Тексерілді:
|
Білім беру ұйым атауы |
|
|||
|
Бөлім |
Презентациялар |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 4 «Ә» |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Презентация слайдының макеті |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану; 4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Презентация құруда слайдтармен жүйелі жұмыс жасау дағдыларын көрсетеді Презентацияны құру, шаблондармен істеу барысында презентацияны қолдану, өндеу және слайдты безендіруды қолданады |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
Қош келдіңіздер !
«Жүректен жүрекке» «Конфеттер арқылы топқа бөліну» әдісі 2 түрлі конфеттерді таңдау арқылы 2 топқа бірігеді 1 топ – Тапқырлар 2 топ – Жүйріктер
|
Мұғаліммен сәлемдеседі. Психалогиялық ахуал «Жүректен жүрекке» оқушылар шеңберге тұрып бір-біріне жылы сөздер айтады. «Конфеттер арқылы топқа бөліну» әдісі 2 түрлі конфеттерді таңдау арқылы 2 топқа бірігеді |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды бағалау. |
Қима қағаздар, презентация |
|
|
|
Ой қозғау Жеке жұмыс
|
II Ойлан тап әдісі LearningApps бағдарламасы арқылы жылдам әрі көңілді түрде тапсырманы ретімен қою арқылы өткен сабақты қаншалықты түсінгендіктерін анықтау.
|
Оқушылар барлығы қатысады.Сұрақтарға жауап береді. Мақсаты: Оқушыларды тапсырма орындату арқылы бәсекелестікке қабілетті болуға, жылдамдыққа, шапшаң ойлауға баулу. Тиімділігі: Тапсырманы ретімен орындау арқылы өткен тақырыпты еске алып, қайталау жұмыстарын жүргізеді. |
«Смайликтер әдісі» арқылы белсенділік танытқан оқушылар бағланады. «Тамаша», «Жарайсың», «Талпын» смайликтері. |
Интербелсенді тақта, смайликтер,қағаз қималар LearningApps бағдарламасы |
|
|
|
Сабақтың ортасы
|
III Жаңа тақырып Тақырып ашу «Адасқан әріптер» Сабақтың тақырыбы: Презентация слайдының макеті
|
Оқушылар Кроссенс әдісі арқылы суреттермен қағаз қималарды құрастырып тақырыпты ашады. Мұғалімді тыңдайды Кері байланыс жасап отырады. |
Оқушылардың берген жауаптарына сәйкес, мұғалім оқушыларды мақтау сөздер арқылы бағалап отырады. |
Презентация, оқулық, таратпа материалдар Power Point бағдарламасы |
|
|
|
Жұптық жұмыс
|
IV 1 тапсырма Практикалық жұмыс. «Қоршаған ортаны қорғау» тақырыбында презентация құру. Жасалған слайдтарды салыстыр. Қандай безендірулер жасалғанын айтып, талда.
|
Тапсырманы орындайды |
«Смайликтер әдісі» арқылы белсенділік танытқан оқушылар бағланады. «Тамаша», «Жарайсың», «Талпын» смайликтері. |
Интербелсенді тақта, смайлик. Power Point бағдарламасы |
|
|
|
Сергіту сәті
|
V Көзге арналған жаттығу
|
Оқушылар көзге арналған жаттығуды жасайды. Мақсаты: Оқушылардың көру қабілетіне зиян келтірмеу. Көздің шаршауын басу әсіресе, компьютерде көп жұмыс істеу барысында жиі кезесетін жағдай. Көзге арналған жаттығу миопияның алдын алып, шаршаңқылық сезімін жояды, көздің бұлшық еттерін қалыпқа келтіреді. Тиімділігі: Оқушылардың көру қабілеті зиян келтірмеу. Көздің шаршауын басу. |
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Презентация, смайликтер, |
|
|
|
Соңы Топтық жұмыс
|
VI Сәйкес жұптас әдісі. LearningApps бағдарламасы арқылы жылдам әрі көңілді түрде сөзжұмбақты шешу арқылы сабақты қаншалықты түсінгендіктерін анықтау
|
Оқушынылардың сабақтан алған мәліметтерін қорытындылауға үйретеді. Мақсаты: Оқушыларға жағымды көңіл күй сыйлау, қызығушылықтарын арттыру. Нәтижесі: Оқушылар өзінің сабаққа қатысу белсенділігін анықтап, қорытынды шығара алады. |
Сабаққа ат салысып қатысқандары үшін мадақтау сөздер айтылады. |
Интербелсенді тақта, смайликтер, қағаз қималар LearningApps бағдарламасы. |
||
|
Соңы
|
VII Сабақты бекіту 1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері
байланыс: |
Өзін-өзі бағалау. «СМС» әдісі арқылы кері байланыс алу. - Сабақта не ұнады -Маған сабақ ұнамады -Сабақта өзгерткіш келеді. Оқушылар өздерінің сабақтан алған әсерлерін үлестірме қағаздарына жазып тақтадағы суретке жабыстырады. |
Оқушылар өзін-өзі бағалайды. Сабаққа ат салысып қатысқандары үшін мадақтау сөздер айтылады. |
Үлестірме қағаздар, оқулық және презентация. |
||
|
Үй тапсырмасы |
95 беттегі «Үйде орындайық» тапсырмасын орындау. |
|
|
Оқулық |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Презентация слайдының макеті
Презентация слайдының макеті
Тексерілді:
|
Білім беру ұйым атауы |
|
|||
|
Бөлім |
Презентациялар |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 4 «Ә» |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Презентация слайдының макеті |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану; 4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Презентация құруда слайдтармен жүйелі жұмыс жасау дағдыларын көрсетеді Презентацияны құру, шаблондармен істеу барысында презентацияны қолдану, өндеу және слайдты безендіруды қолданады |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
Қош келдіңіздер !
«Жүректен жүрекке» «Конфеттер арқылы топқа бөліну» әдісі 2 түрлі конфеттерді таңдау арқылы 2 топқа бірігеді 1 топ – Тапқырлар 2 топ – Жүйріктер
|
Мұғаліммен сәлемдеседі. Психалогиялық ахуал «Жүректен жүрекке» оқушылар шеңберге тұрып бір-біріне жылы сөздер айтады. «Конфеттер арқылы топқа бөліну» әдісі 2 түрлі конфеттерді таңдау арқылы 2 топқа бірігеді |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды бағалау. |
Қима қағаздар, презентация |
|
|
|
Ой қозғау Жеке жұмыс
|
II Ойлан тап әдісі LearningApps бағдарламасы арқылы жылдам әрі көңілді түрде тапсырманы ретімен қою арқылы өткен сабақты қаншалықты түсінгендіктерін анықтау.
|
Оқушылар барлығы қатысады.Сұрақтарға жауап береді. Мақсаты: Оқушыларды тапсырма орындату арқылы бәсекелестікке қабілетті болуға, жылдамдыққа, шапшаң ойлауға баулу. Тиімділігі: Тапсырманы ретімен орындау арқылы өткен тақырыпты еске алып, қайталау жұмыстарын жүргізеді. |
«Смайликтер әдісі» арқылы белсенділік танытқан оқушылар бағланады. «Тамаша», «Жарайсың», «Талпын» смайликтері. |
Интербелсенді тақта, смайликтер,қағаз қималар LearningApps бағдарламасы |
|
|
|
Сабақтың ортасы
|
III Жаңа тақырып Тақырып ашу «Адасқан әріптер» Сабақтың тақырыбы: Презентация слайдының макеті
|
Оқушылар Кроссенс әдісі арқылы суреттермен қағаз қималарды құрастырып тақырыпты ашады. Мұғалімді тыңдайды Кері байланыс жасап отырады. |
Оқушылардың берген жауаптарына сәйкес, мұғалім оқушыларды мақтау сөздер арқылы бағалап отырады. |
Презентация, оқулық, таратпа материалдар Power Point бағдарламасы |
|
|
|
Жұптық жұмыс
|
IV 1 тапсырма Практикалық жұмыс. «Қоршаған ортаны қорғау» тақырыбында презентация құру. Жасалған слайдтарды салыстыр. Қандай безендірулер жасалғанын айтып, талда.
|
Тапсырманы орындайды |
«Смайликтер әдісі» арқылы белсенділік танытқан оқушылар бағланады. «Тамаша», «Жарайсың», «Талпын» смайликтері. |
Интербелсенді тақта, смайлик. Power Point бағдарламасы |
|
|
|
Сергіту сәті
|
V Көзге арналған жаттығу
|
Оқушылар көзге арналған жаттығуды жасайды. Мақсаты: Оқушылардың көру қабілетіне зиян келтірмеу. Көздің шаршауын басу әсіресе, компьютерде көп жұмыс істеу барысында жиі кезесетін жағдай. Көзге арналған жаттығу миопияның алдын алып, шаршаңқылық сезімін жояды, көздің бұлшық еттерін қалыпқа келтіреді. Тиімділігі: Оқушылардың көру қабілеті зиян келтірмеу. Көздің шаршауын басу. |
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Презентация, смайликтер, |
|
|
|
Соңы Топтық жұмыс
|
VI Сәйкес жұптас әдісі. LearningApps бағдарламасы арқылы жылдам әрі көңілді түрде сөзжұмбақты шешу арқылы сабақты қаншалықты түсінгендіктерін анықтау
|
Оқушынылардың сабақтан алған мәліметтерін қорытындылауға үйретеді. Мақсаты: Оқушыларға жағымды көңіл күй сыйлау, қызығушылықтарын арттыру. Нәтижесі: Оқушылар өзінің сабаққа қатысу белсенділігін анықтап, қорытынды шығара алады. |
Сабаққа ат салысып қатысқандары үшін мадақтау сөздер айтылады. |
Интербелсенді тақта, смайликтер, қағаз қималар LearningApps бағдарламасы. |
||
|
Соңы
|
VII Сабақты бекіту 1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері
байланыс: |
Өзін-өзі бағалау. «СМС» әдісі арқылы кері байланыс алу. - Сабақта не ұнады -Маған сабақ ұнамады -Сабақта өзгерткіш келеді. Оқушылар өздерінің сабақтан алған әсерлерін үлестірме қағаздарына жазып тақтадағы суретке жабыстырады. |
Оқушылар өзін-өзі бағалайды. Сабаққа ат салысып қатысқандары үшін мадақтау сөздер айтылады. |
Үлестірме қағаздар, оқулық және презентация. |
||
|
Үй тапсырмасы |
95 беттегі «Үйде орындайық» тапсырмасын орындау. |
|
|
Оқулық |
||
шағым қалдыра аласыз





















