Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Полимер балшықтан жақтау жасаймыз
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітілді:
Білім беру ұйымының атауы |
Әл-Фараби атындағы №21 МГ |
Пәні |
Көркем еңбек |
Бөлім: |
Атақты тұлғалар |
Педагогтің аты-жөні: |
Табынбаева Д.Р |
Күні: |
04.02.24 |
Сыныбы: 3 «Б» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Полимер балшықтан жақтау жасаймыз. 89 бет |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
3.3.1.1– өз жұмысының (эскиз, бұйым) негізгі идеясын жəне процесін арнайы терминологияларды пайдаланып, таныстыру |
Сабақтың мақсаты: |
өз жұмысының (эскиз, бұйым) негізгі идеясын жəне процесін арнайы терминологияларды пайдаланып, таныстырады |
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру.
|
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі:
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Тоқыма жіп |
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1.Жақтау дегеніміз не? 2. Жақтауды не үшін жасайды? 3. Ол сені несімен қызықтырды? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Бір түстің жылы және суық реңктері туралы ақпарат береді. |
1. Мына портретте кім бейнеленген? Музыкант па, ғалым ба? Спортшы ма әлде жазушы ма? Жақтау дұрыс жауапты табуға көмектесті ме
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - тапсырманы орындайды |
ДК экраны 3-снып оқулық, жұмыс дәптері |
Жеке жұмыс |
Оқулықта берілген фотосуреттермен танысып сұрақтарға жауап береді тапсырмасын орындатады. Бағыт-бағдар береді, нұсқауын мысал ретінде көрсетеді. Қолауды қажет ететін оқушыларға қолдау көрсетеді. |
2. Атақты тұлғаның портретіне жақтау жаса Жақтауды ол адам немен айналысатыны түсінікті болатындай етіп әшекейле.
ЖҰМЫСТЫҢ РЕТІ 1. Суретіңді не фотосуретіңді қатырма қағаздың теріс жағына қойып, айналдырып сыз. 2. Суреттің шетінен ішке қарай 1 см өлшеп, жақтаудың ішкі жағын сал. 3. Суреттің шетінен 3–5 см өлшеп, жақтаудың сыртқы жағын жаса. 4. Үлкендерден пышақпен жақтаудың ішкі жағын кесіп беруін сұра. 5. Жақтаудың ішкі жағын қайшымен қиып ал. |
3-сынып Оқулық, жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. |
|