Материалдар / Пластикалық формалар өнері. Мүсін 5 сынып көркем еңбек

Пластикалық формалар өнері. Мүсін 5 сынып көркем еңбек

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем еңбек, 5 сынып 1 бөлім; Визуалды өнер. 8 сабақ Тақырыбы: Пластикалық формалар өнері. Мүсін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2023
630
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспар

1 тоқсан

  • 5.1 А Визуалды өнер


САБАҚ: 5

Мектеп:


Күні

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 5

Қатысқан саны:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

Пластикалық формалар өнері. Мүсін



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.2.1.1 Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану.

5.3.3.1 Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) сипаттау.


Сабақтың мақсаты


  1. Оқушылар мүсін өнері және оның түрлері туралы түсініктерін қалыптастырады.

  2. Мүсін өнерінің түрлерін ажырата алады,ерекшеліктерін біледі.

3. Мүсіндеуге қажетті материалдармен танысу,олармен жұмыс жасау тәсілдерін үйренеді.


Тілдік мақсаттар











Оқытудағы тілді дамыту мақсаттары

Оқушылар:

Өзінің шығармашылық шешімдеріне сипаттама жасап, сыни көзқарасты талдап, өз нәтижесін түсіндіре отырып, өзгенің және өзінің жұмысын жеттілдіруге конструктивті өзгертуүшін ұсыныстаржасайды

Пән лексикасы, терминология және диалог/жазу үшін қажетті сөз тіркестері

Өнердің қайта өркендеуі, импрессионизм, экспрессионизм,заманауи өнер, кескіндеме, графика, мүсін, сәулет өнері,пейзаж, натюрморт, дақ, штрих, көлем, форма, кеңістік, түс, сызық.

Сіздің ойыңызша суретші не үшін… материалдарды қоладанады?

Сіз сипаттап бере аласыз ба?

Бұл техника сізге не үшін ұнады?

Суретші жұмысы сізді не үшін қызықтырды?

Өз жұмысыңызды қалай жақсартар едіңіз?


Құндылықтарды дарыту

  • Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу.

  • Оқушылар арасында жақсы қарым-қатнас орнату.

  • Оқушылар бір- бірін тыңдай біліп,басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап,ойын жеткізе білу.

  • Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.


Пәнаралық байланыстар

зерттеу барысында теориялық білімдерін география, геометрия, тарих, экономика, пәндерімен және өнермен байланыстыру.


АКТ қолдану дағдылары

Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.

Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу .


Бастапқы білім

Еске түсіру, қайталау. Пәнге қатысты лексика мен терминология

Өткен тапсырмаларды еске түсіру.


Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

уақыты

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз)

Оқушының іс әрекеті

Ресурстар

Сілтемелер

суреттер

Сабақтың басы

1 кезең



















Сабақтың ортасы




















































1 мин



3 мин







2 мин






2 мин






5 мин




















5 мин













15-20 мин

































5 мин

1.Ой шақыру.

Мұғалім оқушыларға оқу мақсаттарын көрсете отырып, біріге содан сабаққа мақсатты анықтауды ұсынады.

--(Оқушыларға мүсін туралы бірнеше суреттер көріп шығу ұсынылады.)

ағаштан жасалған мүсін;

құмнан жасалған мүсін;

металдан жасалған мүсін;

мүсіннің дәстүрлі емес формалары


---Алдағы жұмыстарды түсініп, орындау мақсатында видеороликтер ұсыну.





2.Көрсетілген оқу мақсаттарына қарап, сабақ мақсаттарын анықтау

Мақсат: мүсін өнері және оның түрлері туралы түсініктерін қалыптастыру



3.Мүсін өнерінің түрлері туралы

ақпараттар беріледі

  • Мүсін

  • кішігірім формалы

  • бюст

  • монументті

  • интерьер мүсіні

  • рельеф

  • ескерткіш

ұсынылған ақпараттарды оқушыларға таратып, топтарда талқылатып, өздерінің жалпылама ойларын білдіруді ұсыну. Осы тапсырма бойынша көшірмелер таңдап, жинау. (әсіресе, әртүрлі материалмен орындалған статуэткалар, әртүрлі бейнедегі мүсін фотосуреттері).

-Өнердің қандай туындылары сендердің көңіліңді қаратты?

-Неге?

-Жұмыстардың бір–бірінен қандай айырмашылықтары бар?



4. Анықта...

Оқушыларға материалмен бірнеше тәсілді қолданып жасалған жұмыстарды көрсету және өздері қолданатын материалды ыңғайлы, үнемді қолдануларын ескерту.

Мысалы: пластикалық өнерді жасау кезінде образды формаларды, әртүрлі материалдар мен құралдарды (сазбалшық, ермексаз, қағаз, сымдар, әйнек, ағаш, тас, сүйектер, металл, пластик және т.б) оқушыға көрсетіп, таныстыру....


Тақырыпты толық түсіндіру үшін кең көлемде көрнекіліктер ұсыну.




5.Практикалық кезең





6. Оқушыларға орындау техникасын көрсету.

Дер кезінде оқушыларға нұсқау жасай отырып,кері байланысты жасау;

Өзін-өзі бақылау және өзін-өзі бағалау;

Алынған білімнің дәрежесі мен сапасын көрсету;

Оқушылар өз жетістігін таблица толтырумен бағалай алады

Тапсырмалар

критерилер

Эскиздің жасалуы





Материалдың дұрыс таңдалуы




Орындалған жұмысты талдау

Композицияның орнығуы

Нақты бейненің орындалуы




Жұмыстың креативті орындалуы


Қорытынды іс-әрекетті дұрыс жасау


Жауаптарын дәлелдемелермен келтіру







7. Қорытынды жасау:

Сабақтың соңында оқушылар жасай алады:








Рубрикаторлардың көмегімен өзіңнің нәтижелеріңді бағала:

Рубрикаторлар

Мен мақсатқа жеттім

1

Көрсетілген ақпараттар тапсырмаларға қаншалықты сәйкес келеді.


2

Мүсін өнері туралы қандай анық және шынайы дәлелдемелер көрсетілді?


3

Тапсымаларды орындауға уақыттың тиімді қолданылуы








--Оқушылар мүсін туралы бірнеше суреттерді қарайды.



--Алдағы жұмыстарды түсініп, орындау мақсатында оқушылар видеороликтер мен көшірмелерді көреді.



---Көрсетілген оқу мақсаттарына қарап, оқушылар сабақ мақсаттарын анықтайды.














---Визуальді көріп танысады, салыстыру көрінісі және мүсін өнерінің түрлерін меңгереді..
















--Оқушылар топтарда тапсырма бойынша берілген жұмыстарын жасауда меңгерген білімдері арқылы форма береді:

рельеф шығару;

бюст;

мүсіндеуді орындайды.


---Оқушылар мұғалім көмегімен орындау техникасы мен материалын өзі таңдайды.

----Оқушылар өздерінің сыныптастарының қандай дәрежеде жұмыс жасап жатқандарын,олардың сапалары туралы пікірлесе алады.Сонымен қатар сабақ барысында салыстырмалы түрде бір-бірінің жұмыстарын талқылайды. Оқушылар берілген тапсырманы орындап болған соң дайын бұйымдарын жария түрде қорғап, ұсынады.


---Өзінің және басқалардың жұмысын орындалуға сәйкес критерилерге байлынысты бағалайды:еріктілер нақты кемшіліктерді анықтап, талдай алады.




--Астанадағы ең әдемі ескерткіштер



770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ