Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
Кезеңі
Қызығушылықты ояту
8 мин
|
-
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың сәлемдесуі. Эмо-ционалды фон құру .
Жұмыс үлгісіне икемделу.
2. Топқа сандар арқылы
бірігеді
3.Үй тапсырмасын
тексеру
4.
Сұрақтар:
-Python программалау тілінде
қан-дай салыстырмалы амалдар
қолда-нылады?
-Күрделі шарттар дегенді қалай
түсінесіз?
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
|
ҚБ
«Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа сабақ
30 мин
|
Практикум.

-
x=true
y=true
print(x and y)
-
x=true
y=true
print(x or y)
-
x=true
print(not x)


Шарт (x>=1 and
x<=100

Шарт (x<=1 and
x>=100

1
тапсырма
y=int(input())
if x%2==1 and
y%2==1:
print(‘akikat’)
else:
print(‘jalgan’)
y=int(input())
if x<10 or
y<10:
print(‘akikat’)
else:
print(‘jalgan’)
y=int(input())
if x==0 or
y==0:
print(‘akikat’)
else:
print(‘jalgan’)
-
тапсырма
if a%2==2 or
a%2==3:
print(‘akikat’)
else:
print(‘jalgan’)
if
a%3!=0
or
a%7==0:
print(‘akikat’)
else:
print(‘jalgan’)
-
тапсырма
if
a%5==0
or
a%7==0:
print(‘akikat’)
else:
print(‘jalgan’)
if
a%4!=0
or
a%10!=0:
print(‘akikat’)
else:
print(‘jalgan’)
|
Дескриптор:
-
Python (пайтон) бағдарламасын
іске қосады
-
Блок-схемалар
бо-йынша Python (пай-тон)
программалау тілінде күрделі шарттартарды
қол-данып программа құрады
-
Программалық кодты Python-ға
енгізеді
- Нәтижесін алып,
тексереді
Дескриптор:
- Программалық кодқа салыстыру амалдармен және логикалық
амалдар-мен толықтырып, нәтижесін
тексереді
Дескриптор:
- Программалық кодқа салыстыру амалдармен және логикалық
амалдар-мен толықтырып, нәтижесін
тексереді
Дескриптор:
-Күрделі шарттар-тарды қолданып,
прогрограмма
құрады
-
Программалық кодты Python-ға
енгізеді
- Нәтижесін алып,
тексереді
|
“Жарайсың”
4
ұпай
2
ұпай
2
ұпай
Әр шығарылған есепке 3
ұпай
|
Оқулық, жұмыс дәптері
ДК
Python (пайтон) программа-лау
ортасы
|
Сабақтың соңы
Қорытынды
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
Бағалау.
Өзін-өзі бағалау
жүргізіледі
Сабақ соңында рефлекция
жүргізіледі:
|
Өзін-өзі
бағалау
шәкіл бойынша
бағалайды
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар ба-ғалау
крите-рийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
Бағалау шәкілі -
А4
Кері
байланыс
|