|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Деректер базасы |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Практикум деректер базасында іздеу және сүзгілеу. БЖБ№3 |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.2.2 электрондық кестеде деректер базасын жасау; 9.2.2.3 Деректерді іздеу, сұрыптау және сүзгілеуді жүзеге асыру |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Электрондық кестеде деректер базасын жасайды Деректерді іздеу, сұрыптау және сүзгілеуді жүзеге асырады |
|||
|
Бірлік және ынтымақ құндылығы |
• Қоғамдағы әлеуметтік нормаларды, ережелерді білу және түсіну • Сенімді қарым-қатынас орнату және ұжымда жағымды ахуалды сақтай білу • Тек өзі үшін ғана емес, жалпы ұжым үшін де жауапты болуға дайын болу |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2. Шаттық шеңбер құрып, бір-біріне тілектерін айтады. 3. Топқа бөлу: Гүлдің түстеріне сәкес 3 топқа бөлінеді
Үй тапсырмасын пысықтау 4.«Шахмат» әдісі Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы оқушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын кезекпен жазады, кейін ой бөліседі. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Бір-біріне жақсы тілектер айтады. 3. Гүл түстеріне сәйкес топқа бөлінеді 4. Үй тасырмасын қайталайды |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап жазады 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» Түрлі гүлдер Шахмат тақтасының суреті |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Практикум сабақ
1-тапсырма . Топтық жұмыс «Ой бөлісейік» әдісі бойынша сұрақтар беріледі А-4 параққа, шағын постерге кезекпен идеялар талқыланып, жазылады.
2- тапсырма. Жұптық жұмыс. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі бойынша тапсырма беріледі. Сол тапсырманы талдап , көршілер бір-біріне анықтама береді. Дәптерге орындайды. «Пәндік олимпиада» деректер базасын құру барысында орындалатын жұмыс тәртібін талқылаңдар EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Сөйлемді аяқта Сүзгілеудің іздеуден айырмашылығы- тек.................................. Сергіту сәті: «Бұзық телефон» ойыны Шаттық шеңберге тұрып бастаушы келесі адам құлағына бір сөз сыбырлайды соңында бастаушыға қайта келгенде сол сөз жету керек, кейін сөзді ауыстырып жіберген адам анықталады Сабақты бекіту . «Wordwall» 3-тапсырма Платформасында сұрақтарға жауап береді |
Мұғалімді тыңдайды 1.тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды Сұраққа жауап береді Сергіту сәтін жасайды 3- тапсырманы орындайды |
Дескриптор: - Деректерді сұрыптау және сүзгілеу әдістері қаншалықты жеңілдетілгенін талқылайды 2 балл Дескриптор: -«Пәндік олимпиада» деректер базасын құру барысында орындалатын жұмыс тәртібін талқылайды 2 балл Дескриптор: Сөйлемді аяқтайды Дескриптор: Онлайн платформа арқылы сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық , Ноутбук А-4 парақша, маркер, стикер Оқулық, жұмыс дәптер Таратпа қағаз https://wordwall.net/tr/resource/82269898 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау |
Кері байланыс:
Оқушылар 10 балдық жүйемен бағаланады |
Өзін-өзі бағалау. |
Жалпы балл-10 |
Слайд |
|
Үй тапсырмасы |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Практикум деректер базасында іздеу және сүзгілеу.
Практикум деректер базасында іздеу және сүзгілеу.
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Деректер базасы |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Практикум деректер базасында іздеу және сүзгілеу. БЖБ№3 |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.2.2 электрондық кестеде деректер базасын жасау; 9.2.2.3 Деректерді іздеу, сұрыптау және сүзгілеуді жүзеге асыру |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Электрондық кестеде деректер базасын жасайды Деректерді іздеу, сұрыптау және сүзгілеуді жүзеге асырады |
|||
|
Бірлік және ынтымақ құндылығы |
• Қоғамдағы әлеуметтік нормаларды, ережелерді білу және түсіну • Сенімді қарым-қатынас орнату және ұжымда жағымды ахуалды сақтай білу • Тек өзі үшін ғана емес, жалпы ұжым үшін де жауапты болуға дайын болу |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2. Шаттық шеңбер құрып, бір-біріне тілектерін айтады. 3. Топқа бөлу: Гүлдің түстеріне сәкес 3 топқа бөлінеді
Үй тапсырмасын пысықтау 4.«Шахмат» әдісі Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы оқушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын кезекпен жазады, кейін ой бөліседі. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Бір-біріне жақсы тілектер айтады. 3. Гүл түстеріне сәйкес топқа бөлінеді 4. Үй тасырмасын қайталайды |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап жазады 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» Түрлі гүлдер Шахмат тақтасының суреті |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Практикум сабақ
1-тапсырма . Топтық жұмыс «Ой бөлісейік» әдісі бойынша сұрақтар беріледі А-4 параққа, шағын постерге кезекпен идеялар талқыланып, жазылады.
2- тапсырма. Жұптық жұмыс. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі бойынша тапсырма беріледі. Сол тапсырманы талдап , көршілер бір-біріне анықтама береді. Дәптерге орындайды. «Пәндік олимпиада» деректер базасын құру барысында орындалатын жұмыс тәртібін талқылаңдар EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Сөйлемді аяқта Сүзгілеудің іздеуден айырмашылығы- тек.................................. Сергіту сәті: «Бұзық телефон» ойыны Шаттық шеңберге тұрып бастаушы келесі адам құлағына бір сөз сыбырлайды соңында бастаушыға қайта келгенде сол сөз жету керек, кейін сөзді ауыстырып жіберген адам анықталады Сабақты бекіту . «Wordwall» 3-тапсырма Платформасында сұрақтарға жауап береді |
Мұғалімді тыңдайды 1.тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды Сұраққа жауап береді Сергіту сәтін жасайды 3- тапсырманы орындайды |
Дескриптор: - Деректерді сұрыптау және сүзгілеу әдістері қаншалықты жеңілдетілгенін талқылайды 2 балл Дескриптор: -«Пәндік олимпиада» деректер базасын құру барысында орындалатын жұмыс тәртібін талқылайды 2 балл Дескриптор: Сөйлемді аяқтайды Дескриптор: Онлайн платформа арқылы сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық , Ноутбук А-4 парақша, маркер, стикер Оқулық, жұмыс дәптер Таратпа қағаз https://wordwall.net/tr/resource/82269898 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау |
Кері байланыс:
Оқушылар 10 балдық жүйемен бағаланады |
Өзін-өзі бағалау. |
Жалпы балл-10 |
Слайд |
|
Үй тапсырмасы |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз




















