|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
IV БӨЛІМ Презентациялар (ортақ тақырыбы: «Қоршаған ортаны қорғау») |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Егембердиева А |
|||
|
Күні |
12.03.2024 |
|||
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Презентациядағы анимация |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.3.2 презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіру; 4.2.1.2 құжатқа сурет енгізу; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
-Презентацияларға сурет кірістіру; -Презентациядағы нысандардың анимациясын келтіру. |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдaстыpy кезеңi. 1. Сәлемдесy.Түгендеy. 2. Сaбaққa зейiндеpiн ayдapy. Өткен сабақты сұрау мақсатында «Мен саған, сен маған» әдісі 1. Презентациядағы суретті қалай кірістіреміз? 2. Презентациядағы дыбысты қалай кірістіреміз? 3. Презентациядағы видеоны қалай кірістіреміз? 4.Слайдқа қандай нысандарды орналастыра аламыз? 5.Презентацияға слайд қосу үшін қандай команданы орындаймыз? 6.Слайдтарды қалай сақтауға болады? 7.Слайдтағы шаблон деген не? Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында Жасырын сөзді тап! Әрбір суреттің бірінші әрпін пайдаланып, сөз құрастыр.
Оқушылар жасырылған сөзді таба отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады. Оқушылармен диалогқа түсу арқылы сабақ мақсатын жариялау. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
Интербелсенді тақта |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақ (қысқаша мағлұмат) Анимация – (лат.anima – жандану, тірілу) – мультимедиалық технология. Қозғалыстағы нысанды бейнелеу әсері. Анимация – Анимацияны қосу (Добавить анимацию). Презентацияда анимациялық әсер жасаудың төрт түрі бар (төмендегі суретте).
Компьютермен жұмыс. №1 Тапсырма: Қоршаған орта, табиғат туралы мақалдарға суреттер енгізіп, слайдты анимациялау.
ЕББҚ оқушыға қолдау көрсету. Сергіту сәті
Тақырыпты бекіту мақсатында оқушыларға «Шеңбер» әдісі арқылы сұрақтар жауап береді. |
Мұғалімді тыңдайды. Оқушылар кітаптан 106 бетті оқып шығады. Мұғаліммен диалогқа түседі. Жаңа сабақты дәптерлеріне түртіп алады. 1-тапсырманы орындайды.
Дескриптор - Кіру әсерлері анимациясын пайдаланады. - Ерекшелеу әсерлері анимациясын пайдаланады. - Шығу әсерлері анимациясын пайдаланады. - Қозғалыс жол әсерлері анимациясын пайдаланады. Жаттығуды жасайды Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Ауызша кері байланыс беріп өту. |
Интербелсенді тақта компьютер Слайд, көрсетілім |
||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. Кері байланыс: Білім сандығы. Оқушылар бүгінгі сабақта меңгерген білімдерін қағаз қималарына жазып іліп кетеді.
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат слайд |
№2 Тапсырма:
Электронды оқулықтан тапсырма. Анимациялық әсерлер жасаудың түрлеріне дұрыс жауабын тауып ұяшыққа орналастыру.
Дескриптор
- Анимациялық әсерлер жасаудың түрлеріне дұрыс жауабын тауып ұяшыққа орналастырады.
Қалыптастырушы бағалау
Ауызша кері байланыс беріп өту.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Презентациядағы анимация 4 сынып
Презентациядағы анимация 4 сынып
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
IV БӨЛІМ Презентациялар (ортақ тақырыбы: «Қоршаған ортаны қорғау») |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Егембердиева А |
|||
|
Күні |
12.03.2024 |
|||
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Презентациядағы анимация |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.3.2 презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіру; 4.2.1.2 құжатқа сурет енгізу; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
-Презентацияларға сурет кірістіру; -Презентациядағы нысандардың анимациясын келтіру. |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдaстыpy кезеңi. 1. Сәлемдесy.Түгендеy. 2. Сaбaққa зейiндеpiн ayдapy. Өткен сабақты сұрау мақсатында «Мен саған, сен маған» әдісі 1. Презентациядағы суретті қалай кірістіреміз? 2. Презентациядағы дыбысты қалай кірістіреміз? 3. Презентациядағы видеоны қалай кірістіреміз? 4.Слайдқа қандай нысандарды орналастыра аламыз? 5.Презентацияға слайд қосу үшін қандай команданы орындаймыз? 6.Слайдтарды қалай сақтауға болады? 7.Слайдтағы шаблон деген не? Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында Жасырын сөзді тап! Әрбір суреттің бірінші әрпін пайдаланып, сөз құрастыр.
Оқушылар жасырылған сөзді таба отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады. Оқушылармен диалогқа түсу арқылы сабақ мақсатын жариялау. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
Интербелсенді тақта |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақ (қысқаша мағлұмат) Анимация – (лат.anima – жандану, тірілу) – мультимедиалық технология. Қозғалыстағы нысанды бейнелеу әсері. Анимация – Анимацияны қосу (Добавить анимацию). Презентацияда анимациялық әсер жасаудың төрт түрі бар (төмендегі суретте).
Компьютермен жұмыс. №1 Тапсырма: Қоршаған орта, табиғат туралы мақалдарға суреттер енгізіп, слайдты анимациялау.
ЕББҚ оқушыға қолдау көрсету. Сергіту сәті
Тақырыпты бекіту мақсатында оқушыларға «Шеңбер» әдісі арқылы сұрақтар жауап береді. |
Мұғалімді тыңдайды. Оқушылар кітаптан 106 бетті оқып шығады. Мұғаліммен диалогқа түседі. Жаңа сабақты дәптерлеріне түртіп алады. 1-тапсырманы орындайды.
Дескриптор - Кіру әсерлері анимациясын пайдаланады. - Ерекшелеу әсерлері анимациясын пайдаланады. - Шығу әсерлері анимациясын пайдаланады. - Қозғалыс жол әсерлері анимациясын пайдаланады. Жаттығуды жасайды Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Ауызша кері байланыс беріп өту. |
Интербелсенді тақта компьютер Слайд, көрсетілім |
||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. Кері байланыс: Білім сандығы. Оқушылар бүгінгі сабақта меңгерген білімдерін қағаз қималарына жазып іліп кетеді.
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат слайд |
№2 Тапсырма:
Электронды оқулықтан тапсырма. Анимациялық әсерлер жасаудың түрлеріне дұрыс жауабын тауып ұяшыққа орналастыру.
Дескриптор
- Анимациялық әсерлер жасаудың түрлеріне дұрыс жауабын тауып ұяшыққа орналастырады.
Қалыптастырушы бағалау
Ауызша кері байланыс беріп өту.
шағым қалдыра аласыз

















