Сабақ: Сабақта тест түрлерін пайдаланудың тиімділігі | Мектеп: №40 ОМ |
Күні: | Мұғалім: Жанабергенова Аикенже Ареповна |
Пән мұғалімдері | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Облыс мұғалімдерімен тәжірибе алмасу, оқушылардың мамандыққа тән қабілеттерін анықтауда, тест тапсырмалары мен практикалық жұмыстарының тиімділігі. |
| Күтілетін нәтижелер: |
| Мамандық бойынша оқушылардың, қабілетін анықтау үшін сауалнама және эссе жүргізеді;Оқушыларға өзінің қабілетіне сай мамандық таңдауына көмектесіп, оқушылар мен қалай жұмыс жүргізуді жоспарлай алады;Тест тапсырмалары мен практикалық жұмыстар жасау арқылы,оқушылардың қабілетіне сай шығармашылығын дамытады; |
Жоспар |
|
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы10минут
| Тренинг, Топтасу, Ой қозғау(Қытай философы Конфуцйий сөзі) «Үлкен шеңбер» құрудан бастаймын, Мамандыққа тән бір сөзді өзім айтып, әрі қарай әріптестеріме жалғастыртамын. Санау арқылы төрт топқа бөлемін. 1 топ Мұғалімдер, 2 топ Инженерлер, 3 топ Кәсіпкерлер, 4 топ Есепшілер. Топтар орналасып болған соң, топтық жұмыс жасау арқылы, сауалнама сұрағына жауап береді, 15-20 сөзден тұратын эссе жазады. Топпен тренинг жасау. ( мата мен жіптерді пайдаланып, стакандағы суды төкпей, ұйымшылдықпен топпен жұмыс жасау). Мұғалімдердің практикалық жұмыс жасауына, қызығушылығын оятамын. | А3 парақшасы,қалам, слаид, кеспе қағаздар, жіппен тартылған мата, стакан суымен.
|
Ортасы (20)5минут
15 минут
10 минут
| Мағынаны тану Мұғалімдермен тест тапсырмаларының түрімен жұмыс жасалынады. Он есеп беріліген тапсырманы мұғалімдермен бірге актевоид пен жұмыс жасау.Сәйкестендіруге арналған тест тапсырмаларын орындау.Бірнеше берілген тапсырманың мәндерін өсу және кему ретінде орналастыру
Сергіту:Суретті сөйлету. Мына суретте берілген көріністі өз мамандығыңызбен байланыстырып, ойыңызбен бөлісіңіз.ҰБТ-2017 жаңа формат. Математикалық сауаттылықты талдау. 11 Ә класс оқушылары жаңа формат бойынша математикалық сауаттылық тест тапсырмаларын тиімді тәсілдерімен орындаудың, жолдарын талдау арқылы түсіндіреді.
| Слайд, интер белсенді тақта,кеспе қағаздар, фломастарлер, флипчартсурет, стикерлер, АКТ құралдары. |
Аяқталуы5минут | Ой толғаныс Екі жұлдыз бір тілек
|
|
| | |
РефлексияСабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін мұғалімдер не білді? Аудиториядағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе каучты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Кауч барысында мен мұғалім немесе жекелеген мұғалімдер туралы менің келесі каучымды жетілдіруге көмектесетінін білдім?
|