Тексерілді:
|
Білім беру ұйым атауы |
«Бұлақты ауылындағы бастауыш мектебі» КММ |
|||
|
Бөлім |
Презентациялар |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Жалғасбай Айдана Сембайқызы |
|||
|
Күні |
05.04.2024 ж. |
|||
|
Сынып: 4 «А» |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Презентациядағы анимация |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.3.2 презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіру; 4.2.1.2 құжатқа сурет енгізу; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
«Анимация» ұғымына анықтама береді Презентацияға анимациялық әсерлерді қосады Слайдтар арасындағы ауысуларды қолданады |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
Қош келдіңіздер !
«Жүректен жүрекке» «Интернет» әдісі арқылы 2 топқа бірігеді 1 топ – Анимация 2 топ – Презентация
|
Мұғаліммен сәлемдеседі. Психалогиялық ахуал «Жүректен жүрекке» оқушылар шеңберге тұрып бір-біріне жылы сөздер айтады. «Интернет» әдісі арқылы 2 топқа бірігеді |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды бағалау. |
Қима қағаздар, презентация |
|
|
|
Ой қозғау Жеке жұмыс
|
II Кім жылдам әдісі «Бинго» ойыны арқылы жылдам әрі көңілді түрде үй тапсырмасын пысықтау.
|
Оқушылар барлығы қатысады.Сұрақтарға жауап береді. Мақсаты: Оқушыларды тапсырма орындату арқылы бәсекелестікке қабілетті болуға, жылдамдыққа, шапшаң ойлауға баулу. Тиімділігі: Тапсырманы ретімен орындау арқылы өткен тақырыпты еске алып, қайталау жұмыстарын жүргізеді. |
«Смайликтер әдісі» арқылы белсенділік танытқан оқушылар бағланады. «Тамаша», «Жарайсың», «Талпын» смайликтері. |
Интербелсенді тақта, смайликтер,қағаз қималар Power Point бағдарламасы |
|
|
|
Сабақтың ортасы
|
III Жаңа тақырып Тақырып ашу «Кроссенс» Сабақтың тақырыбы: Презентация дизайны
|
Оқушылар Кроссенс әдісі арқылы суреттермен қағаз қималарды құрастырып тақырыпты ашады. Мұғалімді тыңдайды Кері байланыс жасап отырады. |
Оқушылардың берген жауаптарына сәйкес, мұғалім оқушыларды мақтау сөздер арқылы бағалап отырады. |
Презентация, оқулық, таратпа материалдар Power Point бағдарламасы |
|
|
|
Жұптық жұмыс
|
IV 1 тапсырма Практикалық жұмыс. «Құстар – біздің досымыз» тақырыбында презентация құру. Жасалған слайдтарды салыстыр. Қандай безендірулер жасалғанын айтып, талда.
|
Тапсырманы орындайды |
«Смайликтер әдісі» арқылы белсенділік танытқан оқушылар бағланады. «Тамаша», «Жарайсың», «Талпын» смайликтері. |
Интербелсенді тақта, смайлик. Power Point бағдарламасы |
|
|
|
Сергіту сәті
|
V Көзге арналған жаттығу INCLUDEPICTURE
"https://massaget.kz/userdata/uploads/u75670/1587712119_l.jpg" \*
MERGEFORMATINET
|
Оқушылар көзге арналған жаттығуды жасайды. Мақсаты: Оқушылардың көру қабілетіне зиян келтірмеу. Көздің шаршауын басу әсіресе, компьютерде көп жұмыс істеу барысында жиі кезесетін жағдай. Көзге арналған жаттығу миопияның алдын алып, шаршаңқылық сезімін жояды, көздің бұлшық еттерін қалыпқа келтіреді. Тиімділігі: Оқушылардың көру қабілеті зиян келтірмеу. Көздің шаршауын басу. |
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Презентация, смайликтер, |
|
|
|
Соңы Топтық жұмыс
|
VI Пазль әдісі. Пазльды құрастыру арқылы жылдам әрі көңілді түрде сабақты қаншалықты түсінгендіктерін анықтау
|
Оқушынылардың сабақтан алған мәліметтерін қорытындылауға үйретеді. Мақсаты: Оқушыларға жағымды көңіл күй сыйлау, қызығушылықтарын арттыру. Нәтижесі: Оқушылар өзінің сабаққа қатысу белсенділігін анықтап, қорытынды шығара алады. |
Сабаққа ат салысып қатысқандары үшін мадақтау сөздер айтылады. |
Интербелсенді тақта, смайликтер, қағаз қималар |
||
|
Соңы
|
VII Сабақты бекіту 1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс:
|
Өзін-өзі бағалау. «Бұлт тамшысы» әдісі арқылы кері байланыс алу. - Сабақта не ұнады -Маған сабақ ұнамады -Сабақта өзгерткіш келеді. Оқушылар өздерінің сабақтан алған әсерлерін үлестірме қағаздарына жазып тақтадағы суретке жабыстырады. |
Оқушылар өзін-өзі бағалайды. Сабаққа ат салысып қатысқандары үшін мадақтау сөздер айтылады. |
Үлестірме қағаздар, оқулық және презентация. |
||
|
Үй тапсырмасы |
110 беттегі «Ойлан» тапсырмасын орындау. |
|
|
Оқулық |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Презентациядағы анимация 4 сынып
Презентациядағы анимация 4 сынып
Тексерілді:
|
Білім беру ұйым атауы |
«Бұлақты ауылындағы бастауыш мектебі» КММ |
|||
|
Бөлім |
Презентациялар |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Жалғасбай Айдана Сембайқызы |
|||
|
Күні |
05.04.2024 ж. |
|||
|
Сынып: 4 «А» |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Презентациядағы анимация |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.3.2 презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіру; 4.2.1.2 құжатқа сурет енгізу; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
«Анимация» ұғымына анықтама береді Презентацияға анимациялық әсерлерді қосады Слайдтар арасындағы ауысуларды қолданады |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
Қош келдіңіздер !
«Жүректен жүрекке» «Интернет» әдісі арқылы 2 топқа бірігеді 1 топ – Анимация 2 топ – Презентация
|
Мұғаліммен сәлемдеседі. Психалогиялық ахуал «Жүректен жүрекке» оқушылар шеңберге тұрып бір-біріне жылы сөздер айтады. «Интернет» әдісі арқылы 2 топқа бірігеді |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды бағалау. |
Қима қағаздар, презентация |
|
|
|
Ой қозғау Жеке жұмыс
|
II Кім жылдам әдісі «Бинго» ойыны арқылы жылдам әрі көңілді түрде үй тапсырмасын пысықтау.
|
Оқушылар барлығы қатысады.Сұрақтарға жауап береді. Мақсаты: Оқушыларды тапсырма орындату арқылы бәсекелестікке қабілетті болуға, жылдамдыққа, шапшаң ойлауға баулу. Тиімділігі: Тапсырманы ретімен орындау арқылы өткен тақырыпты еске алып, қайталау жұмыстарын жүргізеді. |
«Смайликтер әдісі» арқылы белсенділік танытқан оқушылар бағланады. «Тамаша», «Жарайсың», «Талпын» смайликтері. |
Интербелсенді тақта, смайликтер,қағаз қималар Power Point бағдарламасы |
|
|
|
Сабақтың ортасы
|
III Жаңа тақырып Тақырып ашу «Кроссенс» Сабақтың тақырыбы: Презентация дизайны
|
Оқушылар Кроссенс әдісі арқылы суреттермен қағаз қималарды құрастырып тақырыпты ашады. Мұғалімді тыңдайды Кері байланыс жасап отырады. |
Оқушылардың берген жауаптарына сәйкес, мұғалім оқушыларды мақтау сөздер арқылы бағалап отырады. |
Презентация, оқулық, таратпа материалдар Power Point бағдарламасы |
|
|
|
Жұптық жұмыс
|
IV 1 тапсырма Практикалық жұмыс. «Құстар – біздің досымыз» тақырыбында презентация құру. Жасалған слайдтарды салыстыр. Қандай безендірулер жасалғанын айтып, талда.
|
Тапсырманы орындайды |
«Смайликтер әдісі» арқылы белсенділік танытқан оқушылар бағланады. «Тамаша», «Жарайсың», «Талпын» смайликтері. |
Интербелсенді тақта, смайлик. Power Point бағдарламасы |
|
|
|
Сергіту сәті
|
V Көзге арналған жаттығу INCLUDEPICTURE
"https://massaget.kz/userdata/uploads/u75670/1587712119_l.jpg" \*
MERGEFORMATINET
|
Оқушылар көзге арналған жаттығуды жасайды. Мақсаты: Оқушылардың көру қабілетіне зиян келтірмеу. Көздің шаршауын басу әсіресе, компьютерде көп жұмыс істеу барысында жиі кезесетін жағдай. Көзге арналған жаттығу миопияның алдын алып, шаршаңқылық сезімін жояды, көздің бұлшық еттерін қалыпқа келтіреді. Тиімділігі: Оқушылардың көру қабілеті зиян келтірмеу. Көздің шаршауын басу. |
Мұғалім белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Презентация, смайликтер, |
|
|
|
Соңы Топтық жұмыс
|
VI Пазль әдісі. Пазльды құрастыру арқылы жылдам әрі көңілді түрде сабақты қаншалықты түсінгендіктерін анықтау
|
Оқушынылардың сабақтан алған мәліметтерін қорытындылауға үйретеді. Мақсаты: Оқушыларға жағымды көңіл күй сыйлау, қызығушылықтарын арттыру. Нәтижесі: Оқушылар өзінің сабаққа қатысу белсенділігін анықтап, қорытынды шығара алады. |
Сабаққа ат салысып қатысқандары үшін мадақтау сөздер айтылады. |
Интербелсенді тақта, смайликтер, қағаз қималар |
||
|
Соңы
|
VII Сабақты бекіту 1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс:
|
Өзін-өзі бағалау. «Бұлт тамшысы» әдісі арқылы кері байланыс алу. - Сабақта не ұнады -Маған сабақ ұнамады -Сабақта өзгерткіш келеді. Оқушылар өздерінің сабақтан алған әсерлерін үлестірме қағаздарына жазып тақтадағы суретке жабыстырады. |
Оқушылар өзін-өзі бағалайды. Сабаққа ат салысып қатысқандары үшін мадақтау сөздер айтылады. |
Үлестірме қағаздар, оқулық және презентация. |
||
|
Үй тапсырмасы |
110 беттегі «Ойлан» тапсырмасын орындау. |
|
|
Оқулық |
||
шағым қалдыра аласыз






















