Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Пластикалық формалар өнері. Мүсін 5 сынып көркем еңбек
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспар
1 тоқсан
|
САБАҚ: 5 |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Күні |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқан саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Пластикалық формалар өнері. Мүсін |
||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.2.1.1 Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану. 5.3.3.1 Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) сипаттау. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
3. Мүсіндеуге қажетті материалдармен танысу,олармен жұмыс жасау тәсілдерін үйренеді. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқытудағы тілді дамыту мақсаттары Оқушылар: Өзінің шығармашылық шешімдеріне сипаттама жасап, сыни көзқарасты талдап, өз нәтижесін түсіндіре отырып, өзгенің және өзінің жұмысын жеттілдіруге конструктивті өзгертуүшін ұсыныстаржасайды Пән лексикасы, терминология және диалог/жазу үшін қажетті сөз тіркестері • Өнердің қайта өркендеуі, импрессионизм, экспрессионизм,заманауи өнер, кескіндеме, графика, мүсін, сәулет өнері,пейзаж, натюрморт, дақ, штрих, көлем, форма, кеңістік, түс, сызық. • Сіздің ойыңызша суретші не үшін… материалдарды қоладанады? • Сіз сипаттап бере аласыз ба? • Бұл техника сізге не үшін ұнады? • Суретші жұмысы сізді не үшін қызықтырды? • Өз жұмысыңызды қалай жақсартар едіңіз? |
||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
зерттеу барысында теориялық білімдерін география, геометрия, тарих, экономика, пәндерімен және өнермен байланыстыру. |
||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту. Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу . |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Еске түсіру, қайталау. Пәнге қатысты лексика мен терминология Өткен тапсырмаларды еске түсіру. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
уақыты |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз) |
Оқушының іс әрекеті |
Ресурстар Сілтемелер суреттер |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 1 кезең Сабақтың ортасы |
1 мин 3 мин 2 мин 2 мин 5 мин 5 мин 15-20 мин 5 мин |
1.Ой шақыру. Мұғалім оқушыларға оқу мақсаттарын көрсете отырып, біріге содан сабаққа мақсатты анықтауды ұсынады. --(Оқушыларға мүсін туралы бірнеше суреттер көріп шығу ұсынылады.) • ағаштан жасалған мүсін; • құмнан жасалған мүсін; • металдан жасалған мүсін; • мүсіннің дәстүрлі емес формалары ---Алдағы жұмыстарды түсініп, орындау мақсатында видеороликтер ұсыну. 2.Көрсетілген оқу мақсаттарына қарап, сабақ мақсаттарын анықтау Мақсат: мүсін өнері және оның түрлері туралы түсініктерін қалыптастыру 3.Мүсін өнерінің түрлері туралы ақпараттар беріледі
ұсынылған ақпараттарды оқушыларға таратып, топтарда талқылатып, өздерінің жалпылама ойларын білдіруді ұсыну. Осы тапсырма бойынша көшірмелер таңдап, жинау. (әсіресе, әртүрлі материалмен орындалған статуэткалар, әртүрлі бейнедегі мүсін фотосуреттері). -Өнердің қандай туындылары сендердің көңіліңді қаратты? -Неге? -Жұмыстардың бір–бірінен қандай айырмашылықтары бар? 4. Анықта... Оқушыларға материалмен бірнеше тәсілді қолданып жасалған жұмыстарды көрсету және өздері қолданатын материалды ыңғайлы, үнемді қолдануларын ескерту. Мысалы: пластикалық өнерді жасау кезінде образды формаларды, әртүрлі материалдар мен құралдарды (сазбалшық, ермексаз, қағаз, сымдар, әйнек, ағаш, тас, сүйектер, металл, пластик және т.б) оқушыға көрсетіп, таныстыру.... Тақырыпты толық түсіндіру үшін кең көлемде көрнекіліктер ұсыну. 5.Практикалық кезең
6. Оқушыларға орындау техникасын көрсету. Дер кезінде оқушыларға нұсқау жасай отырып,кері байланысты жасау; Өзін-өзі бақылау және өзін-өзі бағалау; Алынған білімнің дәрежесі мен сапасын көрсету; Оқушылар өз жетістігін таблица толтырумен бағалай алады
7. Қорытынды жасау: Сабақтың соңында оқушылар жасай алады: Рубрикаторлардың көмегімен өзіңнің нәтижелеріңді бағала:
|
--Оқушылар мүсін туралы бірнеше суреттерді қарайды. --Алдағы жұмыстарды түсініп, орындау мақсатында оқушылар видеороликтер мен көшірмелерді көреді. ---Көрсетілген оқу мақсаттарына қарап, оқушылар сабақ мақсаттарын анықтайды. ---Визуальді көріп танысады, салыстыру көрінісі және мүсін өнерінің түрлерін меңгереді.. --Оқушылар топтарда тапсырма бойынша берілген жұмыстарын жасауда меңгерген білімдері арқылы форма береді: рельеф шығару; бюст; мүсіндеуді орындайды. ---Оқушылар мұғалім көмегімен орындау техникасы мен материалын өзі таңдайды. ----Оқушылар өздерінің сыныптастарының қандай дәрежеде жұмыс жасап жатқандарын,олардың сапалары туралы пікірлесе алады.Сонымен қатар сабақ барысында салыстырмалы түрде бір-бірінің жұмыстарын талқылайды. Оқушылар берілген тапсырманы орындап болған соң дайын бұйымдарын жария түрде қорғап, ұсынады. ---Өзінің және басқалардың жұмысын орындалуға сәйкес критерилерге байлынысты бағалайды:еріктілер нақты кемшіліктерді анықтап, талдай алады. |
--Астанадағы ең әдемі ескерткіштер
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |