Материалдар / Пп дыбысы мен әрпі

Пп дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Пп дыбысы мен әрпін орқытудағы басты мақсат оқушыларға көмекші құралдар арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндауды, сызба, сурет, белгілер арқылы шағын мәтін құрастыруды, мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем құрауды үйрету. Жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу. Пп дыбысы мен әрпін таныстыру, үйрету. Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

Көкмардан жббм

Пәні:

Әліппе

Бөлім:

Әліппе кезеңі

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

24.11.2023

Сынып:1

Қатысқандардың саны:

Қатыспағандардың саны:

Сабақтың тақырыбы:

66 сабақ. Пп дыбысы және әрпі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай

отырып баяндау;

1.3.3.1* сызба, сурет, белгілер арқылы шағын мәтін құрастыру;

1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзету;

1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап,

әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу

Сабақтың мақсаты

Пп дыбысы мен әрпін таныстыру, үйрету

Құндылықтар

Ұлттық мүдде: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут


Өткенді пысықтау

5 минут






Сабақ

тың ортасы

20 минут



































Сергіту сәті

2 минут











Сабақты қорыту

6минут










Қосымша тапсырма

2минут








Кері байланыс

5 минут


Сабаққа дайындық жасау

Психологиялық ахуалды жақсарту

«Нейрожаттығу» әдісі

Әуенмен бірге қозғалыстар жасайды


Өткенді пысықтау

«Күзгі жапырақтар» ойыны

Оқылым

«Әә дыбысы мен әрпі» тақырыбын пысықтау

Ән әлем дәмді тәулік

Әнші әсем сәнді жәшік

«Шебер әжей» мәтінін оқы

Тақырыпты ашу

ФС тапсырмасы

Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы.

1. Сурет бойынша әңгіме құрау.

2.Әңгімені сөйлемдерге талдау. Сөйлем санын анықтау.

3.Бір сөйлемді сөздерге талдау. Сөйлемдегі сөз санын анықтау.

4.Өтілетін жаңа дыбысы бар «доп» сөзіне дыбыстық талдау жасау.

5.Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау.

6.«П» дыбысының айтылу ерекшелігімен таныстыру.

7.«П» дыбысының таңбасы – оның әрпімен таныстыру.

8.Санағыштардан «п» әрпін жасау.





Жаңа тақырып

1-тапсырма

ФС тапсырмасы. Оқылым

Оқулықтың 69-бетінде берілген сөздер мен мәтінді мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтастай оқуы.

Доп сап апа аспан

Топ қап арпа ақпан

«Доп ойнау» мәтінін оқы

Жазылым

1.Оқулықтағы «п» әрпінің таңбалануына назар аудару.

2.«П» әрпін тақтаға жазып көрсету.

3.«П» әрпін ауада жазып көрсету.

4.Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру.

«Шар ішіндегі тапсырма» әдісі

Тіл ұстарту жаттығуы

Па-па-па, бұл-арпа

Па-па-па, ол-апа

пан-пан-пан, жоғарыда аспан

оп-оп-оп, ойнаймыз доп.

ЕБҚ

Сұраққа жауап бер

Доппен қандай ойындар ойнауға болады?

ЕҚБ

«Менің доппен ойнайтын сүйікті ойыным» тақырыбына әңгіме құрастырып айт

Саралау тапсырмасы

1-деңгей:

Буындардан сөз құрап оқы.

аспан, арпа, дәптер, ақпан.

2-деңгей:

«П» дыбысының сөздегі орнын анықта.

(ортасында, алдында, соңында)

П әрпі кездесетін сөздерді топтастырады

3-деңгей:

Аспан, арпа, дәптер, ақпан сөздерінің бірімен сөйлем құра.

Арпа-ас. Аспан-көк.

ҚЖ:

«Венн диаграммасы» әдісі

П және б дыбыстырын салыстыр

Ж: Екеуі де дауыссыз, сөз басында, ортасында кездеседі

П сөз аяғында кездеседі, б- кездеспейді.

П-қатаң айтылады

Б- жұмсақ (ұяң) айтылады


Амандасу түрлерін көрсетеді



Сөздерді тұтастай оқиды





Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды: «Мынау – мектептің спорт алаңы. Балалар сабақтан соң футбол ойынын ойнады. Сапар қақпаға екі доп соқты. Біздің топ жеңіске жетті».

Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп

оқиды.

Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмалар

ды орындайды





Шарды жарып , ішіндегі өлең жолдарын хормен оқып жаттайды







Сұраққа толық жауап беруді үйренеді

Әңгімелеуді үйренеді


Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмала

рын орындайды.






Қосымша жұмыс орындайды








Кері байланыс жасайды

Мақтап, мадақтап отыру

Дескриптор:

Әә дыбысы және әрпін таниды, оқиды

Сөздерді тұтастай оқи алды

Дескриптор:

Өтілетін жаңа дыбысы бар «доп» сөзіне дыбыстық талдау жасады

«П» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысты

Санағыштардан «п» әрпінің сұлбасын жасады.


Дескриптор:

Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқыды.

Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқыды.




Дескриптор:

Сызықтарды бастырып жазу арқылы

«п» әрпінің бас және кіші әрпін жазды. Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазды.

Каллиграфиялық талапқа сай дұрыс және сауатты жазды

Мықтысың!




Дескриптор:

1-деңгей

Буындардан сөздер құрап оқыды

2-деңгей

«П» дыбысы сөздің қай жерінде келетінін анықтады.

3-деңгей

Аспан, арпа, дәптер, ақпан сөздерінің бірімен сөйлем құрады.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ