Материалдар / Презентация слайдының макеті 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация слайдының макеті 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация слайдының макеті 4 сынып ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2024
163
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп:

3 Бөлім. Мамандықтар әлемі

Сынып 4

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Презентация слайдының макеті

Осы сабақ арқылы жүзеге асатың оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)



4.2.3.1. слайдтқа макет дайындау


Сабақ мақсаттары

  • Слайдтқа макет тандап білу;

  • Power Point  презентацияны әрлеуде дайын шаблон үлгілерін қолдану;

Бағалау критерийлері

  1. Слайдтқа не үшін макет тандайтынымызды біледі;

  2. Дизайн шаблондарын қолданады;

  3. Слайд бағытын өзгерте алады.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

-бір-бірінің суреттерін және презентациясын талдау.

Пәндік лексика және терминология:

Макет-Макет-Layout

Дизайн-Дизайн-Pesign

Слайд-Слайд-Slide

Шаблон-үлгі-template

Диалог /жазу үшін қажетті сөз тіркестер:

Жаңа слайд құру барысында өзіме ұнаған макетті тандадым, өйткені...

Презентация құрғанда безендіру шаблондарын қолдану үшін .....


Құндылықтарды дарыту

Тәжірибелік жұмыс барысында академиялық тұтастықты сақтау, өзара бағалау. Топта жұмыс істей білу, сыныптастардың жауаптарын тыңдау, объективті бағалау, этика нормаларын сақтау қабілеті арқылы бір-біріне құрметпен қарау.


Пәнаралық байланыстар

Өнер (дайын дизайнмен жұмыс кезінде);

Қазақ тілі (“Мамандықтар әлемі” тақырыбы аясында)


Осыған дейін меңгерілген білім

Перзентацияда гиперсілтемелер құру.







Жоспар

Сабақ кезеңдері мен жоспарланатын уақыт

Сабақтағы іс - әрекеттер


Дереккөздер

Сабақтың басы

5 мин

  1. Білімді өзектендіру.

Сәлемдесу. «Жылдам тап» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.

  • Көрсетілім кезінде презентация қандай сипаттарға ие?

слайд өлшемі, слайдтың орналасы ішінде шаблон және нысандар, шаблон үлгісі, слайдтан-слайдтқа көшу әсері.

  • Презентацияны қандай жолмен жасауға болады?

Жаңа презентация (түзетулері жоқ бос презентация), шаблон үлгісінен автомазмұн шеберінен, компьютерде қол жетімді презентациядан жасауға болады.

Оқушылар біріге отырып сабақ мақсаттарын және бағалау критерийлерін талдайды.

Презентация




Сабақтың ортасы

2 мин



10 мин





17 мин
















3 мин

Психологиялық ахуал қалыптастыру: бір-біріне жақсы тілек айту, 1,2 сандарын санау арқылы 2 топқа бөлінеді.

1- топ: Шаблон;

2-топ: Презентация.


Жаңа тақырыпты ашу үшін «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі арқылы видеоролигін көреді. Пікірталас.

Топтық жұмыс. Төмендегі тақырыптарға 5 слайдтан тұратын презентация дайындау.

1-тапсырма:

1-топ: «Мен дәрігер боламын»

2-топ: «Мен мұғалім боламын»

ҚБ: «Екі жұлдыз бір тілек»

Дескритор:

- слайд бетінің параметрін өзгерте алады;

-слайды бағытын ауыстыра алады;

-слайдының фонын ауыстыра алады;

-макет тандай алады;

-шаблонды тандай алады;

- орнымен суреттерді қояды;

- мәтінді қояды;

-гиперсілтеме қоя біледі;

-презентацияны сақтай алады.



Жұптық жұмыс.

2-тапсырма: Логикалық ойлау қабілеті, есте сақтау қабілетін дамыту мақсатында сәйкестендіру кестесін толырады.


Слайд бағыты (ориентация слайда)

Слайд макеті

Безендіру шаблоны (шаблон оформления)

ҚБ: Оқушылар бір-бірін бағалау «Шапалақ ұру» әдісі.

Дескриптор:

- слайд бағытын біледі;

-слайд макетін біледі;

-слайд безендіру шаблонын біледі.




Карточкілер




https://www.youtube.com/watch?v=tRqMaWD5a_4







Жұмыс үстел бетінде дайын суреттер, мәтіндер.





























Сабақтың соңы

3 мин

Рефлексия пирамидасы әдісі бойынша.

-Мен түсіндім

-Мен әлі де түсінгім келеді

-Мен көбірек білгім келеді


Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Оқушылар біріге отырып, сабақ мақсаттарын және бағалау критерийлерін талдайды. Топтық жұмыс атқарған кезде әр оқушы өз деңгейінде жұмыс жасайды. Оқушылардың логикалық ойлау қабілеті, есте сақтау қабілетін дамыту мақсатында сәйкестендіру кестесін толырады. Оқушыларға көмек көрсету.



Топтық жұмыста ҚБ: «Екі жұлдыз бір тілек» ,

Жұптық жұмыс ҚБ: Оқушылар бір-бірін «Шапалақ ұр»әдісі арқылы бағалау

Информатика кабинетінің ережелерін естеріне түсіру


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар

болды, неліктен?

Жаңа тақырыпты ашу үшін « Тақырыптар мен макеттерін пайдаланып презентцияны пішімдеу » видеоролигін көрді.

Оқушылардың арасында пікірталас болды.

Топтық жұмысқа оқушыларға төмендегі тақырыптарға «Мен дәрігер боламын» және «Мен мұғалім боламын» слайдтан тұратын презентация дайындады.





Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Бұл сабақтан мен келесі сабағыма әсер ететін, сынып туралы немесе оқушылар жайында нені білдім?




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!