«Құралай жалпы орта білім беретін»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі Психологиялық-педагогикалық мінездеме 2024-2025 оқу жылы
Жақсылық Ботакөз 26.11.2014 жылы туылған. Шымкент қаласында«Құралай жалпы орта білім беретін» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 2 «Г» сыныбында оқиды. Баланың танымдық үдерісіндегі дамуы жақсы: Ойлау қабілетінің ерекшеліктері: көрнекі-бейнелік ойлауы жақсы, логикалық ойлауы жақсы. Талдау, жинақтау, салыстыру операцияларын орындауға қиналмайды. Зейіні тұрақты, шоғырландыра алады. Есте сақтау қабілетінің ерекшеліктері: мәліметтерді ұзақ мерзімді есте сақтайды, алған материалдарын есте сақтайды. Еске түсіру мен қайта жаңғырту процесі жақсы жүреді. Қабылдауы: ересектердің ауызша және жазбаша жеткізген ақпаратын ұғып алады баяу әрекет етеді. Сөйлеу тілінің ерекшеліктері: Сөздік қорының көлемі жақсы, дыбыс айту бұзылыстары байқалмайды, әріптерді толық айта алады. Өз ойын түсінікті етіп айтып жеткізеді. Дыбыстық талдау мен жинақтау дағдылары қалыптасқан. Қазақ тілі, математика - негізгі пәндері бойынша оқу бағдарламасын жалпы білім беру бағдарламасымен оқиды. Ұсынылған тапсырмаларды толық, жауапты орындайды. Әріптерді және сандарды жазу машығы қалыптасқан.
Орыс тілі –оқу негіздері пәндері бойынша да тапсырмаларды тиянақты орындап,өз ойын нақты жеткізе алады. Сабақтарға үнемі дайындықпен жүреді. Оқулықтары да,жазу дәптерлері де түгел және тиянақты ұсталған. Оқу үлгерімі екпінді. Әлеуметтік-тұрмыстық дағдылары: Өз-өзіне қызмет етеді: киінеді, оқу құралдарын түгелдейді. Қажеттілігін түсіндіре алады.
Мектеп директоры:
Педагог-психолог:
Сынып жетекші:
«Құралай жалпы орта білім беретін»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі Психологиялық-педагогикалық мінездеме 2024-2025 оқу жылы
Нурлыханулы Нурислам 25.01.2016 жылы туылған. Түркістан облысы, Жетісай ауданы, Жетісай қаласында Дінмұхамед Қонаев атындағы №9 ІТ мектеп-лицейінде 2 «ж» сыныбында оқиды. Баланың танымдық үдерісіндегі дамуы орта: Ойлау қабілетінің ерекшеліктері: көрнекі-бейнелік ойлауы жақсы, логикалық ойлауы төмен. Талдау, жинақтау, салыстыру операцияларын орындауға қиналады. Зейіні тұрақсыз, шоғырландыра алмайды. Есте сақтау қабілетінің ерекшеліктері: мәліметтерді қысқа мерзімді есте сақтайды, алған материалдарын есте сақтайды, тез ұмытады. Еске түсіру мен қайта жаңғырту процесі қиын жүреді. Қабылдауы: ересектердің ауызша және жазбаша жеткізген ақпаратын ұғып алады , баяу әрекет етеді.Сөйлеу тілінің ерекшеліктері: Сөздік қорының көлемі жақсы, дыбыс айту бұзылыстары байқалмайды, әріптерді толық айта алмайды. Өз ойын түсінікті етіп айтып жеткізе алмайды.
Ана тілі, математика - негізгі пәндері бойынша оқу бағдарламасын қосымша орта білім беру бағдарламасымен оқиды. Ұсынылған тапсырмаларды толық, жауапты орындамайды. Әріптерді және сандарды жазу машығы дұрыс қалыптаспаған.
Нурислам қазіргі уақытта 2 «Ж» сыныптың оқушысы болып келеді. Оқу үлгерімі төмен, мінезі тұйық .Нурисламның сабаққа көңіл бөлу орташа, оқуға деген ынтасы мен қызығушылығы орташа.
Есте сақтау қабілеті төмен. Қойылған сұрақтарға толық жауап бере алмайды. Оқулықтарын, дәптерлерін таза ұстамайды . Берілген тапсырманы орындауға тырысады. Тәртібі жақсы.
Математика пәні бойынша сандарды таниды. Екі таңбалы сандарды қосу алу есепті мұғалім көмегімен шығара алады. Баған есепті шығара алады. Көбейту кестесін толық меңгермеген.
Оқу сауаттылығы бойынша әріптерді таниды, буындап оқи алмайды, мұғалім көмегімен мазмұндама айтады.
Ұсыныс: Танымдық қабілеттері бойынша қосымша жұмыстар қарастырылсын.
Мектеп директоры:
Педагог-психолог:
:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ПМПК мінездемесі
ПМПК мінездемесі
«Құралай жалпы орта білім беретін»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі Психологиялық-педагогикалық мінездеме 2024-2025 оқу жылы
Жақсылық Ботакөз 26.11.2014 жылы туылған. Шымкент қаласында«Құралай жалпы орта білім беретін» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 2 «Г» сыныбында оқиды. Баланың танымдық үдерісіндегі дамуы жақсы: Ойлау қабілетінің ерекшеліктері: көрнекі-бейнелік ойлауы жақсы, логикалық ойлауы жақсы. Талдау, жинақтау, салыстыру операцияларын орындауға қиналмайды. Зейіні тұрақты, шоғырландыра алады. Есте сақтау қабілетінің ерекшеліктері: мәліметтерді ұзақ мерзімді есте сақтайды, алған материалдарын есте сақтайды. Еске түсіру мен қайта жаңғырту процесі жақсы жүреді. Қабылдауы: ересектердің ауызша және жазбаша жеткізген ақпаратын ұғып алады баяу әрекет етеді. Сөйлеу тілінің ерекшеліктері: Сөздік қорының көлемі жақсы, дыбыс айту бұзылыстары байқалмайды, әріптерді толық айта алады. Өз ойын түсінікті етіп айтып жеткізеді. Дыбыстық талдау мен жинақтау дағдылары қалыптасқан. Қазақ тілі, математика - негізгі пәндері бойынша оқу бағдарламасын жалпы білім беру бағдарламасымен оқиды. Ұсынылған тапсырмаларды толық, жауапты орындайды. Әріптерді және сандарды жазу машығы қалыптасқан.
Орыс тілі –оқу негіздері пәндері бойынша да тапсырмаларды тиянақты орындап,өз ойын нақты жеткізе алады. Сабақтарға үнемі дайындықпен жүреді. Оқулықтары да,жазу дәптерлері де түгел және тиянақты ұсталған. Оқу үлгерімі екпінді. Әлеуметтік-тұрмыстық дағдылары: Өз-өзіне қызмет етеді: киінеді, оқу құралдарын түгелдейді. Қажеттілігін түсіндіре алады.
Мектеп директоры:
Педагог-психолог:
Сынып жетекші:
«Құралай жалпы орта білім беретін»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі Психологиялық-педагогикалық мінездеме 2024-2025 оқу жылы
Нурлыханулы Нурислам 25.01.2016 жылы туылған. Түркістан облысы, Жетісай ауданы, Жетісай қаласында Дінмұхамед Қонаев атындағы №9 ІТ мектеп-лицейінде 2 «ж» сыныбында оқиды. Баланың танымдық үдерісіндегі дамуы орта: Ойлау қабілетінің ерекшеліктері: көрнекі-бейнелік ойлауы жақсы, логикалық ойлауы төмен. Талдау, жинақтау, салыстыру операцияларын орындауға қиналады. Зейіні тұрақсыз, шоғырландыра алмайды. Есте сақтау қабілетінің ерекшеліктері: мәліметтерді қысқа мерзімді есте сақтайды, алған материалдарын есте сақтайды, тез ұмытады. Еске түсіру мен қайта жаңғырту процесі қиын жүреді. Қабылдауы: ересектердің ауызша және жазбаша жеткізген ақпаратын ұғып алады , баяу әрекет етеді.Сөйлеу тілінің ерекшеліктері: Сөздік қорының көлемі жақсы, дыбыс айту бұзылыстары байқалмайды, әріптерді толық айта алмайды. Өз ойын түсінікті етіп айтып жеткізе алмайды.
Ана тілі, математика - негізгі пәндері бойынша оқу бағдарламасын қосымша орта білім беру бағдарламасымен оқиды. Ұсынылған тапсырмаларды толық, жауапты орындамайды. Әріптерді және сандарды жазу машығы дұрыс қалыптаспаған.
Нурислам қазіргі уақытта 2 «Ж» сыныптың оқушысы болып келеді. Оқу үлгерімі төмен, мінезі тұйық .Нурисламның сабаққа көңіл бөлу орташа, оқуға деген ынтасы мен қызығушылығы орташа.
Есте сақтау қабілеті төмен. Қойылған сұрақтарға толық жауап бере алмайды. Оқулықтарын, дәптерлерін таза ұстамайды . Берілген тапсырманы орындауға тырысады. Тәртібі жақсы.
Математика пәні бойынша сандарды таниды. Екі таңбалы сандарды қосу алу есепті мұғалім көмегімен шығара алады. Баған есепті шығара алады. Көбейту кестесін толық меңгермеген.
Оқу сауаттылығы бойынша әріптерді таниды, буындап оқи алмайды, мұғалім көмегімен мазмұндама айтады.
Ұсыныс: Танымдық қабілеттері бойынша қосымша жұмыстар қарастырылсын.
Мектеп директоры:
Педагог-психолог:
:
шағым қалдыра аласыз













