Сабақтың
тақырыбы: Еліктеу сөздер
Мақсаты:
Білімділік: Еліктеу сөздер туралы түсінік беру,мысалдар
келтіре отыра талдау жұмыстарын
жасау
Тәрбиелік:
Тіл
өнерінің құдіретін ұғына білуге тәрбиелеу
Дамытушылық:
Оқушылардыңой жүйелеу
шеберлігін, сауаттылығын, танымдылығын, сабаққа деген
қызығушылығын арттыру, сөйлеу тілі дамыту;
Сабақ
типі:
жаңа сабақ
Сабақ әдісі:
сұрақ - жауап,
ойландыру,әңгіме.
Сабақ
көрнекілігі: интерактивті тақта,
слайдтар.
Сабақ
барысы:
I. Ұйымдастыру
бөлімі: Психологиялық ахуал (ШАТТЫҚ
ШЕҢБЕРІ)
II. Жаңа сабақ:
жаңа сабаққа байланысты ортақ сұрақ:
А) сөз таптары дегенімізне, тіл білімінің қай
саласына жатады
Ә) қазақ тілінде неше сөз табы бар?
III. Сыныпты топқа
бөлу: ( түрлі
фигуралар:төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек қиындылар арқылы
топқа бөлу)
ІҮ. Мәтінмен
жұмыс: «Еліктеу сөздер», әр топқа
плакат үлестіру, мәтін бойынша өз ойларын ортаға салу, жоба қорғау,
ереже шығару
Y. Сергіту
сәті: (Интерактивті тақтада
көрсетілген бейнеролик бойынша)
Тәжірибе көрсету (өмірмен байланыстыру)»Дыбыстық еліктеуіш»
сөздерді ұғыну:
А) Сіріңкені жағып, стақандағы суға батыру
- От қалай сөнді? (От быж етіп сөнді )
- Дыбысты қай сезім мүшелері арқылы қабылдадыңдар?(құлағымызбен
естідік)
Ә) Сағат аламын да, стол үстіне қоямын
- Сағат қалай жүріп тұр? (Сағат тық - тық жүріп тұр)
Б) Барабан соғу
- Барабан қайтті? (Барабан дүңк - дүңк етті)
В) Шар үріп, жару
- Шар қалай атылды? (Шар тарс етті)
Сұрақ; Өздерің байқағандай, не көріп, не естідіңдер? Дыбыстарды қай
сезім мүшесімен қабылдадыңдар?
Бейнелеуішті ұғындыру: Оқушының атын атап шақыру, өзіме қарату
(жалт қарау)
Шам жағып, сөндіру (жарқ ету)
Мұғалім жүріп келе жатып, кенет тоқтау ( кілт тоқтау)
Сендер біраз нәрсені көрдіңдер, не ұқтыңдар? (ереже шығарту,
оқулықпен салыстыру)
Сонымен, оқушылар, табиғаттағы, күнделікті өмірдегі дыбыстарды,
қимылдарды естіп немесе көзбен байқаймыз. Тіліміздегі кейбір
дыбыстарды, дауыстарды көзбен көріп бейнелеп, екінші бір сан алуан
сөздерді құлақпен есту арқылы анықтаймыз
YІ. «Білімді мыңды жығар»
(тапсырмалар беремін)
1 - топ «Кім тапқыр?»
(еліктеу сөздерді тауып, қай түріне жататынын
табу)
2 - топ»Сөз ойла»
(еліктеу сөздердің сыңарын
табу)
3 - топ «Жұмбақ шешу»
(жұмбақ шешуін тауып,
ішінен
еліктеу сөздерді (еліктеуіш,
бейнелеуіш) түрлерін табу)
YII. Сабақты
қорыту.
Еліктеу сөз дегеніміз не?
Мағынасына қарай еліктеу сөз нешеге бөлінеді?
Бейнелеуіш сөз дегеніміз не?
Еліктеуіш сөзді қалай түсінесіңдер?
YIII.
рефлексия
IX. Үйге тапсырма:
Сөзжұмбақ
құрастыру
Х.
Бағалау