Сабақтың
басы
10 мин
|
1.Оқушылармен
амандасу.
2.
Шаттық
шеңбер құрып, бір-біріне
тілектерін айтады.
3.
Топқа
бөлу: Гүлдің түстеріне
сәкес 3 топқа бөлінеді

Үй тапсырмасын
пысықтау
4.«Шахмат»
әдісі
Шахмат тақтасының суретін
пайдалану арқылы оқушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын кезекпен
жазады, кейін ой бөліседі.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2. Бір-біріне жақсы
тілектер айтады.
3. Гүл түстеріне сәйкес
топқа бөлінеді
4. Үй тасырмасын
қайталайды
|
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап
жазады
2
балл
|
Оқулық
«Арман
ПВ»
Түрлі
гүлдер
Шахмат тақтасының
суреті
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
Практикум
сабақ



1-тапсырма . Топтық
жұмыс
«Ой
бөлісейік» әдісі бойынша сұрақтар
беріледі
А-4 параққа, шағын постерге
кезекпен идеялар талқыланып, жазылады.

2- тапсырма. Жұптық
жұмыс.
«Көршіңе әңгімелеп
бер» әдісі бойынша тапсырма
беріледі. Сол тапсырманы талдап , көршілер бір-біріне анықтама
береді. Дәптерге орындайды.
«Пәндік олимпиада» деректер
базасын құру барысында орындалатын жұмыс тәртібін
талқылаңдар
EБҚЕ бар балалар үшін
тапсырма
Сөйлемді аяқта
Сүзгілеудің іздеуден
айырмашылығы-
тек..................................
Сергіту
сәті:
«Бұзық телефон»
ойыны
Шаттық шеңберге тұрып бастаушы
келесі адам құлағына бір сөз сыбырлайды соңында бастаушыға қайта
келгенде сол сөз жету керек, кейін сөзді ауыстырып жіберген адам
анықталады
Сабақты бекіту
. «Wordwall»
3-тапсырма
Платформасында
сұрақтарға жауап береді
|
Мұғалімді
тыңдайды
1.тапсырманы
орындайды
2-тапсырманы
орындайды
Сұраққа жауап
береді
Сергіту сәтін
жасайды
3- тапсырманы
орындайды
|
Дескриптор:
- Деректерді сұрыптау және
сүзгілеу әдістері қаншалықты жеңілдетілгенін
талқылайды
2
балл
Дескриптор:
-«Пәндік олимпиада» деректер
базасын құру барысында орындалатын жұмыс тәртібін
талқылайды
2
балл
Дескриптор:
Сөйлемді
аяқтайды
Дескриптор:
Онлайн платформа арқылы
сұрақтарға жауап береді
2
балл
|
Оқулық ,
Ноутбук
А-4 парақша, маркер,
стикер
Оқулық, жұмыс
дәптер
Таратпа
қағаз
https://wordwall.net/tr/resource/82269898
|