Қысқа мерзімді жоспар
|
Пән: көркем еңбек Сынып: 3 "а" |
Мектеп: Ақтөбе облысы, Байғанин ауданы №3 Қарауылкелді орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні : Хусайнов Арман Жұмабекұлы
|
|||||
|
Күні: 06.02.2019 ж. |
Қатысқандар: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Портрет түрлері |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
3.1.2.1 3.1.3.2 Мұғалім үшін: портрет түрлерімен таныстыру, портрет түрін анықтап, шығармашылық жұмыста үйренгендерін көрсете білуге дағдыландыру. Оқушылардың шығармашылық міндеті: №2 жұмыс дәптерінің 14–15-беттеріндегі тапсырмаларды орындау. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:портрет жанры мен портрет түрлері туралы біледі; Оқушылардың басым бөлігі:портрет жанры мен портрет түрлерін жасауда ақпарат көздерін қолданады; Кейбір оқушылар:портрет түрлерін өз бетінше орындайды; |
|||||
|
Бағалаук ритерийлері |
- портрет жанры мен портрет түрлері туралы мәліметтерді меңгереді; - шығармашылық идеыларды іске асыруда ақпарат көздерін тиімді пайдаланады; |
|||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: портрет, жанр. Диaлогтер мен жaзу үшін қолдaнылaтын тіркестер:
|
|||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілік құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, өмір бойы білім алу |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Сызу, бейнелеу өнері |
|||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Портрет түрлерін біледі |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс - әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 2мин 3мин
|
Топқа бөлу «Жемістер» әдісі 1-топ «Бейнелеу» 2- топ «Пейзаж» 3- топ «Натюрморт» 1 . - суреттерде кімдер бейнеленген? - суретте кім екенін тауып, оны баяндап беру? ҚБ «Смайлик» әдісі
|
қима қағаздар
с |
||||
|
Сабақ ортасы 15 мин 15 мин |
Жаңа сабақ 2- тапсырма. Топтық жұмыс «Сұраққа жетіп алу» әдісі.
Дескрипторлар:
ҚБ «Смайлик» әдісі 3 Жеке жұмыс: Портретке адамның бет бейнесін салу. Кімді салғаны жөнінде әңгімелеп беру. Дескрипторлар:
ҚБ «Смайлик» әдісі
|
постер, маркер
А3 қағаз, қарындаш
|
||||
|
Сабақтыңсоңы 5 мин |
Кері байланыс
«Бір сөзбен» стратегиясы Шабыт, Керемет, Алаңдау, Тыныштық, Сенімділік, Сенімсіздік, Рахаттану |
|
||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандайтапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||
|
Саралау тапсырмасы жеке жұмыста «Портрет» әдісі арқылы жүргізілді. Оқушылар барлығыпортретке адамның бет бейнесін салу ережелеріне сүйене отырып, мұғалімнің қолдауымен салады; қабілеті жоғары оқушылар адамның бет бейнесін ешқандай кeмшіліктeрсіз салады және таныстырылым жасайды көрсeтеді; |
"Смайлик" әдісі арқылы бағаланады. . Кері байланыс «Бір сөзбен » әдісі арқылы жүзеге асырылады. |
Қауіпсіздік техникасы ережелерін, АКТ қолдануда қауіпсіздік шараларын еске түсіру және сақтау |
||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
|
||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Портрет түрлері 3 сынып
Портрет түрлері 3 сынып
Қысқа мерзімді жоспар
|
Пән: көркем еңбек Сынып: 3 "а" |
Мектеп: Ақтөбе облысы, Байғанин ауданы №3 Қарауылкелді орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні : Хусайнов Арман Жұмабекұлы
|
|||||
|
Күні: 06.02.2019 ж. |
Қатысқандар: Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Портрет түрлері |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
3.1.2.1 3.1.3.2 Мұғалім үшін: портрет түрлерімен таныстыру, портрет түрін анықтап, шығармашылық жұмыста үйренгендерін көрсете білуге дағдыландыру. Оқушылардың шығармашылық міндеті: №2 жұмыс дәптерінің 14–15-беттеріндегі тапсырмаларды орындау. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар:портрет жанры мен портрет түрлері туралы біледі; Оқушылардың басым бөлігі:портрет жанры мен портрет түрлерін жасауда ақпарат көздерін қолданады; Кейбір оқушылар:портрет түрлерін өз бетінше орындайды; |
|||||
|
Бағалаук ритерийлері |
- портрет жанры мен портрет түрлері туралы мәліметтерді меңгереді; - шығармашылық идеыларды іске асыруда ақпарат көздерін тиімді пайдаланады; |
|||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: портрет, жанр. Диaлогтер мен жaзу үшін қолдaнылaтын тіркестер:
|
|||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілік құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, өмір бойы білім алу |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Сызу, бейнелеу өнері |
|||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Портрет түрлерін біледі |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс - әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 2мин 3мин
|
Топқа бөлу «Жемістер» әдісі 1-топ «Бейнелеу» 2- топ «Пейзаж» 3- топ «Натюрморт» 1 . - суреттерде кімдер бейнеленген? - суретте кім екенін тауып, оны баяндап беру? ҚБ «Смайлик» әдісі
|
қима қағаздар
с |
||||
|
Сабақ ортасы 15 мин 15 мин |
Жаңа сабақ 2- тапсырма. Топтық жұмыс «Сұраққа жетіп алу» әдісі.
Дескрипторлар:
ҚБ «Смайлик» әдісі 3 Жеке жұмыс: Портретке адамның бет бейнесін салу. Кімді салғаны жөнінде әңгімелеп беру. Дескрипторлар:
ҚБ «Смайлик» әдісі
|
постер, маркер
А3 қағаз, қарындаш
|
||||
|
Сабақтыңсоңы 5 мин |
Кері байланыс
«Бір сөзбен» стратегиясы Шабыт, Керемет, Алаңдау, Тыныштық, Сенімділік, Сенімсіздік, Рахаттану |
|
||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандайтапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||
|
Саралау тапсырмасы жеке жұмыста «Портрет» әдісі арқылы жүргізілді. Оқушылар барлығыпортретке адамның бет бейнесін салу ережелеріне сүйене отырып, мұғалімнің қолдауымен салады; қабілеті жоғары оқушылар адамның бет бейнесін ешқандай кeмшіліктeрсіз салады және таныстырылым жасайды көрсeтеді; |
"Смайлик" әдісі арқылы бағаланады. . Кері байланыс «Бір сөзбен » әдісі арқылы жүзеге асырылады. |
Қауіпсіздік техникасы ережелерін, АКТ қолдануда қауіпсіздік шараларын еске түсіру және сақтау |
||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
|
||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||||||
шағым қалдыра аласыз

уреттер

-тапсырма. Саралау тапсырмасы
«Портрет» әдісі













