Сабақтың
басы
7-минут
Сабақтың
ортасы
33-минут
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі: оқушылармен сәлемдесу,сабаққа
дайындығын,қатысымын тексеру.Психологиялық ахуал
қалыптастыру.Түрлі-түсті қағаздар арқылы екі топқа
біріктіру.
2. «Серпілген
сауал» әдісі бойынша өткен сабақтарды
еске түсіру.
1.Натюрморт – жансыз заттар
мен бұйымдарды үйлесімді етіп
бейнеленген
шығарма.
2.Пейзаж – табиғат көріністері
бейнеленген шығармалар.
3.Портрет – адамның бет пішіні
бейнеленген көркем шығарма.
Портрет жазушы суретшінің
басты мақсаты – адамның сырт ажары
ғана емес, ішкі жан дүниесін,
рухани келбетін көрсете білу.
4.Тарихи жанр – белгілі бір
оқиғалар мен тарихи кезеңдер бейнеленген
көркем
шығармалар.
5.Батальдық жанр – соғыс
оқиғалары, Отан қорғау, жер қорғау көріністері
бейнеленген
көркем
шығарма.
6.Анималистік жанр –
жан-жануарларды бейнелеген көркем шығарма.
Ол латынның «animal»
(хайуанат) деген сөзінен шыққан.
7.Қазақ халқынан шыққан тұңғыш
кәсіби суретші кім?
Ә.Қастеев
8. Көкжиек сызығы дегеніміз
не?
9.Табиғат көрінісін
бейнелегенде қандай перспективалық заңдылықтарды
сақтаймыз?
3. «Ой қозғау»
әдісі.
1) Қалай ойлайсыздар мүсін
дегеніміз не?
2)Мүсінді қай жерден
көрдіңіздер?
3) Мүсінді немен
сомдайды?
4. «Ойлан,топтас, талқыла»
әдісі.:
1-топ:Мүсіншілер қолданатын
материалдарды анықтаңыздар.
2-топ:Қолдануына қарай түрлерін
анықтаңыздар.
3-топ: Мүсіннің пішіміне қарай
түрлерін анықтаңыздар.
Күтілетін
жауаптар: ("Virbo" программасында
жасанды интелект арқылы
дұрыс жауабын тыңдатамын)
1. Пластикалық өнерді жасау
кезінде образды формаларды, әртүрлі материалдар мен құралдарды
пайдаланады: Балшық,балауыз,гипс ( өңдеуге икемді әрі иілгіш
материалдар) көлемі қосылып отырады.
Тас,ағаш (өңдеуге қиын
материалдар) көлемі алынып отырады.
2.Қондырғылы (интерьерге
арналған көлемі бойынша шағын мүсіндер),монументтік (үлкен көлемді
мүсін көше және алаңдарда орналастырады), шағын (шағын көлемді
мүсіндер,интерерді безендіруге арналады).
3.Дөңгелек (еркін кеңістіктегі
мүсінді жан-жағынан тамашалауға болады(кеуделік,старуя)),бедер
(балшықтан не тастан жасалған көлеміді суретке ұқсас жазықтықтағы
сурет (барельеф,горельеф)),
сазбалшық, ермексаз, қағаз,
сымдар, әйнек, ағаш, тас, сүйектер, металл, пластик және
т.б)
5.
«Сергіту сәті» «Галереяға
саяхат» әдісі
Суретшілердің жұмыстарын
талдай отырып, көлемді формалардың басқа өнер формалардан(графика,
кескіндеме, фотография және т.б.) визуальды ерекшеліктерін
түсіндіреді.
6.Жеке тапсырма. Сарамандық
жұмыс. Зерттеулерге негізделіп,
рельефтік мүсін үлгісінде ермексазбен құмыраны сомдауды
тапсырады.
Гипстен шағын көлемді мүсін
жасап көрсетемін.
|
Оқушылар түрлі-түсті қағаздар
арқылы екі топқа бірігеді. Түрлі-түсті қағаздағы тілектерді
оқиды.
Бейнелеу өнері жанрларын және
алғашқы кәсіби суретшіні айтады.
«Ой қозғау» сұрақтарына жауап
береді.
Оқушылар топтарда мүсін
түрлерін зерделейді, олардың ұқсастығы мен айырмашылығын, орындалу
кезеңін және материалын анықтайды.
Оқушылар суретшілердің
жұмыстарының бейнелеу өнері түрлерінің қайсысына тән екенін
ажыратады., Көлемді формалардың басқа өнер формалардан(графика,
кескіндеме, фотография және т.б.) визуальды ерекшеліктерін
түсіндіреді.
Оқушылар жеке құмыраны
релтефтік мүсін үлгісінде ермексазбен
сомдайды.
|
ҚБ.Мақтау,
мадақтау
сөздер.
Дескриптор:
-бейнелеу өнері жанрларын
біледі;
-
алғашқы кәсіби суретшіні
айтады;
-көкжиек сызығын
біледі.
Дескриптор:
-мүсін өнері туралы
біледі;
-қажетті материалдарды ажырата
алады.
ҚБ.
Дескриптор:
1-топ:
Мүсіншілер қолданатын
материалдарды анықтайды;
2-топ:
Қолдануына қарай түрлерін
анықтайды;
3-топ: Мүсіннің пішіміне қарай
түрлерін анықтайды.
ҚБ:мақтау, мадақтау
сөздер
Дескриптор:
-бейнелеу өнері түрлерін
ажыратады;
-көлемді формалардың басқа
өнер түрлерінен ерекшелігін түсінеді.
Дескриптор:
-өз бетінше жұмыс
жасайды;
-орындалу техниасын
сақтайды;
-рельефтік мүсін
сомдайды
ҚБ.Мақтау,
мадақтау
сөздер.
|
Слайд,
түрлі-түсті
қағаздар
Слайд.
Слайд,
оқулық,
маркер,
стикерлер
Суретшілер
шығарма-лары.
Слайд.
Слайд,
ермексаз,
А4
формат
|