Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Күндей жадырап,
Жұлдыздай жарқырап
Судай мөлдір таза көңілмен
Математика сабағын бастайық!
Қорытындылау
ОҢ ҚОЛЫМДА 5 САУСАҚ
СОЛ ҚОЛЫМДА 4 САУСАҚ
АЛАҚАНДЫ АШАМЫЗ
БЕСТІ ТӨРТКЕ ҚОСАМЫЗ
КЕЛ САНАЙЫҚ АЛ МҰНЫ,
НЕШЕУ БОЛДЫ БАРЛЫҒЫ
3-ТАПСЫРМА. СОЛ ЖАҒЫНДАҒЫ
ӨРНЕКТІ ЫҚШАМДАП, ТЕҢДЕУЛЕРДІ
ШЕШ:
3X+83X+100=960
450:(4M-M)=3
4-ТАПСЫРМА. АМАЛДАРДЫҢ
ОРЫНДАЛУ РЕТІН АНЫҚТАП, ӨРНЕКТІҢ
МӘНІН ЕСЕПТЕ
(735-167)•825-18873
(548+497)•502-486481
5-ТАПСЫРМА. АМАЛДАРЛЫҢ ОРЫНДАЛУ
РЕТІН АНЫҚТА ЖӘНЕ ӨРНЕКТІҢ МӘНІН
ЕСЕПТЕ
КЕРІ БАЙЛАНЫС:
-БІЛДІМ;
-ҚЫЗЫҚТЫ БОЛДЫ;
-БІЛГІМ КЕЛЕДІ
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз