Пластикалық пішіндер өнері. Мүсін өнері

Тақырып бойынша 24 материал табылды

Пластикалық пішіндер өнері. Мүсін өнері

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.1.1-Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) 5.3.3.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) сипаттау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Бөлім 1А Визуалды өнер

Педагогтің аты-жөні

Бимырза Самал

Күні:

17.10.2024ж

Сынып: 5 В

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Пластикалық пішіндер өнері. Мүсін өнері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.1.1-Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік)

5.3.3.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) сипаттау

Сабақтың мақсаты

1. Оқушылар мүсін өнері және оның түрлері туралы түсініктерін қалыптастырады.

2. Мүсін өнерінің түрлерін ажырата алады,ерекшеліктерін біледі.

3. Мүсіндеуге қажетті материалдармен танысу,олармен жұмыс жасау тәсілдерін үйренеді.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру (сәлемдесу, назарын сабаққа аудару

Топқа бөлу.

1-топ

2-топ

3-топ


«Ой қозғау»

«Суреттер сөйлейді»

- Берілген суреттер арқылы тақырыпты анықтайды.

- Merge Cube ЖИ арқылы Нефертити мүсінін көрсетіледі

Оқушылар бояулы шелектен қылқаламдарды алып түстері бойынша топқа бөлінеді.




  • Суреттер арқылы тақырыпты анықтайды.

  • Оқушыларға алдын ала берілген кубик арқылы мүсінді көреді.

Мадақтау

альбом немесе А 4 форматты түрлі-түсті қағаздар,


Сабақтың ортасы


Миға шабуыл» (әдіс) арқылы оқушылар презентациялардағы тапсырмаларға жауап береді.

Дискрипторы:

Оқушылар тапсырма бойынша мүсін түрлерін зерделейді;

олардың ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады;

орындалу кезеңін және материалын анықтайды;


1 Мүсін өнерін қандай материалдардан жасауға болады?

2 Мүсіндік пішінді жасау үшін шебердің қолданатын пластикалық материалын анықта.

3 Мүсін жасау техникасының ата.

Осылай еске түсіріп болған соң , жалғастырамын.

Жаңа сабақ

Мүсіннің пішініне қарай түрлері:

  • 1. Дөңгелек

  • 2. Бедер

  • 3. Барельеф

  • 4. Горельеф

  • 5. Контррельеф

Әр түрін слайд арқылы көрсете отырып түсіндіріп шығамын

Оқушылар слайдтағы тапсырмаларға сұрақ- жауап арқылы өткен сабаққа шолу жасайды

Материалдардың қолдану ретін тиісті кезеңдер бойынша атайды


Материал түрлерін ажыратады


Мүсін жасау техникасының сәйкестендір.





Оқушылар өздерінің пікірлерін, түсінбеген кезеңдерінде сұрақ-жауап жасап отыра алады


Слайд, презентация

Сарамандық жұмысы


Үш топқа да бірдей құмыра суреті беріледі, үш топ әртүрлі етіп безендіреді \ермексазбен\



СЖ.оқушылар композициясына, түсіне, материалдардың қолдану ретін тиісті кезеңдер бойынша жасайды. Дискрипторы:

Өз жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдер жайында айтады;

2. Көркем өнердің тәсілдерін көрсетеді \түс, пішін, сызық, орындау техникасы\

3.Затты жазықтықта тұтастырып, үйлестіреді;

Өзара бағалау жасайды


форматты қағаздар, ермексаз, картон


Сабақтың соңы



Кері байланыс


«Галерея» әдісі бойынша оқушылар көрме жасап жұмыстарын бағалайды


Топқа бөлінген қылқаламға сабақтан алған әсерін жазып шелекке қайта салады.

Оқушылар бір –бірінің жетістіктерін бағалайды




Оқушылар түстермен бағалау кері байланыс жасайды


Оқушылар бір –бірінің жетістіктерін бағалайды.


қылқаламдар

Үйге тапсырма

Жұмысты аяқтау

«Менің сүйікті жануарым» тақырыбында мүсін жасау

\ермексазбен\








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.03.2025
150
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі