Материалдар / Презентация "Агроклиматтық қорлар"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Презентация "Агроклиматтық қорлар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Климаттық қорлар олардың адам өмірі мен шаруашылық әрекеті үшін тигізетін пайдасы, вегетациялық кезең, жергілікті жердегі вегетациялық кезең туралы оқып үйрену; климаттық қорларды тиімді пайдалануға арналған шағын жоба әзірлету арқылы оқушылардың шығармашылығын дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
601
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Еліктеу сөздер
Мақсаты:
Білімділік: Еліктеу сөздер туралы түсінік беру,мысалдар келтіре отыра талдау жұмыстарын жасау
Тәрбиелік: Тіл өнерінің құдіретін ұғына білуге тәрбиелеу
Дамытушылық: Оқушылардыңой жүйелеу шеберлігін, сауаттылығын, танымдылығын, сабаққа деген қызығушылығын арттыру, сөйлеу тілі дамыту;
Сабақ типі: жаңа сабақ
Сабақ әдісі: сұрақ - жауап, ойландыру,әңгіме.
Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар.
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру бөлімі: Психологиялық ахуал (ШАТТЫҚ ШЕҢБЕРІ)
II. Жаңа сабақ: жаңа сабаққа байланысты ортақ сұрақ:
А) сөз таптары
дегенімізне, тіл білімінің қай саласына жатады
Ә) қазақ тілінде неше сөз табы бар?
III. Сыныпты топқа бөлу: ( түрлі фигуралар:төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек қиындылар арқылы топқа бөлу)

ІҮ. Мәтінмен жұмыс: «Еліктеу сөздер», әр топқа плакат үлестіру, мәтін бойынша өз ойларын ортаға салу, жоба қорғау, ереже шығару
Y. Сергіту сәті: (Интерактивті тақтада көрсетілген бейнеролик бойынша)
Тәжірибе көрсету (өмірмен байланыстыру)»Дыбыстық еліктеуіш» сөздерді ұғыну:
А) Сіріңкені жағып, стақандағы суға батыру
- От қалай сөнді?
(От быж етіп сөнді )
- Дыбысты қай сезім мүшелері арқылы қабылдадыңдар?(құлағымызбен естідік)
Ә) Сағат аламын да, стол үстіне қоямын
- Сағат қалай жүріп тұр? (Сағат тық - тық жүріп тұр)
Б) Барабан соғу
- Барабан қайтті? (Барабан дүңк - дүңк етті)
В) Шар үріп, жару
- Шар қалай атылды? (Шар тарс етті)
Сұрақ; Өздерің байқағандай, не көріп, не естідіңдер? Дыбыстарды қай сезім мүшесімен қабылдадыңдар?
Бейнелеуішті ұғындыру: Оқушының атын атап шақыру, өзіме қарату (жалт қарау)
Шам жағып, сөндіру (жарқ ету)
Мұғалім жүріп келе жатып, кенет тоқтау ( кілт тоқтау)
Сендер біраз нәрсені көрдіңдер, не ұқтыңдар? (ереже шығарту, оқулықпен салыстыру)
Сонымен, оқушылар, табиғаттағы, күнделікті өмірдегі дыбыстарды, қимылдарды естіп немесе көзбен байқаймыз. Тіліміздегі кейбір дыбыстарды, дауыстарды көзбен көріп бейнелеп, екінші бір сан алуан сөздерді құлақпен есту арқылы анықтаймыз

YІ. «Білімді мыңды жығар» (тапсырмалар беремін)
1 - топ «Кім тапқыр?» (еліктеу сөздерді тауып, қай түріне жататынын табу)
2 - топ»Сөз ойла» (еліктеу сөздердің сыңарын табу)
3 - топ «Жұмбақ шешу» (жұмбақ шешуін тауып, ішінен еліктеу сөздерді (еліктеуіш, бейнелеуіш) түрлерін табу)
YII. Сабақты қорыту.
Еліктеу сөз дегеніміз не?
Мағынасына қарай еліктеу сөз нешеге бөлінеді?
Бейнелеуіш сөз дегеніміз не?
Еліктеуіш сөзді қалай түсінесіңдер?
YIII. рефлексия
IX. Үйге тапсырма: Сөзжұмбақ құрастыру

Х. Бағалау

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!