Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Поэзия және музыка
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлімі: Музыка және өнер түрлері. |
Мектеп: «Оралхан Бөкей атындағы № 44 лицейі» КММ |
|||||||
Педагогтің аты: |
Альханова Жаныл Рахметуллаевна |
|||||||
Күні: |
|
|||||||
Сынып: |
6 в |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
№23.Сабақтың тақырыбы: |
Кино және музыка |
|||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
6.1.1.1 туған өлкенің жыршы-термеші, әнші және сазгерлерінің шығармашылығы туралы тыңдаған музыкалық шығарманы талдау және өнердің түрлері, стилі мен жанрларын, сонымен қатар, өнердің өзге түрлері мен байланысын анықтау; 6.1.2.3 көркем бейнені құруда музыка және өнердің басқа түрлерінін көркемдеуші құралдарын салыстыру |
|||||||
Сабақтың мақсаты: |
-туған өлкенің жыршы-термеші, әнші және сазгерлерінің шығармашылығы туралы тыңдаған музыкалық шығарманы талдайды және өнердің түрлері, стилі мен жанрларын, сонымен қатар, өнердің өзге түрлері мен байланысын анықтайды; -көркем бейнені құруда музыка және өнердің басқа түрлерінін көркемдеуші құралдарын салыстырады. «Балапан қаз» әнін тыңдайды. |
|||||||
Құндылықтар |
Талап:Ізденімпаз,жаңашыл тұлға. |
|||||||
Сабақтың барысы: |
||||||||
Сабақтың кезеңі) |
Педагог әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы 5 мин Сабақтың ортасы 30 мин Сабақтың соңы 10 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі.Сәлемдесу. Сәлеметпе балалар? Топқа бөлу Психологиялық ахуал Сәттілік тілеу Балалар бүгінгі сабағымызға сәттілік тілеймін Кинолардың дауысын қою Сабақ тақырыбын дауыс арқылы анықтау Бейнежазба көрсету: «Ой қозғау» Кино «Менің атым Қожа» . -Оқушылар бүгінгі бейнежазбадан біз нені түсіндік? Нені білдік? -Оқушылар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыздар?Яғни «Кино және музыка» -Бүгінгі тақырыбымыз бойынша сабақ мақсатын қойып алайық? -Қандай мақсаттарға қол жеткіземіз деп ойлайсыздар? -Өзің жақсы көретін киноларды еске түсіріңдер? -Ол кинодағы музыка есіңде ма? -Киноны музыкасыз көрсе не болар еді,болама ? .«Миға шабуыл» әдісі. 1 тапсырма.Оқулықпен топпен жұмыс. 1 топ.Мәтінді оқып мазмұнын айтады. 87-88 бет . 2 топ. Төлеген Мұхаметжанов жайлы. 3 топ.Қуат Шілдебаев туралы зерттеп айтады. 2 тапсырма.Әуенін тап ойыны Кинолардағы ойналатын музыкадан үзінді. 1.«Саржайлау» 2. «Гәкку» 3. «Мама» 4. «Шегенің термесі» 5. «Балапан қаз». 3 тапсырма.»Жау жұрек мың бала» киносыныа үзінді көрсету. «Балапан қаз» әнін және оқушылар орындауында күй тыңдау «Адай» күйі Сұрақ-жауап 1 топ Әннің аты, композиторын атаңдар. 2 топ -Әннің сөзіне көңіл бөліңдер, не туралы? 3 топ -Сіздердің ойларыңызша мұндай әндерді қай уақытта,қандай жағдайда орындайды? 4 тапсырма. Қорытынды сұрақтарға жауап беріңіздер 1 топ. -Бұл шығармалардың бейнесіне қандай мінездеме беруге болады? -Қандай қазақ киноларының музыкасымен таныстыңыздар? Сабақты қорыту. Кинолармен әндерді сәйкестендір. С арыжайлау Қыз Жібек Шегенің термесі Менің атым Қожа Балапан қаз Тақиялы періште Мама Көшпенділер Рефлексия -Мен не білдім? -Бүгін мен не үйрендім? -Мен үшін қандай тапсырма қиын болды? -Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым? |
Бәрі бірге : Сәлеметсіз мұғалім Топ басшылыры Өз тобындағы оқушыларды айтып орналастырады. Қойылған сұрақтарға жауап береді. Оқулықтан анықтаманы оқып, түсініп ойлау әрекетінің нәтижесінде белг лі бір киномузыкасының мағына сы жайлы ой-тұжырымға келеді. Әуен тыңдап, жасырылған әуенді табады. Фильмнен үзінді көреді, Жеке оқушылар күй тартады. «Балапан қаз» әнін тыңдайды Берілген сұрақтарға жауап береді. Сұрақтарға жауап береді Сәйкестендіреді Стикерге жазып жапсырады |
Мадақтау Мақтау сөздер арқылы Тамаша! Жарайсыңдар! Керемет! Дескриптор: Бейне жазба көреді,сұрақтарға жауап береді. Тамаша! Жарайсың! Керемет! Дескриптор: Мәтінмен жұ мыс жасайды, сұрақтарға жауап береді. Тамаша! Жарайсың! Керемет! Дескриптор: Ойын шарты мен танысып, ойынды бастай ды.Тамаша! Жарайсың! Керемет! Дескриптор: -Әнді мұқият тыңдайды, Ән ге сипаттама береді, Әннің мазмұнын тү -сінеді, ойла- рын нақтылай ды,сұрақтарға жауап береді. Тамаша! Жарайсың! Керемет! Тамаша! Жарайсың! Керемет! Тамаша! Жарайсың! Керемет! |
Слайд аудио жазба Бейне жазба слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |