Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
кезеңі
10
минут
|
Амандасу
Оқушыларды
түгелдеу
Сыныпта ашық
көңіл-күй қалыптастыру үшін «Аффирмация» әдісі
қолданылады.
Тест алу арқылы үй
тапсырмасын тексеру
Үй жұмысын
оқушылармен бірге талқылайды
|
Мұғалім оқушылардың
бірегей екенін, олардың әрқайсысы басқаға ұқсамайтынын және бұл
олардың барлығы керемет адамдар екенін айтады! Барлығы бір-бірінің
қолдарынан ұстапкелесі сөздерді
айтады:
Мен шексіз
мейірімді,
Феноменальді
ақылды,
Кристалды
адал,
Заманға сай
дамыған,
Жомарт
АДАММЫН!
Оқушылар мұғалімнің
жетелеуші сұрақтарының көмегімен сабақтың мақсатын өздері анықтап,
келесі кезеңге көшеді
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді
1. for циклінің
жазылу және орындалу ерекшеліктері
қандай?
2.Ішкі цикл
дегеніміз не?
Үй
тапсырмасы
-
i=1/2+1/4+1/6+1/8+1/10
print(‘i=’,
i)
ә) f=1*2*3*4*5*6*7*8*9*10
print(‘f=’,f)
|
Тапсырманы орындаған оқушыны
ауызша мадақтау.
|
Оқушының жеке
дәптері
Оқулық
Educaplay
платформасы
|
Сабақтың
ортасы
25
мин
|
§20 Практикум.
Циклдік
алгоритмдерді
программалау
Жеке
жұмыс
1-тапсырма А
деңгейі тапсырмаларын
орындайды
Топтық жұмыс
«Қатесін тап» әдісі.
Оқушыларды екі топқа
бөлу. Берілген есептің қатесін
анықтау
Жұптық жүмыс.
Компьютерде орындайық
.
|
1-тапсырма жалпы
тапсырма.
А деңгейі
тапсырмаларын орындайды
1.Бір бананның
бағасы 100тг тұрады. 2, 3, ....30 дана банан құнының кестесін басып
шығару.
2.Жер радиусы
R=6350км болатын идеалды сфера екенін ескеріп, Жердің биіктігі 1,
2, ...10 км болатын н.ктеден көкжиек сызығына дейінгі қашықтықты
анықтаңдар.
2-тапсырма.
Есептің қатесін
анықтайды.
І
топ Берілген есептің қатесін
анықтайды:
1.Қосындыны
есепте:
2/3+3/4+4/5+…+10/11
for i in range (2,
11):
S+=i
p+=1
print(i,s)
ІІ
топ Берілген есептің қатесін
анықтайды:
2.Қосындыны
есепте:
1+1/3+1/3^8
for in range
(8):
s=+p/3**i
print
(i)
1-есеп
banan=100
for i in
range(2,31):
print(i,'banan',i*banan,'tenge')
2-есеп
import
math
R=6350
for h in
range(1,11):
d=math.sqrt(2*h*R)
print('h=',h, 'km
d=',d,'km')
|
Оқушылардың
тапсырманы орындауына қарай смайликтер арқылы
бағалау.
Дескриптор:
Дескриптор:
|
Оқулық
|