Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Пп дыбысы мен әрпі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
Көкмардан жббм |
|||||
Пәні: |
Әліппе |
|||||
Бөлім: |
Әліппе кезеңі |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
24.11.2023 |
|||||
Сынып:1 |
Қатысқандардың саны: |
Қатыспағандардың саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
№66 сабақ. Пп дыбысы және әрпі |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау; 1.3.3.1* сызба, сурет, белгілер арқылы шағын мәтін құрастыру; 1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзету; 1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Пп дыбысы мен әрпін таныстыру, үйрету |
|||||
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма 2минут Кері байланыс 5 минут |
Сабаққа дайындық жасау Психологиялық ахуалды жақсарту «Нейрожаттығу» әдісі Әуенмен бірге қозғалыстар жасайды Өткенді пысықтау «Күзгі жапырақтар» ойыны Оқылым «Әә дыбысы мен әрпі» тақырыбын пысықтау Ән әлем дәмді тәулік Әнші әсем сәнді жәшік «Шебер әжей» мәтінін оқы Тақырыпты ашу ФС тапсырмасы Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы. 1. Сурет бойынша әңгіме құрау. 2.Әңгімені сөйлемдерге талдау. Сөйлем санын анықтау. 3.Бір сөйлемді сөздерге талдау. Сөйлемдегі сөз санын анықтау. 4.Өтілетін жаңа дыбысы бар «доп» сөзіне дыбыстық талдау жасау. 5.Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау. 6.«П» дыбысының айтылу ерекшелігімен таныстыру. 7.«П» дыбысының таңбасы – оның әрпімен таныстыру. 8.Санағыштардан «п» әрпін жасау. Жаңа тақырып 1-тапсырма ФС тапсырмасы. Оқылым Оқулықтың 69-бетінде берілген сөздер мен мәтінді мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтастай оқуы. Доп сап апа аспан Топ қап арпа ақпан «Доп ойнау» мәтінін оқы Жазылым 1.Оқулықтағы «п» әрпінің таңбалануына назар аудару. 2.«П» әрпін тақтаға жазып көрсету. 3.«П» әрпін ауада жазып көрсету. 4.Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру. «Шар ішіндегі тапсырма» әдісі Тіл ұстарту жаттығуы Па-па-па, бұл-арпа Па-па-па, ол-апа пан-пан-пан, жоғарыда аспан оп-оп-оп, ойнаймыз доп. ЕБҚ Сұраққа жауап бер Доппен қандай ойындар ойнауға болады? ЕҚБ «Менің доппен ойнайтын сүйікті ойыным» тақырыбына әңгіме құрастырып айт Саралау тапсырмасы 1-деңгей: Буындардан сөз құрап оқы. аспан, арпа, дәптер, ақпан. 2-деңгей: «П» дыбысының сөздегі орнын анықта. (ортасында, алдында, соңында) П әрпі кездесетін сөздерді топтастырады 3-деңгей: Аспан, арпа, дәптер, ақпан сөздерінің бірімен сөйлем құра. Арпа-ас. Аспан-көк. ҚЖ: «Венн диаграммасы» әдісі П және б дыбыстырын салыстыр Ж: Екеуі де дауыссыз, сөз басында, ортасында кездеседі П сөз аяғында кездеседі, б- кездеспейді. П-қатаң айтылады Б- жұмсақ (ұяң) айтылады
|
Амандасу түрлерін көрсетеді Сөздерді тұтастай оқиды Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды: «Мынау – мектептің спорт алаңы. Балалар сабақтан соң футбол ойынын ойнады. Сапар қақпаға екі доп соқты. Біздің топ жеңіске жетті». Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды. Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмалар ды орындайды Шарды жарып , ішіндегі өлең жолдарын хормен оқып жаттайды Сұраққа толық жауап беруді үйренеді Әңгімелеуді үйренеді Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмала рын орындайды. Қосымша жұмыс орындайды Кері байланыс жасайды |
Мақтап, мадақтап отыру Дескриптор: Әә дыбысы және әрпін таниды, оқиды Сөздерді тұтастай оқи алды
Дескриптор: Өтілетін жаңа дыбысы бар «доп» сөзіне дыбыстық талдау жасады «П» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысты Санағыштардан «п» әрпінің сұлбасын жасады. Дескриптор: Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқыды. Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқыды.
Дескриптор: Сызықтарды бастырып жазу арқылы «п» әрпінің бас және кіші әрпін жазды. Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазды. Каллиграфиялық талапқа сай дұрыс және сауатты жазды Мықтысың! Дескриптор: 1-деңгей Буындардан сөздер құрап оқыды 2-деңгей «П» дыбысы сөздің қай жерінде келетінін анықтады. 3-деңгей Аспан, арпа, дәптер, ақпан сөздерінің бірімен сөйлем құрады.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |