Материалдар / Практикалық жұмыс

Практикалық жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Практикалық жұмыс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қазан 2024
162
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

 Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі



(білім беру ұйымының атауы)


Бөлім:

Желі  және  қауіпсізддік

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:

 Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Практикалық жұмыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

7.4.2.1 компьютерді зиянды
бағдарламалардан қорғау. 7.4.1.1 пайдаланушы
интерфейстердің эргономикалылығын бағалау

Сабақтың мақсаты

  • Пайдаланушы интерфейсінің не екенін түсініңіз.

  • Әртүрлі пайдаланушы интерфейстерінің қолайлылығын бағалауды үйреніңіз.

  • Сыни тұрғыдан ойлау, салыстыру дағдыларын дамыту.


Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану, талдау

  Сабақтың барысы

Сабақ жоспары

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

1. Кіріспе (5 минут)

Сабақтың мақсатын түсіндіру. Компьютердің зиянды бағдарламалардан қорғау мен пайдаланушы интерфейстерінің эргономикалығын бағалаудың маңыздылығын атап өту.

Оқушылар тыңдайды, сұрақтар қояды.


Слайдтар, маркер тақтасы

2. Топтық жұмыс (15 минут)

Оқушыларды топтарға бөлу (4-5 адам). Топтарға «Компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғау» тақырыбында тапсырма беру.

  1. Топтық тапсырма: Компьютерді қорғау

    • Мақсаты: Оқушылар зиянды бағдарламалардан қорғау әдістерін талқылайды және ұсынады.

    • Дискриптор:

      • Зиянды бағдарламалардың түрлерін анықтау.

      • Қорғау шараларын сипаттау.

      • Топта белсенді қатысу.


Топтар зиянды бағдарламаларды қорғау әдістерін талқылайды, мысалдар келтіреді.

Топ жұмысын бағалау: идеяның оригиналдығы, тиімділігі.

Бағалау критерийлері

  • Топтық жұмыс: Идеяның оригиналдығы (1-5 балл), тиімділігі (1-5 балл).


Слайдтар, қағаз, маркерлер

3. Жұптық жұмыс (15 минут)

Тапсырмалар


Оқушыларға «Пайдаланушы интерфейстерінің эргономикалығын бағалау» тапсырмасын беру. Әр жұпқа бір интерфейс үлгісін ұсыну.

  1. Жұптық тапсырма: Интерфейстің эргономикасын бағалау

    • Мақсаты: Оқушылар интерфейстің эргономикасын бағалайды.

    • Дискриптор:

      • Интерфейстің қолайлылығын бағалау.

      • Пайдаланушының қажеттіліктерін ескеру.

      • Жұпта талқылау жүргізу.


Жұптар интерфейсті талқылап, оның эргономикасын бағалайды.

Жұптық жұмыс: түсініктеме беру, бағалау.


  • Жұптық жұмыс: Түсініктеме беру (1-5 балл), бағалау (1-5 балл).

Интерфейс үлгілері, бағалау кестесі

4. Жеке жұмыс (5 минут)

Оқушыларға үй тапсырмасын түсіндіру: «Зиянды бағдарламалардан қорғау үшін не істедіңіз?» тақырыбында қысқа эссе жазу.

  1. Жеке тапсырма: Эссе жазу

    • Мақсаты: Оқушылар зиянды бағдарламалардан қорғау бойынша жеке тәжірибесін жазу.

    • Дискриптор:

      • Эссенің логикалық құрылымы.

      • Тақырыпқа сай мазмұн.

      • Жазу стилінің анықтығы.


Оқушылар үй тапсырмасын жазу үшін қажетті ақпаратты жинайды.

Эссені бағалау: мазмұн, құрылым, стилі.

  • Жеке жұмыс: Мазмұн (1-5 балл), құрылым (1-5 балл), стиль (1-5 балл).


Ноутбуктар, қағаз, қалам

5. Қорытынды (5 минут)

Сабақты қорытындылау, оқушылардың пікірлері мен ұсыныстарын тыңдау.

Оқушылар сабақты бағалайды, ұсыныстар айтады.




Үй тапсырмасы


  • Тапсырма: «Зиянды бағдарламалардан қорғау үшін не істедіңіз?» тақырыбында қысқа эссе жазу.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ