Пп дыбысы мен әрпі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Пп дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
"Пп дыбысы мен әрпі" ашық сабақ. 2-нші сағаты
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

119 м-л

Пәні:

Әліппе

Педагогтің аты-жөні:

Ерболатова Н.Е

Күні:

26.11.24

Сынып: 1 «Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

67 сабақ. П дыбысы мен әрпі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

1.1.2.1* көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау;

1.3.3.1* сызба, сурет, белгілер арқылы шағын мәтін құрастыру;

1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзету;

1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу.

Сабақтың мақсаты

Оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу) қолданады, түсініп оқиды; дыбыстарды дұрыс дыбыстайды, оның мағына ажыратушы қызметін түсінеді; сызба –модель, сурет,белгілер арқылы сөз, сөйлем, шағын мәтін құрасты-рады; тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды, өз ойын білдіреді айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп және есту, есте сақтау арқылы жазады; көркем жазу талаптарына сай жазу жолы, жол аралығын, жолдың жоғары және төменгі сызықтарын сақтап, әріптің, әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады.

Құндылықтар

Талап: жаңаны білуге, ізденуге құштар болу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас

тыру


Өзін-өзі тексеру









Өткен білімді еске түсіру



















Жаңа білім


























Сергіту сәті



































Бекіту

























Кері байланыс


Сабаққа дайындық жасату.

  • Сабаққа қажетті оқу-құралдарын шығару.

Психологиялық ахуалды қалыптастыру.


«П» дыбысы мен әрпі тақырыбын қайталау.

Өткен тақырып бойынша сұрақ-жауап жүргізу.

  • Балалар, өткен сабақта қай әріппен таныстық?

  • «Пп» дыбысы қандай дыбыс?

  • Неліктен дауыссыз дыбыс?

  • «Пп» әрпінің бас әрпін тақтаға кім жазып көрсетеді?

  • Ал кіші әрпін ше?

  • «Пп» әрпі сөздің қай жерінде жазылады?

  • Тақтадағы суреттерге назар аударайық.

(Тақтаға парта, шапан, қаптың суреттерін ілемін. Заттардың атауын сұраймын. «Пп» әрпінің орнын анықтайды. Сөздерді буынға бөледі. Тақтаға үш оқушы шығып заттардың атауын жазады, әріп пен дыбыстың санын айтады. Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратады.)

- Өткен сабақтағы «Доп ойнау» мәтінінің мазмұнын сурет бойынша ретімен айтып беруін 1 оқушыдан сұраймын.


Жаңа тақырып

  • Мұғалімнің оқуы;

  • Қатар бойынша хормен оқу;

  • Оқушыларға тізбектеп оқыту.

Сөздікпен жұмыс.

Шопан – қоздау жұмыстарын ұйымдастырып, жаңадан туылған қозыларды санап, оларды азықпен қамтамасыз етіп, арасында мал дәрігерлік қызметті де атқаратын адам.

  • Балалар, енді осы жердегі «әліппе» сөзіне назар аударайықшы.

  • Барлықтарыңда әліппе оқулығы бар ма?


менің әліппем сенің ... оның ...


Тақтаға бір оқушыны шығарамын. Қалған оқушылар дәптерге орындайды.


Кел, балалар тұрайық,

Алақанды соғайық.

Бір отырып, бір тұрып

Біз тынығып алайық.

Бас аяқпен топ-топ,

Шапалақпен хоп-хоп,

Бір оңға, бір солға

Орнымызды табайық.


  • Жаңа мәтін не туралы екенін білу үшін тақтаға 4 оқушы шықсын.

(Оқушыларға пазлдар беріледі. Пазлдан кітаптың суретін құрастырады.)

  • Бүгін танысатын мәтініміз «Кітап» деп аталады.

  • «Кітап» сөзінде «п» әрпі сөздің қай жерінде жазылған?

(Балалар «соңында» деп жауап береді)

  • «Кітап» туралы қандай мақал білесіңдер?

  • Кітапқа қатысты қандай тыйым сөздерді білесіңдер?

Мәтінмен жұмыс:

  • Мұғалімнің оқуы;

  • Оқушының оқуы;

  • Мәтін мазмұны бойынша сұрақ-жауап жүргізу.

  • Мәтін мазмұны бойынша сұрақ-жауап жүргізу.

Кітап

Кітап – адамның ақылшы досы. Кітапты ақындар, жазушылар жазады. Суретшілер суретін салады.

Кітапты ұқыпты, таза ұстау керек.



Жұппен жұмыс:

  • Балалар, мәтінді іштей бір оқып, мәтіндегі сөйлемдердің ретін есімізге сақтаймыз.

(Оқушыларға оқулықты жапқызып, мәтіндегі сөйлемдерді үлестіріп беремін. Оқушылар сөйлемдерді ретімен қойып, мұғалімнің көмегімен орындаған жұмысын тексереді.)


Кітапты ақындар, жазушылар жазады. (2)

Кітап – адамның досы. (1)

Кітапты таза ұстау керек. (4)


Суретшілер суретін салады.(3)


Дәптермен жұмыс:

  • Дәптердегі көркем жазуды жазады.


Сөйлемді әдемі әрі қатесіз дәптерге көшіріп жаз.





«Ауа райы» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс жасайды.

Шуақты күн – сабақты түсіндім, алған білімді ары қарай өмірде қолдана аламын.

Бұлтты – кейбір тапсырмаларды түсінбедім, сұрағым бар.

Жаңбырлы – түсінбедім, қиын болды.

Көңіл-күй жаттығуын орындайды.












Қойылған сұрақтарға жауап береді.























Буынға бөліп, тізбектеп, хормен оқиды.
















сенің әліппең

оның әліппесі













Пазл құрастырады. Мәтінді оқиды.

























Сөйлемдерді ретімен орналастырады.











Көркем жазуды жазады. Оқулықтағы сөйлемді дәптерге көшіріп жазады.




Мадақтап отыру.














Дескриптор:

  • «Пп» дыбысының қандай дыбыс екенін ажыратады.

  • Бас әрпін, кіші әрпін жазады.

  • Сөздегі әріптің орнын анықтайды.











  • Сурет бойынша мәтіннің мазмұнын ретімен баяндайды.






Дескриптор:

  • Берілген сөздерді буындап, тұтас оқиды.








Дескриптор:

  • «Әліппе» сөзін тәуелдеп жазады.











Дескриптор:

  • Пазлды құрастырып, суретті атайды.

  • «Кітап» туралы мақалдар айтады.

  • Мәтіндегі сөйлемнің санын анықтайды.

  • Мәтінді буынға бөліп оқиды.















Дескриптор:

  • Сөйлемдерді ретімен орналастырады.

  • Мәтінді дауыстап оқиды.







Дескриптор:

  • Дәптердегі көркем жазуды жазады.

  • Оқулықтағы сөйлемді дәптерге көшіріп жазады.




Дескриптор:

  • Сабаққа кері байланыс жасайды.















Тақтамен жұмыс

(Парта, шапан, қаптың суреті)

Сюжетт суреттер





































Үлестірме










Пазл, оқулық.





























Үлестірме













Жұмыс дәптері











Үлестірме




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.12.2024
174
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі