Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы:
|
Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта жағымды ахуал
қалыптастыру.
ОҚЫЛЫМ
АЛДЫ. Қызығушылықты ояту.
Жұптық жұмыс.
«Сұрақтар шеңбері» әдісі. Оқушылар ішкі және сыртқы
шеңберлерде бір-біріне қарама-қарсы қарап тұрады. Мұғалім ұсынған
тақырыптар бойынша өз пікірлерін білдіреді. 30 секунд сыртқы
шеңберде тұрған оқушы өз пікірін, 30 секунд ішкі шеңберде тұрған
оқушы өз пікірін білдіреді. Әңгіме аяқталғаннан кейін ішкі
шеңбердегі оқушылар сағат тілімен жылжып, жұбын
өзгертеді.
Ұсынылатын
тақырыптар:
1. Кәсіп дегенді
қалай түсінесіңдер?
2. Кәсіпті қандай
мақсатта меңгереміз?
3. Кәсіпкер деген
кім?
4. Кәсіпкерлікпен
айналысу үшін не қажет?
5. Қазіргі кезде
елімізде кәсіпкерлік қалай дамытылып
жатыр?
«Ұлтқа қызмет ету
білімнен емес, мінезден» деген Ә. Бөкейхановтың сөзін
қалай түсінесіңдер? Өз ойларыңмен
бөлісіңдер.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты
мен бағалау критерийлерін
анықтайды.
ІІ. ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
1-оқылым тапсырмасын оқып
танысады.
Тапсырма.
1.Мәтіннен тірек сөздерді
табыңдар.
2.Мәтін мазмұны
бойынша перифразаның түрлі тәсілдерін
қолдана отырып, алты «Неліктен?» сұрағын
құрастырыңдар.
Неліктен?______________________________________________________________
Неліктен?______________________________________________________________
Неліктен?______________________________________________________________
Неліктен?______________________________________________________________
Неліктен?______________________________________________________________
Неліктен?______________________________________________________________
3.Мәтін мазмұны бойынша
төмендегі сөйлемдердің шын (Ш) немесе жалған (Ж) екенін
айтыңдар.
Дескриптор:
-
Мәтіннен тірек сөздерді
табады;
-
Мәтін мазмұны бойынша
перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, алты сұрақ
құрастырады;
-
Мәтін мазмұны бойынша
төмендегі сөйлемдердің шын (Ш) немесе жалған (Ж) екенін
анықтайды;
-
Ойларын
дәлелдейді.
ҚБ
Дескритор бойынша барлық
қадамды орындаған
оқушылар
4 ұпай иеленеді. /4
ұпай/
ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН.
2-тапсырма. Кім көп табады? Негізгі сөздік қорға 5 мысал
келтіріп, сөйлем құраңдар.
А) Ойды
өрбітіңдер.
Дескриптор:
-
Негізгі сөздік қорға 5 мысал
келтіріп, сөйлем құрайды;
-
Берілген сөйлемдердегі ойды
өрбітеді;
-
Өз көзқарастарын
білдіреді;
-
Сөздік қор мен сөздік құрамға
байланысты алған білімдерін
қорытындылайды.
ҚБ Дескритор бойынша барлық
қадамды орындаған
оқушылар
4 ұпай иеленеді. /4
ұпай/
Бекіту.
3-тапсырма. «Керек-дерек»
мәтіні бойынша төмендегі сұрақтарға жауап
беріңдер. /2
ұпай/
|
Оқушылар ішкі және
сыртқы шеңберлерде бір-біріне қарама-қарсы қарап тұрады. Мұғалім
ұсынған тақырыптар бойынша өз пікірлерін білдіреді. 30 секунд
сыртқы шеңберде тұрған оқушы өз пікірін, 30 секунд ішкі шеңберде
тұрған оқушы өз пікірін білдіреді.
1-оқылым тапсырмасын
оқып танысады.
Мәтіннен тірек сөздерді
табады;
Мәтін мазмұны бойынша
перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, алты сұрақ
құрастырады;
Мәтін мазмұны бойынша
төмендегі сөйлемдердің шын (Ш) немесе жалған (Ж) екенін
анықтайды;
Ойларын
дәлелдейді.
Грамматикалық
тақырыпты меңгереді.
Негізгі сөздік қорға 5 мысал
келтіріп, сөйлем құрайды;
Берілген сөйлемдердегі ойды
өрбітеді;
Өз көзқарастарын
білдіреді;
Сөздік қор мен сөздік құрамға
байланысты алған білімдерін
қорытындылайды.
Тақырып бойынша ойларын
қорытындылайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау
«5» - 9-10
ұпай;
«4» - 7-8
ұпай;
«3» - 5-6
ұпай.
Қалыптастырушы
бағалау
«5» - 9-10
ұпай;
«4» - 7-8
ұпай;
«3» - 5-6
ұпай.
Қалыптастырушы
бағалау
«5» - 9-10
ұпай;
«4» - 7-8
ұпай;
«3» - 5-6
ұпай.
|
8-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
А.Байтұрсынұлы
Ғ. Мүсірепов «Оянған
өлке»
|