHmSsҚұмнан жасалған мүсінhttps://www.youtube.com/watch?v=IHpDWh-Mvws&nohtml5=FalseАғаштан жасалған мүсінhttps://www.youtube.com/watch?v=fJ3HWU_X1Qg&nohtml5=False
    Сабақтың соңы2-мин кері байланыс



    Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- маған бәрі түсінікті- нені толық түсінбедім -сұрақтар пайда болды?-мен есте сақтадым.



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ