0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Орыс философиясы
Орындаған:
ЖОСПАРЫ
1
Орыс философиясы
2
Орыс мәдениетінің өзіндік
ерекшеліктері
3
Орыс философиясының дамуында
кезеңдері
4
Орыс философиясына ерекшеліктері
5
Осы бағыттағы ұлы философтар
6
Қорытынды
Орыс философиясы
Орыс философиясы өмірдің мәні, білімнің табиғаты,
қоғам мен мәдениет туралы сұрақтарды орыс
мәдениеті мен тарихына тән ерекше перспективамен
зерттейді. Ол батыстық философиядан руханиятқа,
діндарлыққа және ішкі мағынаны іздеуге бейімділігімен
ерекшеленеді. Орыс философиясының негізгі
қайраткерлеріне Федор Достоевский, Владимир
Соловьев, Николай Бердяев және басқалар кіреді. Бұл
ойшылдар адамның қоғамдағы рөлі, оның сенім мен
бостандыққа қатынасы және жеке және ұжымдық
сана арасындағы өзара әрекеттесу туралы
ойлады.
Орыс мәдениетінің өзіндік
ерекшеліктері мынада:
Орыс мемлекеті
Батыс пен Шығыс өркениеттерінің қиылысу
кеңістігінде орын тепкен.
Орыс мәдениетінің өзіндік
ерекшеліктері мынада:
Өзінің дамуында
ұзақ уақыт артта қалушылық пен қуып
жетушілікті басынан кешіргендіктен, Ресей
бөтен идеялар мен үрдісті тез қабылдауға
ғана емес, оны өз жағдайына лайықтап
өзгертуге, дамытуға мүмкіндік беретін сирек
қабілеттілікке ие болды.
Орыс мәдениетінің өзіндік
ерекшеліктері мынада:
Орыс мәдениеті
көптеген Батыс және Шығыс мәдениеттерінен
кейін қалыптасқан, ал XIX ғасырдан бастап
өзі де басқа елдерге ықпал ете бастаған.
Орыс мәдениетінің өзіндік
ерекшеліктері мынада:
Орыс мәдениеті
көптеген Батыс және Шығыс мәдениеттерінен
кейін қалыптасқан, ал XIX ғасырдан бастап
өзі де басқа елдерге ықпал ете бастаған.
Орыс философиясының дамуында
мынадай ерекше тарихи кезеңдер
болған.
Ресей
философиялық
ойлауының
қалыптасуы
мен дамуы – XIXVII ғасырлар.
I кезең
орыстың қайта
өркендеу
философиясы –
XVIII-XIX
ғасырлардың
басы.
XIX ғасыр мен XX
ғасырдың
басындағы
философия
кеңес дәуіріндегі
орыс
философиясы
II кезең
III кезең
IV кезең
Орыс философиясына мынадай
ерекшеліктер тән:
діни ықпалдың, әсіресе православие
ықпалының молдығы
біртұтастық, яғни орыс
ойшылдарының бәрлігі дерлік жеке
проблемамен емес, өзекті
мәселелердің кешенді жүйесімен
айналысқан
нақты
философиялық ойлар мен
ізденістердің көркем
шығармашылық, әдеби сын,
публицистика, өнер түрінде берілуі
мораль және адамгершілік
мәселелерінің үлкен маңызы
көп адамдарға таныстығы
Орыс философиясының пәнінің
негізін қалаған мәселелер:
адам
идеалды қоғам
мәселесі
Шығыс пен Батыс арасындағы
Ресейдің өзіндік тарихи даму
жолын таңдау мәселесі
мемлекет мәселесі
ғарыштық (ғарышты
біртұтас бірыңғай организм
ретінде қабылдау)
болашақ
билік мәселесі
әлеуметтік әділеттілік мәселесі
Н.А.Бердяев философиясының
негізгі ...
Тарих
категориясы
уақыт
Категориясы
еркіндік
Тарихты
талдау
категориялары
мадениет
өркениет
Болмыстық
категориясы
Адам
Бердяев философиясының мәні –
болмыс пен субъект, яғни адам
арқылы тану
Н.А.Бердяев философиясы
Ол шығармашылық, рух, тұлға, құдай
ұғымдарын негізге ала ортырып,
еркіндіктің болмыстан
басымдылығын атап көрсетеді
Бердяев қоғамды әлеуметтік қайта
құру үшін техникалық қайта құру
емес, рухани жаңғыру қажет дей
келе, ресей үшін бұл орыс идеясымен
байланыстырады
Оның дуалистік картинасының бір
жағында рух, еркіндік, ноумен,
субъект тұрса, екінші жағында
эмпирикалық әлем, қажеттілік,
феномен, объект тұр
Ол капитализмді «жансыз құрылым»
деп атаса, ескі христиандықты –
«эксплуатация құралы» деп сын
тақты
П.Я Чаадаев (1974-1856) тарих
философиясын дамытты.
Чаадаевтың пікірінше, адам материалдық және рухани
субстанцияның бірлігі. Адам өзін тек
ұжымда ғана адам ретінде сезіне алады.
Туғанынан өмірінің соңына дейін ұжымда
өмір сүретін болғандықтан, адам онда
тұлға ретінде өсіп жетіледі. Ұжымдық
өмір - адамның басқа тіршілік иелерінен
ең негізгі айырмашылығы.
Чаадаев менмен жекешіл эгоизмнің
барлық түріне қарсы шықты.
Ойшылдың пікірінше, тарихи процесс
құдайдың көріп келдігіне сүйенеді. Құдай
еркінің шынайы көрінісі – христиандық
дін.
XIX ғасырдың философиялық дамуы
либералды бағытпен аяқталады.
Оның көрнекті өкілі В.С.Соловьев
(1853-1900).
Мен саналы және ақылға қонымды түрде
жақсылық жасай аламын мен жақсылыққа
сенген кезде ғана оның әлемдегі
объективті тәуелсіз мағынасына яғни
басқаша айтқанда моральдық тәртіпке
Провиденцияға Құдайға сенемін. <...> Бұл
сенімнің болмауы-өз өміріңіздің
мағынасына сенбеу-ақылды болмыстың
қадір-қасиетінен бас тарту.
В.С.Соловьевтің негізгі
философиялық идеялары
бүкіл бірлік идеясы – материалдық
және рухани болмыстың бірігуі мен
үйлесуі
адам өмірінің бастапқы қыры
адамгершілік, оның төменгі деңгейі –
құқық, жоғарғы деңгейі
барлық ұрпақтардың өзара
байланысына негізделген прогресс
идеясы
өмір жолы құдай, адамгерішілік, игілік
құндылықтарына құрылған
«құдайдан адам идеясы»;
игіліктің көрінісі болатын Құдай
идеясы
жалпы Құдай даналығы – София
идеясы
Қорытынды
Философиялық ой-пікірдің Ресейде дүниеге келуі XI ғ.
басталып, негізінен, христиандық дінді қабылдаумен
байланысты болды. Осы уақыттан бастап Ресейдің
ойшылдары өз мемлекеттерінің Құдай нұрының
шапағатына қатысты екенін негіздей бастады.
Алғашында ойшылдардың ой өрісі адамның жүрістұрысын ретке келтіретін мақал-мәтел, нақыл
сөздерге, соңынан православие дінінің бүкіл
адамзат цивилизациясының дамуындағы ерекше
орыны негіздеуге бағытталды.
Орындаған:
ЖОСПАРЫ
1
Орыс философиясы
2
Орыс мәдениетінің өзіндік
ерекшеліктері
3
Орыс философиясының дамуында
кезеңдері
4
Орыс философиясына ерекшеліктері
5
Осы бағыттағы ұлы философтар
6
Қорытынды
Орыс философиясы
Орыс философиясы өмірдің мәні, білімнің табиғаты,
қоғам мен мәдениет туралы сұрақтарды орыс
мәдениеті мен тарихына тән ерекше перспективамен
зерттейді. Ол батыстық философиядан руханиятқа,
діндарлыққа және ішкі мағынаны іздеуге бейімділігімен
ерекшеленеді. Орыс философиясының негізгі
қайраткерлеріне Федор Достоевский, Владимир
Соловьев, Николай Бердяев және басқалар кіреді. Бұл
ойшылдар адамның қоғамдағы рөлі, оның сенім мен
бостандыққа қатынасы және жеке және ұжымдық
сана арасындағы өзара әрекеттесу туралы
ойлады.
Орыс мәдениетінің өзіндік
ерекшеліктері мынада:
Орыс мемлекеті
Батыс пен Шығыс өркениеттерінің қиылысу
кеңістігінде орын тепкен.
Орыс мәдениетінің өзіндік
ерекшеліктері мынада:
Өзінің дамуында
ұзақ уақыт артта қалушылық пен қуып
жетушілікті басынан кешіргендіктен, Ресей
бөтен идеялар мен үрдісті тез қабылдауға
ғана емес, оны өз жағдайына лайықтап
өзгертуге, дамытуға мүмкіндік беретін сирек
қабілеттілікке ие болды.
Орыс мәдениетінің өзіндік
ерекшеліктері мынада:
Орыс мәдениеті
көптеген Батыс және Шығыс мәдениеттерінен
кейін қалыптасқан, ал XIX ғасырдан бастап
өзі де басқа елдерге ықпал ете бастаған.
Орыс мәдениетінің өзіндік
ерекшеліктері мынада:
Орыс мәдениеті
көптеген Батыс және Шығыс мәдениеттерінен
кейін қалыптасқан, ал XIX ғасырдан бастап
өзі де басқа елдерге ықпал ете бастаған.
Орыс философиясының дамуында
мынадай ерекше тарихи кезеңдер
болған.
Ресей
философиялық
ойлауының
қалыптасуы
мен дамуы – XIXVII ғасырлар.
I кезең
орыстың қайта
өркендеу
философиясы –
XVIII-XIX
ғасырлардың
басы.
XIX ғасыр мен XX
ғасырдың
басындағы
философия
кеңес дәуіріндегі
орыс
философиясы
II кезең
III кезең
IV кезең
Орыс философиясына мынадай
ерекшеліктер тән:
діни ықпалдың, әсіресе православие
ықпалының молдығы
біртұтастық, яғни орыс
ойшылдарының бәрлігі дерлік жеке
проблемамен емес, өзекті
мәселелердің кешенді жүйесімен
айналысқан
нақты
философиялық ойлар мен
ізденістердің көркем
шығармашылық, әдеби сын,
публицистика, өнер түрінде берілуі
мораль және адамгершілік
мәселелерінің үлкен маңызы
көп адамдарға таныстығы
Орыс философиясының пәнінің
негізін қалаған мәселелер:
адам
идеалды қоғам
мәселесі
Шығыс пен Батыс арасындағы
Ресейдің өзіндік тарихи даму
жолын таңдау мәселесі
мемлекет мәселесі
ғарыштық (ғарышты
біртұтас бірыңғай организм
ретінде қабылдау)
болашақ
билік мәселесі
әлеуметтік әділеттілік мәселесі
Н.А.Бердяев философиясының
негізгі ...
Тарих
категориясы
уақыт
Категориясы
еркіндік
Тарихты
талдау
категориялары
мадениет
өркениет
Болмыстық
категориясы
Адам
Бердяев философиясының мәні –
болмыс пен субъект, яғни адам
арқылы тану
Н.А.Бердяев философиясы
Ол шығармашылық, рух, тұлға, құдай
ұғымдарын негізге ала ортырып,
еркіндіктің болмыстан
басымдылығын атап көрсетеді
Бердяев қоғамды әлеуметтік қайта
құру үшін техникалық қайта құру
емес, рухани жаңғыру қажет дей
келе, ресей үшін бұл орыс идеясымен
байланыстырады
Оның дуалистік картинасының бір
жағында рух, еркіндік, ноумен,
субъект тұрса, екінші жағында
эмпирикалық әлем, қажеттілік,
феномен, объект тұр
Ол капитализмді «жансыз құрылым»
деп атаса, ескі христиандықты –
«эксплуатация құралы» деп сын
тақты
П.Я Чаадаев (1974-1856) тарих
философиясын дамытты.
Чаадаевтың пікірінше, адам материалдық және рухани
субстанцияның бірлігі. Адам өзін тек
ұжымда ғана адам ретінде сезіне алады.
Туғанынан өмірінің соңына дейін ұжымда
өмір сүретін болғандықтан, адам онда
тұлға ретінде өсіп жетіледі. Ұжымдық
өмір - адамның басқа тіршілік иелерінен
ең негізгі айырмашылығы.
Чаадаев менмен жекешіл эгоизмнің
барлық түріне қарсы шықты.
Ойшылдың пікірінше, тарихи процесс
құдайдың көріп келдігіне сүйенеді. Құдай
еркінің шынайы көрінісі – христиандық
дін.
XIX ғасырдың философиялық дамуы
либералды бағытпен аяқталады.
Оның көрнекті өкілі В.С.Соловьев
(1853-1900).
Мен саналы және ақылға қонымды түрде
жақсылық жасай аламын мен жақсылыққа
сенген кезде ғана оның әлемдегі
объективті тәуелсіз мағынасына яғни
басқаша айтқанда моральдық тәртіпке
Провиденцияға Құдайға сенемін. <...> Бұл
сенімнің болмауы-өз өміріңіздің
мағынасына сенбеу-ақылды болмыстың
қадір-қасиетінен бас тарту.
В.С.Соловьевтің негізгі
философиялық идеялары
бүкіл бірлік идеясы – материалдық
және рухани болмыстың бірігуі мен
үйлесуі
адам өмірінің бастапқы қыры
адамгершілік, оның төменгі деңгейі –
құқық, жоғарғы деңгейі
барлық ұрпақтардың өзара
байланысына негізделген прогресс
идеясы
өмір жолы құдай, адамгерішілік, игілік
құндылықтарына құрылған
«құдайдан адам идеясы»;
игіліктің көрінісі болатын Құдай
идеясы
жалпы Құдай даналығы – София
идеясы
Қорытынды
Философиялық ой-пікірдің Ресейде дүниеге келуі XI ғ.
басталып, негізінен, христиандық дінді қабылдаумен
байланысты болды. Осы уақыттан бастап Ресейдің
ойшылдары өз мемлекеттерінің Құдай нұрының
шапағатына қатысты екенін негіздей бастады.
Алғашында ойшылдардың ой өрісі адамның жүрістұрысын ретке келтіретін мақал-мәтел, нақыл
сөздерге, соңынан православие дінінің бүкіл
адамзат цивилизациясының дамуындағы ерекше
орыны негіздеуге бағытталды.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Рашитов Ришат ЖұмабекұлыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Презентация "Орыс философиясы"
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Презентация "Орыс философиясы"
Материал туралы қысқаша түсінік
Орыс философиясы өмірдің мәні, білімнің табиғаты, қоғам мен мәдениет туралы сұрақтарды орыс мәдениеті мен тарихына тән ерекше перспективамен зерттейді. Ол батыстық философиядан руханиятқа, діндарлыққа және ішкі мағынаны іздеуге бейімділігімен ерекшеленеді. Орыс философиясының негізгі қайраткерлеріне Федор Достоевский, Владимир Соловьев, Николай Бердяев және басқалар кіреді. Бұл ойшылдар адамның қоғамдағы рөлі, оның сенім мен бостандыққа қатынасы және жеке және ұжымдық сана арасындағы өзара әрекеттесу туралы ойлады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Орыс философиясы
Орындаған:
ЖОСПАРЫ
1
Орыс философиясы
2
Орыс мәдениетінің өзіндік
ерекшеліктері
3
Орыс философиясының дамуында
кезеңдері
4
Орыс философиясына ерекшеліктері
5
Осы бағыттағы ұлы философтар
6
Қорытынды
Орыс философиясы
Орыс философиясы өмірдің мәні, білімнің табиғаты,
қоғам мен мәдениет туралы сұрақтарды орыс
мәдениеті мен тарихына тән ерекше перспективамен
зерттейді. Ол батыстық философиядан руханиятқа,
діндарлыққа және ішкі мағынаны іздеуге бейімділігімен
ерекшеленеді. Орыс философиясының негізгі
қайраткерлеріне Федор Достоевский, Владимир
Соловьев, Николай Бердяев және басқалар кіреді. Бұл
ойшылдар адамның қоғамдағы рөлі, оның сенім мен
бостандыққа қатынасы және жеке және ұжымдық
сана арасындағы өзара әрекеттесу туралы
ойлады.
Орыс мәдениетінің өзіндік
ерекшеліктері мынада:
Орыс мемлекеті
Батыс пен Шығыс өркениеттерінің қиылысу
кеңістігінде орын тепкен.
Орыс мәдениетінің өзіндік
ерекшеліктері мынада:
Өзінің дамуында
ұзақ уақыт артта қалушылық пен қуып
жетушілікті басынан кешіргендіктен, Ресей
бөтен идеялар мен үрдісті тез қабылдауға
ғана емес, оны өз жағдайына лайықтап
өзгертуге, дамытуға мүмкіндік беретін сирек
қабілеттілікке ие болды.
Орыс мәдениетінің өзіндік
ерекшеліктері мынада:
Орыс мәдениеті
көптеген Батыс және Шығыс мәдениеттерінен
кейін қалыптасқан, ал XIX ғасырдан бастап
өзі де басқа елдерге ықпал ете бастаған.
Орыс мәдениетінің өзіндік
ерекшеліктері мынада:
Орыс мәдениеті
көптеген Батыс және Шығыс мәдениеттерінен
кейін қалыптасқан, ал XIX ғасырдан бастап
өзі де басқа елдерге ықпал ете бастаған.
Орыс философиясының дамуында
мынадай ерекше тарихи кезеңдер
болған.
Ресей
философиялық
ойлауының
қалыптасуы
мен дамуы – XIXVII ғасырлар.
I кезең
орыстың қайта
өркендеу
философиясы –
XVIII-XIX
ғасырлардың
басы.
XIX ғасыр мен XX
ғасырдың
басындағы
философия
кеңес дәуіріндегі
орыс
философиясы
II кезең
III кезең
IV кезең
Орыс философиясына мынадай
ерекшеліктер тән:
діни ықпалдың, әсіресе православие
ықпалының молдығы
біртұтастық, яғни орыс
ойшылдарының бәрлігі дерлік жеке
проблемамен емес, өзекті
мәселелердің кешенді жүйесімен
айналысқан
нақты
философиялық ойлар мен
ізденістердің көркем
шығармашылық, әдеби сын,
публицистика, өнер түрінде берілуі
мораль және адамгершілік
мәселелерінің үлкен маңызы
көп адамдарға таныстығы
Орыс философиясының пәнінің
негізін қалаған мәселелер:
адам
идеалды қоғам
мәселесі
Шығыс пен Батыс арасындағы
Ресейдің өзіндік тарихи даму
жолын таңдау мәселесі
мемлекет мәселесі
ғарыштық (ғарышты
біртұтас бірыңғай организм
ретінде қабылдау)
болашақ
билік мәселесі
әлеуметтік әділеттілік мәселесі
Н.А.Бердяев философиясының
негізгі ...
Тарих
категориясы
уақыт
Категориясы
еркіндік
Тарихты
талдау
категориялары
мадениет
өркениет
Болмыстық
категориясы
Адам
Бердяев философиясының мәні –
болмыс пен субъект, яғни адам
арқылы тану
Н.А.Бердяев философиясы
Ол шығармашылық, рух, тұлға, құдай
ұғымдарын негізге ала ортырып,
еркіндіктің болмыстан
басымдылығын атап көрсетеді
Бердяев қоғамды әлеуметтік қайта
құру үшін техникалық қайта құру
емес, рухани жаңғыру қажет дей
келе, ресей үшін бұл орыс идеясымен
байланыстырады
Оның дуалистік картинасының бір
жағында рух, еркіндік, ноумен,
субъект тұрса, екінші жағында
эмпирикалық әлем, қажеттілік,
феномен, объект тұр
Ол капитализмді «жансыз құрылым»
деп атаса, ескі христиандықты –
«эксплуатация құралы» деп сын
тақты
П.Я Чаадаев (1974-1856) тарих
философиясын дамытты.
Чаадаевтың пікірінше, адам материалдық және рухани
субстанцияның бірлігі. Адам өзін тек
ұжымда ғана адам ретінде сезіне алады.
Туғанынан өмірінің соңына дейін ұжымда
өмір сүретін болғандықтан, адам онда
тұлға ретінде өсіп жетіледі. Ұжымдық
өмір - адамның басқа тіршілік иелерінен
ең негізгі айырмашылығы.
Чаадаев менмен жекешіл эгоизмнің
барлық түріне қарсы шықты.
Ойшылдың пікірінше, тарихи процесс
құдайдың көріп келдігіне сүйенеді. Құдай
еркінің шынайы көрінісі – христиандық
дін.
XIX ғасырдың философиялық дамуы
либералды бағытпен аяқталады.
Оның көрнекті өкілі В.С.Соловьев
(1853-1900).
Мен саналы және ақылға қонымды түрде
жақсылық жасай аламын мен жақсылыққа
сенген кезде ғана оның әлемдегі
объективті тәуелсіз мағынасына яғни
басқаша айтқанда моральдық тәртіпке
Провиденцияға Құдайға сенемін. <...> Бұл
сенімнің болмауы-өз өміріңіздің
мағынасына сенбеу-ақылды болмыстың
қадір-қасиетінен бас тарту.
В.С.Соловьевтің негізгі
философиялық идеялары
бүкіл бірлік идеясы – материалдық
және рухани болмыстың бірігуі мен
үйлесуі
адам өмірінің бастапқы қыры
адамгершілік, оның төменгі деңгейі –
құқық, жоғарғы деңгейі
барлық ұрпақтардың өзара
байланысына негізделген прогресс
идеясы
өмір жолы құдай, адамгерішілік, игілік
құндылықтарына құрылған
«құдайдан адам идеясы»;
игіліктің көрінісі болатын Құдай
идеясы
жалпы Құдай даналығы – София
идеясы
Қорытынды
Философиялық ой-пікірдің Ресейде дүниеге келуі XI ғ.
басталып, негізінен, христиандық дінді қабылдаумен
байланысты болды. Осы уақыттан бастап Ресейдің
ойшылдары өз мемлекеттерінің Құдай нұрының
шапағатына қатысты екенін негіздей бастады.
Алғашында ойшылдардың ой өрісі адамның жүрістұрысын ретке келтіретін мақал-мәтел, нақыл
сөздерге, соңынан православие дінінің бүкіл
адамзат цивилизациясының дамуындағы ерекше
орыны негіздеуге бағытталды.
Орындаған:
ЖОСПАРЫ
1
Орыс философиясы
2
Орыс мәдениетінің өзіндік
ерекшеліктері
3
Орыс философиясының дамуында
кезеңдері
4
Орыс философиясына ерекшеліктері
5
Осы бағыттағы ұлы философтар
6
Қорытынды
Орыс философиясы
Орыс философиясы өмірдің мәні, білімнің табиғаты,
қоғам мен мәдениет туралы сұрақтарды орыс
мәдениеті мен тарихына тән ерекше перспективамен
зерттейді. Ол батыстық философиядан руханиятқа,
діндарлыққа және ішкі мағынаны іздеуге бейімділігімен
ерекшеленеді. Орыс философиясының негізгі
қайраткерлеріне Федор Достоевский, Владимир
Соловьев, Николай Бердяев және басқалар кіреді. Бұл
ойшылдар адамның қоғамдағы рөлі, оның сенім мен
бостандыққа қатынасы және жеке және ұжымдық
сана арасындағы өзара әрекеттесу туралы
ойлады.
Орыс мәдениетінің өзіндік
ерекшеліктері мынада:
Орыс мемлекеті
Батыс пен Шығыс өркениеттерінің қиылысу
кеңістігінде орын тепкен.
Орыс мәдениетінің өзіндік
ерекшеліктері мынада:
Өзінің дамуында
ұзақ уақыт артта қалушылық пен қуып
жетушілікті басынан кешіргендіктен, Ресей
бөтен идеялар мен үрдісті тез қабылдауға
ғана емес, оны өз жағдайына лайықтап
өзгертуге, дамытуға мүмкіндік беретін сирек
қабілеттілікке ие болды.
Орыс мәдениетінің өзіндік
ерекшеліктері мынада:
Орыс мәдениеті
көптеген Батыс және Шығыс мәдениеттерінен
кейін қалыптасқан, ал XIX ғасырдан бастап
өзі де басқа елдерге ықпал ете бастаған.
Орыс мәдениетінің өзіндік
ерекшеліктері мынада:
Орыс мәдениеті
көптеген Батыс және Шығыс мәдениеттерінен
кейін қалыптасқан, ал XIX ғасырдан бастап
өзі де басқа елдерге ықпал ете бастаған.
Орыс философиясының дамуында
мынадай ерекше тарихи кезеңдер
болған.
Ресей
философиялық
ойлауының
қалыптасуы
мен дамуы – XIXVII ғасырлар.
I кезең
орыстың қайта
өркендеу
философиясы –
XVIII-XIX
ғасырлардың
басы.
XIX ғасыр мен XX
ғасырдың
басындағы
философия
кеңес дәуіріндегі
орыс
философиясы
II кезең
III кезең
IV кезең
Орыс философиясына мынадай
ерекшеліктер тән:
діни ықпалдың, әсіресе православие
ықпалының молдығы
біртұтастық, яғни орыс
ойшылдарының бәрлігі дерлік жеке
проблемамен емес, өзекті
мәселелердің кешенді жүйесімен
айналысқан
нақты
философиялық ойлар мен
ізденістердің көркем
шығармашылық, әдеби сын,
публицистика, өнер түрінде берілуі
мораль және адамгершілік
мәселелерінің үлкен маңызы
көп адамдарға таныстығы
Орыс философиясының пәнінің
негізін қалаған мәселелер:
адам
идеалды қоғам
мәселесі
Шығыс пен Батыс арасындағы
Ресейдің өзіндік тарихи даму
жолын таңдау мәселесі
мемлекет мәселесі
ғарыштық (ғарышты
біртұтас бірыңғай организм
ретінде қабылдау)
болашақ
билік мәселесі
әлеуметтік әділеттілік мәселесі
Н.А.Бердяев философиясының
негізгі ...
Тарих
категориясы
уақыт
Категориясы
еркіндік
Тарихты
талдау
категориялары
мадениет
өркениет
Болмыстық
категориясы
Адам
Бердяев философиясының мәні –
болмыс пен субъект, яғни адам
арқылы тану
Н.А.Бердяев философиясы
Ол шығармашылық, рух, тұлға, құдай
ұғымдарын негізге ала ортырып,
еркіндіктің болмыстан
басымдылығын атап көрсетеді
Бердяев қоғамды әлеуметтік қайта
құру үшін техникалық қайта құру
емес, рухани жаңғыру қажет дей
келе, ресей үшін бұл орыс идеясымен
байланыстырады
Оның дуалистік картинасының бір
жағында рух, еркіндік, ноумен,
субъект тұрса, екінші жағында
эмпирикалық әлем, қажеттілік,
феномен, объект тұр
Ол капитализмді «жансыз құрылым»
деп атаса, ескі христиандықты –
«эксплуатация құралы» деп сын
тақты
П.Я Чаадаев (1974-1856) тарих
философиясын дамытты.
Чаадаевтың пікірінше, адам материалдық және рухани
субстанцияның бірлігі. Адам өзін тек
ұжымда ғана адам ретінде сезіне алады.
Туғанынан өмірінің соңына дейін ұжымда
өмір сүретін болғандықтан, адам онда
тұлға ретінде өсіп жетіледі. Ұжымдық
өмір - адамның басқа тіршілік иелерінен
ең негізгі айырмашылығы.
Чаадаев менмен жекешіл эгоизмнің
барлық түріне қарсы шықты.
Ойшылдың пікірінше, тарихи процесс
құдайдың көріп келдігіне сүйенеді. Құдай
еркінің шынайы көрінісі – христиандық
дін.
XIX ғасырдың философиялық дамуы
либералды бағытпен аяқталады.
Оның көрнекті өкілі В.С.Соловьев
(1853-1900).
Мен саналы және ақылға қонымды түрде
жақсылық жасай аламын мен жақсылыққа
сенген кезде ғана оның әлемдегі
объективті тәуелсіз мағынасына яғни
басқаша айтқанда моральдық тәртіпке
Провиденцияға Құдайға сенемін. <...> Бұл
сенімнің болмауы-өз өміріңіздің
мағынасына сенбеу-ақылды болмыстың
қадір-қасиетінен бас тарту.
В.С.Соловьевтің негізгі
философиялық идеялары
бүкіл бірлік идеясы – материалдық
және рухани болмыстың бірігуі мен
үйлесуі
адам өмірінің бастапқы қыры
адамгершілік, оның төменгі деңгейі –
құқық, жоғарғы деңгейі
барлық ұрпақтардың өзара
байланысына негізделген прогресс
идеясы
өмір жолы құдай, адамгерішілік, игілік
құндылықтарына құрылған
«құдайдан адам идеясы»;
игіліктің көрінісі болатын Құдай
идеясы
жалпы Құдай даналығы – София
идеясы
Қорытынды
Философиялық ой-пікірдің Ресейде дүниеге келуі XI ғ.
басталып, негізінен, христиандық дінді қабылдаумен
байланысты болды. Осы уақыттан бастап Ресейдің
ойшылдары өз мемлекеттерінің Құдай нұрының
шапағатына қатысты екенін негіздей бастады.
Алғашында ойшылдардың ой өрісі адамның жүрістұрысын ретке келтіретін мақал-мәтел, нақыл
сөздерге, соңынан православие дінінің бүкіл
адамзат цивилизациясының дамуындағы ерекше
орыны негіздеуге бағытталды.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
07.02.2024
620
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













