Материалдар / Подготовка к олимпиаде
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Подготовка к олимпиаде

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал олимпиадаға қатысатын оқушыларға көмек ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
447
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Шерхан Мұртаза атындағы шағын жинақты
мектеп гимназиясының директоры

__________________Т.Е.Стамкулов

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пән мұғалімі: А.Ж.Қалыбеков Пәні: Химия Сыныбы: 10 Күні:

Сабақтың тақырыбы

Хром және оның қосылыстары

Сабақтың жалпы мақсаты

Хромның химиялық және физикалық қасиеттері,табиғатта таралуы туралы білімін қалыптастыру.Оқушылардың салыстыру қорытындылау және тұжырым жасау біліктіліктерін дамыту.

Оқытудағы мақсат

1.Хромның периодтық жүйедегі орны мен атом құрлысына

2.Физикалық және химиялық қасиеттерімен таныстыру

3.Хромның табиғатта таралуы мен қолдануын түсіндіру

Табыс критерийлері

1.Хромның периодтық жүйедегі орнын сипаттай отырып,атом құрлысын анықтай алады.

2.Химиялық реакция теңдеулерін жаза біледі

3.Табиғатта таралуы мен қолданылуын біледі

Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Жұптық және топтық жұмыс, «Миға шабуыл» әдісі,ДЖИГСО әдісі,INSERT әдісі,Зымыран сұрақтары,Сәйкестендіру тесті,Өзін-өзі бағалау парағы,кері байланыс.

Барлық оқушыларды сабаққа

тарту жұмысы

Оқушылар жұптық,топтық тапсырмалар арқылы бір-бірін сабаққа тартады,топтық жұмыс арқылы ұйымшылдыққа үйретеді

Қолданған бағалау түрлері

Топтар бірін-бірі бағалау,мадақтау арқылы бағалау,критериалды бағалау,жиынтық бағалау

Негізгі дерек көздері

Стикерлер,маркер,плакаттар,интерактивті тақта,химия оқулықтар,есептер шығару жинағы.

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Әдіс –тәсіл

1

Кіріспе

2 мин

2 мин





3 мин


3 мин

Білу

1.Ынтымақтастық атмосферасын құру.

2.Химиялық қосылыстар жазылған формула арқылы топқа бөлу.Бағалау парақшаларын тарату.

1.топ «Химиктер»

2.топ «Биологтар»

3.топ «Географтар»

3.«Зымыран сұрақтары» әдісі арқылы үйге берген тапсырманы сұрақтар арқылы қоя отырып пысықтау

4. «Кім жылдам» әдісі арқылы есептер шығару

Fe(OН) 3+HNO3=

FeSO4+KOH=


Сәлемдеседі.Шаттық шеңберін құрып,бір-біріне жақсы тілектер айтады.Топқа бөлініп орындарына отырады

Оқушылар топқа бөлінеді. 1. топ «Химиктер» 2. топ «Биологтар» 3.топ « Географтар

Зымыран сұрақтарына жауап береді.



Реакция теңдеулерін аяқтап,теңестіреді және қосылыстарын анықтайды.


Жақсы жарайсын смайликтер






Бағалау парақшасы


Мозайка

әдісі







«Кім жылдам» әдісі

2

Жаңа материалдардың таныстырылымы

6 мин

Түсіну

1.«Миға шабуыл» әдісі бойынша жаңа сабақ тақырыбын ашу

2.Хром және оның қосылыстарын слайдтар арқылы көрсету

Сұрақтарға жауап береді.


Оқушылар тыңдайды,Хром бойынша мәліметтер алады.


Смайликтер

Түрлі тусті жұлдызша


«Ой қозғау»

әдісі

3

Жаңа материалды қолдану

21 минут

Қолдану №1 тапсырма

«ДЖИГСО» әдісі арқылы хром және оның қосылыстары туралы мәтінді оқып бөліп беру

Оқушылар топқа «ДЖИГСО» әдісі арқылы топқа талқылайды.

Жұппен талқылайды.Пікірлерін ортаға салып,тақырыпты қорғайды.

Оқушылар жұппен топпен бірін-бірі бағалайды

Бағалау парақшасы


Талдау №2 тапсырма

А,В,С- деңгейлік тапсырмаларды орындату.Дарынды баланы анықтау


Оқушылар тапсырманы дер кезінде орындайды.


Критериалды бағалау


«Химиялық формула»

4

Қорытындылау

3 мин

Жинақтау

Сәйкестендіру тесті

1.Cr2O3 а) дихром қышқылы

2.Cr (OH)3 ә) хлориді

3.CrCI2 б) сульфиді

Оқушылар хром косылыстарының химиялық таңбасы мен атауларын сәйкестендіреді.

Жұппен топпен бағалау

Бағалау парақшасы

5

Бағалау 2 мин

Оқушылардың жинаған ұпайларын есептеуді тапсыру

Топ басшылары топ мүшелерінің қорытынды бағасының нәтижесін айтады

Топпен бағалау

Бағалау парақшасы

6

Үйге тапсырма

2 мин

§ 4.6 8-есеп

Берілген тапсырмалар бойынша түсінбегендерін сұрайды.


АКТ

7

Кері байланыс

1 мин

Оқушыларға стикерлер таратып өздерінің сабақтан алған әсерлерін жазды тапсыру

Әр оқушы сабақтан алған әсерлерін стикерге жазу арқылы білдіреді.


«Үміт ағашы»



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!