Материалдар / Портреттегі түс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Портреттегі түс

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 6 сыныпқа Көркем еңбек пәні мұғалімдеріне әдістемелік көмек үшін қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
1087
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: М. Жұмабаев лицей
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Тлешев Максат Якияевич
Сынып: 6Қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:Портреттегі түс.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.1.1.1.-Өзінің және басқа оқушының тәжірибесіне сүйене отырып, қоршаған орта нысандарының визуалды сипаттамаларын (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-тендік) түсіну және білімін көрсету
Сабақтың мақсаты

Идеяларды талқылау және сұрақтар қою арқылы шығармадағы түстер үйлесімін тәжірибеде анықтайды.
Бағалау критерий

  • «Портрет» ұғымының сипаттамасын анықтайды.
  • Идеяларды талқылайды;
  • Протреттегі түстік үйлесімді табады.
  • Тілдік мақсаттарТалқылауға арналған сұрақтар:
  • Бейнелеу өнерінің түрлерін ата
  • Кескіндеме, оның жанрлары туралы айт
  • Пейзаж деген не?
  • Натюрморт қандай мағынаны білдіреді?
  • Тақырыптық сурет туралы айт
  • Портрет туралы өзі ойыңды айт
  • Құндылықтарға баулуҚазақстандық патриотизмӨмір бойы білім алу
    Пәнаралық байланысӘдебиет, бейнелеу
    Алдыңғы білімОқушылар түстік қатынасты біледі, түстің реңктерін алуды біледі.Бейнелеу өнерінің түрлерімен жанрын біледі


    Сабақтың жоспарланған кезендеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
    Сабақтың басыНазарды шоғырландыруСәлемдесу.Оқушыларды бояу түстері арқылы топқа бөлу. Сабақ мақсаты мен критериилерді талдау.

    Сабақтың ортасы Адамның бейнесін бейнелейтін шығарма қалай аталады?
  • Портрет.
  • «Портрет-адам бейнесін бейнелейтін көркем шығарма»Осы портрет жанры өздеріне таныс тағы бір пәнде бар. Ол қандай пән деп ойлайсыздар?-Дұрыс, ол әдебиет пәні. Әдебиет пәнінде адам бейнесі өлең жолдары арқылы және сөзбен қалай бөлуге болады? 1- тапсырма. Жеке жұмысӨз қолыңыздағы терінің түс реңктерін анықтаңыз.Оқушылар өз қолдары мен бет әлпетіне қарап түс реңтерін зерделейді.Дескриптор:
  • Өз денесінен түс реңктерін анықтайды
  • Саралау:Қабілетті оқушыларға 3 реңк анықтау тапсырыладыБаяу оқушыларға 1 немесе 2 реңк анықтайдыҚалыптастырушы бағалау: «Смайликтер»

    Портрет түріне көңіл бөлейік: 16 ғасырда өмір сүрген, Итальян суретсіші Джузеппе Арчимбольдо ерекше портрет салған Оқушылар слайдтан көрген портреттің қандай ерекшеліктері бар екенін талқылайды. Джузеппе Арчимбольдо портретті гүлдермен, жапырақтардан және көкеністерден ерекше адамның бейнесін жасаған Әр топ оқушылары өздері алдын ала дайындап қойған (түрлі түсті қағаздардан) жапырақтар, жеміс жидектердене. Джузеппе Арчимбольдоның әдісімен адамның бейнесін жасайды. 2- тапсырма: Топтық жұмысТері реңтерін алу үшін түстерді араластыру бойнша эксперимент өткізіңіз. Оқушылар қол, ерін, иек тері түстерін зерттейдіДискриптор:
  • Түстерді дұрыс табады:
  • Зерттеу жұмысын жүргізеді
  • Тері реңтерін ажыратады
  • Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам»






    Слайд











    Көркем шығармашылық бояу құралдары, альбом немесе А 4 форматты қағазы





















    АКТ
    Сабақтың соңыРефлексия Оқушыларға келесі сұрақтарды қоюға болады Саған не оңай болды?Қолыңнан не жақсы келеді?Не қиын болды? Неге олай ойлайсың?Жаңадан не үйрендің



    Саралау-Сіз қандай тәсілмен қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қаблетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау-Сіз оқушылардын материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырыныз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Саралауды іріктелген тапсырмалар арқылы нақты бір оқушыға дербес қолдау көрсетемін. Уақытты ұтымды есепке ала отырып, сабақтың барысында қабілеті жоғары оқушыға тапсырманы күрделетемін. Өзара бағалау «екі жұлдыз, бір тілек» әдісі және мұғалім бағалауы (дискрипторлар арқылы) жұреді. Денсаулық сақтау технологиялары интерактивті тақтаны 10-минут артық қолданбаймын.Бұл сабақта практикалық жұмыс жасау барысында оқушылар орындарынан тұрып жүреді.
    Сабақ бойынша рефлексияБұл бөлімді сабақ туралы өз пікірімізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы солжақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз
    Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылмағанда? Оқушылардың барлығы ОМқолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақты саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтын оқыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?





    Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақа бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген окушыладың жетістіктері қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!