Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
Ұжымдық
жұмыс.
3
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу,
сыныптағы қажеттілікті түгелдеу, топтық және жұптық жұмыс кезінде
техника қауіпсіздігін ескертемін. Жәнеде бүгінгі сабақтың мақсатын
қысқаша айтып өтемін.
Сыныпты «Термин сөздер» тәсілі
арқылы 3 топқа топтастырамын.
Үй тапсырмасын тексеру үшін «
Жолдың шетіндегі таңбалар» әдісін қолданамын. Оқушыларға үй
тапсырмасына қатысты дәптердің шетінде «Ж»- жеңіл, «Қ» қиын, «К» -
күмән тудырады деп таңба қалдыруды сұранамын, мұғалім сабақтың
басталуына дейін әрбір оқушының проблемаларын көруге, ал оқушы
рефлексия жасауға үйренеді
|
Амандасады. Топқа бөлінеді.
Берілген сұрақтарға жауап береді.
|
10 баллдық бағалау
шкаласы
Оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері»
әдісі арқылы бірін-бірі
бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!,
Талпын!,.
|
Интерактив-ті
тақта
Презентация
|
Миға шабуыл. «Ой қозғау»
әдісі.
7
мин.
|
Білім дағдысы:
Түсіну,Білу
Оқушылар практикалық тапсырманы
орындаудан бұрын, теорияны еске түсіру мақсатында «Миға шабуыл»
әдісін пайдаланамын. Оқушыларға өтілген тақырыптар бойынша сұрақтар
қойылады.
-
Шартты операторлар дегеніміз
не?
-
Құрамды шарттар дегеніміз
не?
-
Тармақталған алгоритм дегеніміз
не?
-
Файлдағы жолды жеке-жеке
оқығанда қандай функцияны
қолданамыз?
-
Файл дегеніміз
не?
-
Кірістірілген шарттар дегеніміз
не?
-
Логикалық көбейту дегеніміз
не?
-
Логикалық қосу дегеніміз
не?
-
Or, and бір-бірінен
айырмашылықтары қандай?
-
Логикалық амаладар дегеніміз
не?
БК: Оқушылар берілген
сұрақтарға дұрыс жауап береді.
|
Оқушылар интерактивті тақтадан
көрстетілген сұрақтарға жауап береді.
|
Оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі
бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!,
Талпын!,.
|
Оқулық
7-сынып
130-бет
Презентация
Интерактив-ті
тақта
Компьютер
үстелі
|
Сабақтың
ортасы
10
мин.
Жұптық
жұмыс
|
Білім дағдысы:
Қолдану
«Ойлан,жұптас,бөліс»
әдісі
Бірінші деңгейлік
тапсырма:
1-тапсырма. a, b сандары берілген. Осы
сандардың ең кішісін табатын программа
құрастыр.
Жауабы:
a,b=map(int,input().split())
if
a<b:
min=a
else:
min=b
print(min)
2-тапсырма. a, b, c, d сандары берілген.
Осы сандардың ең үлкенін табатын программа
құр.
5-тапсырма.
х сандар осінде х1 және х2
бүтін санды нүктелері
берілген (2-сурет). А нүктесі
осы сандар аралығына жата ма? Анықта. Егер А нүктесі осы сандар
аралығында жатса, экранға
«ia», әйтпесе «joq» нәтижесі
шығатын болсын.
Бк:
Есептерді пайтон программалау
ортасында дұрыс шығарады.
|
Берілген тапсырма бойынша
есепті орындайды
Саралау: Жұптық жұмыста берілген
тапсырманы орындау барысында оқушылардың сабақты түсіну деңгейі
көрінеді.
|
Дескриптор:
-Пайтон программалау ортасында
кодты жазады.
-Шартты операторларды
қолданады.
3
балл
|
Оқулық
Компьютер
үстелі
Пайтон програм - малау
ортасы
|
Жеке
жұмыс.
15
мин
|
«Бірге
ойланайық » әдісі . Оқушыларға төменде
көрсетілген тапсырмалар беріледі.
Екінші деңгейлік
тапсырмалар:
1-тапсырма: Даладағы
қуғын
Қасқыр мен түлкі екеуі бір
уақытта
қоянды көріп қалып, оны қуа
жөнелді
(1-сурет). Қоянның жылдамдығы v
м/c,
қасқырдың жылдамдығы m м/c,
ал
түлкінің жылдамдығы k м/c-қа
тең.
1) Қоян қасқырға да, түлкіге
де
жеткізбеуі үшін орындалуы
керек
шарттарды тауып
жаз.
2) 1-суреттегі оқиғаның
программасын құр. Тапсырмада қоян екеуіне де жеткізбей кетсе,
экранға 0, егер қоянды қасқыр бірінші қуып
жетсе, онда 1, ал түлкі бірінші
қуып жетсе, 2 деген жауап экранға
шықсын. Енгізу деректерінің
реті: v – қоянның, m – қасқырдың, k – түлкінің
жылдамдығы.
7-тапсырма. Күн райы туралы. Қазақстанның
солтүстік, шығыс, оңтүстік, батыс және орталық өңірлеріндегі қыс
кезіндегі бір
күндік күн райы жайлы деректер
берілген (3-сурет). Осы деректерді пайдаланып, еліміздің
өңірлерінде тіркелген ең суық температура мен ең жылы
температураның айырмашылығының модулін табатын программа
құрастыр.
Жауабы:
a,b,c,d,e=map(int,input().split())
if a>b and a>c and a>d
and a>e:
max=a
if b>a and b>c and b>d
and b>e:
max=b
if c>a and c>b and c>d
and c>e:
max=c
if d>a and d>b and d>c
and d>e:
max=d
if e>a and e>b and e>d
and e>c:
max=e
if a<b and a<c and a<d
and a<e:
min=a
if b<a and b<c and b<d
and b<e:
min=b
if c<a and c<b and c<d
and c<e:
min=c
if d<a and d<b and d<c
and d<e:
min=d
if e<a and e<b and e<d
and e<c:
min=e
print(abs(min-max))
Жауабы:
a,b,c,d,e=map(int,input().split())
u=max(a,b,c,d,e)
f=min(a,b,c,d,e)
j=abs(f-u)
print(j)
6-тапсырма.5 таңбалы сан
палиндром ба? Анықтап, программасын құрастыр. Егер сан палиндром
болса – 1, әйтпесе нәтиже
ретінде экранға 0 саны шығатын
болсын.
Жауабы:
n=int(input())
a=n//10000
b=n//1000%10
c=n//10%10
d=n%10
if a==d and
b==c:
k=0
else:
k=1
print(k)
БК: Берілген тапсырмаларды
Пайтон программалау ортасында жеке дұрыс
орындайды.
|
Берілген тапсырма бойынша
кодтарды жазып, орындайды
Берілген тапсырма бойынша
есепті орындайды
Ерекше білімді қажет
ететін оқушыларға көмек көрсету.
|
Дескриптор:
-Пайтон программалау ортасында
кодтарды жаза алады.
-Құрамды және кірістірілген
шарттарды қолдана алады.
Әрбір дұрыс жауапка 3 балл
қойылады
|
Оқулық
7-сынып
Компьютер
үстелі
Пайтон програм-малау
ортасы
|
Сабақтың
соңы.
Ой
толғаныс.
Рефлексия
3-мин
|
Жеке жұмыс
«Жинақтау» әдісі арқылы сабақты
қорытындылаймын.
Оқушыларға бүгінгі тақырып
бойынша сұрақтар беріледі.
Үйге тапсырма №9 тапсырма.
Берілген блок-схемаларға қарай отырып, пайтонда программасын
жазу.
|
Оқушылар сабақ соңында келесі
сөйлемдерді толықтырады
Бүгін сабақта
мен.....үйрендім
Бүгін сабақта
маған....ұнады
Бүгін сабақта
мен.....қайталадым
Бүгін сабақта мен
өзіме....деген баға қойдым
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту,
қорытындылау.
Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап,
саралай білуге дағдыланады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс
табады.
|
Дескриптор:
-сұрақтарға жауап
береді
Бағалау:
«Ауызша
мадақтау» әдісі арқылы
бағалаймын
|
Презентация
Интерактив-ті
тақта
|