Тақырыбы
|
Функция. Функцияның анықталу облысы жəне мəндер
жиыны.
|
Мақсаты
|
Функция ұғымы, оның анықталу облысын, мәндерінің
жиынын, графигі, берілу тәсілдері бойынша білімі мен біліктігін
дамыту арқылы өз ойларын жетік пайдалануға
дағдыланды
|
Жалпы
мақсат
|
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу.
Ойлау, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын
арттыру
|
Күтілетін
нәтиже
|
Оқушылар тақырыпты біледі, түснеді
және шығармашылық қабілеттерін дамыту
арқылы сөздік қорларын дамытуға
пайдаланады
|
7 модульдің
қолданылуы
|
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту
үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,
“Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Миға шабуыл,,Жұптық әңгіме, Топтастыру,Венн
диаграммасы
|
Қолданылатын
ресурстар
|
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта,
стикерлер, ноутбук
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Тренинг
|
Жаңа тақырыпқа байланысты сыныпты мозайка әдісі
арқылы 3 топқа бөлу
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз
жұптарын тауып, топ болып құралу
|
Сабақ кезеңдері
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушылардың іс-әрекеті
|
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
|
Миға шабуыл
арқылы
Сұрақ жауапты пайдалану
|
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр
топты диалогқа түсіру
,Өткен тақырып аррналған а үй тасырмасын қайталау
ға сұрақтар жасалып, арнайы плакатқа жазылып тақтаға ілінеді,
крассворд, карточкалар
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген
тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін
тексеру.
Топпен жұмыс жасау, жарыс
арқылы сабаққа деген ынталары
артады
|
Түсіну
|
Венн диаграммасы
арқылы тақырыты түсіну
мақсатында
|
Әр
топқа диаграмма таратылады, сол диаграмманы толтырады, тақырыпты
жинақтайды
|
Әр
топ өзара тақырыпқа қатысты диаграмманы толтырып, нәтижесін
тақатаға шығып қорғайды
|
Қолдану
|
Жұптық әңгіме» әдісін пайдаланамын арқылы
меңгерту/10 мин/
|
Бұл
әдіс арқылы оқушы мен оқушы арасында «Жақын арадағы даму
аймағы»(ЖАДА)(Выготский) қалыптасты. Себебі: әр жұп түсінбеген немесе
қиындық тудырған сұрақтарын бір-біріне қою арқылы жұптасып, жауап
іздеді, талқылады, жаңа тақырыпты бірі-біріне
түсіндіреді
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары
мен пікірлерін айту
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты
меңгереді және оөз пікірлерін ортаға
салады
|
Сергіту сәті
|
«Балапандар биі» атты жаттығу
жасау
|
Оқушылармен бірге сергіту сәтін
жасау
|
Интербелсеңді тақтадағы
бейнероиктегідей жаттығулар
жасайды.
|
Талдау
|
«Топтастыру» арқылы жалыпы бүгінгі сабақты меңгерту
іс-әрекетіне балайнысты сабақты
талдау
|
Әр
топқа жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар татату, Әр топ өз
беттеріншге ақылдасып, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап
табады, сол арқылы тақырыптың мағанасын ашады
|
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға
нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара
тапсырмаларды орындайды, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап
табу керек
|
Жинақтау
|
Тақырыпқа қатысты әңгіме құрастыру
арқылы жинақтайды
|
Тарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа
тақырып төңірегіәнде шағын әңгіме жазу
тапсырылады
|
Әр
топ өзара тақырыпқа қатысты шағын әңгіме жаза отырып өз ойларын
жинақтайы ортаға шығып әңгімелерін оқиды
|
Бағалау
|
Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдарша, бағалау парақшалары
|
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын
тарату
|
Өзін өзі топпн бағалайды
|
Рефлексия
|
Стикерлерді толтыру
|
Оқушыларға стикер толтыруды
ұсыну
|
Ұсынылған стикерді толтыру
|