Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Портрет жанры. Портрет түрлері
Материал туралы қысқаша түсінік
ҰСТАЗДАРҒА
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
20 Қараша 2018
2456
50 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Визуалды өнерПән: көркем еңбек Сынып: 6 | Мектеп:№100 «Жұлдыз»Мұғалімнің аты-жөні : Ирсимбетов Иззат | |
Күні: | Қатысқандар: Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы: | Портрет жанры. Портрет түрлері | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 6.1.3.1. Шығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы) | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар:портрет жанры мен портрет түрлері туралы біледі;Оқушылардың басым бөлігі:портрет жанры мен портрет түрлерін жасауда ақпарат көздерін қолданады;Кейбір оқушылар:портрет түрлерін өз бетінше орындайды; | |
Бағалау критерийлері | -портрет жанры мен портрет түрлері туралы мәліметтерді меңгереді;- шығармашылық идеыларды іске асыруда ақпарат көздерін тиімді пайдаланады;Портрет жанрының өзіндік ерекшелігін анықтайды; Түрлі ақпарат көздері арқылы портрет жанрындағы картиналарды қарастырып, оның түрлерін зерттейді; | |
Тілдік мақсаттар | Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:портрет, жанр.Пән лексикасы және терминология:Портрет, автопортрет, жанр, бейнелеу өнер бағыттары.Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері…….бейнелеу барысында ……. қолданылды.Бұл шығарма ...... көмегімен орындалды.Автопортрет идеясы жақсы көрсетілген, себебі…..Менім ойымша қолданылған материал ….. әсерлі, себебіДиaлогтер мен жaзу үшін қолдaнылaтын тіркестер: | |
Құндылықтарға баулу | Қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілік құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, өмір бойы білім алу | |
Пәнаралықбайланыстар | Сызу, бейнелеу өнері | |
Алдыңғымеңгерілген білім | Портрет түрлерін біледі | |
Сабақбарысы | ||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтажоспарланғаніс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 2мин 3мин | «Қол жесті» әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызу;Оқушылар шеңберге тұрып, топқа бөлінеді. Әрбір топқа бір-бірін тану үшін 30 секунд беріледі.. Топқа бөлу «Адасқан әріптер» әдісі1-топ «Портрет»2- топ «жанр»3- топ «Портрет түрі» 1 тапсырма. «Жасырын суреттер» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашу. - суреттерде кімдер бейнеленген?- адамдардың суретін салу қалай аталады?-суреттерде қандай түстер қолданылған? ҚБ «Қол сигналы» әдісіОқушыларға сұрақ қойю арқылы білімін тексеру.1. Бейнелеу өнерінің түрлерін атта?2. Кескіндеме, оның жанырлары туралы айт?3. Пейзаж деген не?4. Натюрморт қандай мағынаны білдіреді?5. Тақырыптық сурет туралы айт? | қима қағаздар суреттер |
Сабақ ортасы 15 мин 15 мин | Жаңа сабақ Ой шақыру.Картиналарды қарастырып, келесі сұрақтарды қою ұсынылады: : 2- тапсырма. Топтық жұмыс «Сұраққа жетіп алу» әдісі. | постер, маркер А3 қағаз, қарындаш |
Сабақтыңсоңы5 мин | Кері байланыс«Бір сөзбен» стратегиясыОқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады.*Төзімсіздік, *Ашу, * Қуаныш, * Немқұрайлылық,*Қанағаттану, *Шабыт, *Зерігу,* Алаңдау, * Тыныштық, * Сенімділік, * Сенімсіздік, *Рахаттану. | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайтапсырмаларқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінтексеружоспарыңыз? | Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
Саралау тапсырмасыжеке жұмыста«Портрет» әдісі арқылы жүргізілді. Оқушылар барлығыпортретке адамның бет бейнесін салу ережелеріне сүйене отырып, мұғалімнің қолдауымен салады;қабілеті жоғары оқушылар адамның бет бейнесін ешқандай кeмшіліктeрсіз салады және таныстырылым жасайды көрсeтеді; | «Қол сигналы» әдісі, «бағдаршам», «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады. . Кері байланыс «Бір сөзбен » әдісі арқылы жүзеге асырылады. | Қауіпсіздік техникасы ережелерін, АКТ қолдануда қауіпсіздік шараларын еске түсіру және сақтау |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)