__Мукими атындағы №13 жоббм____
(білім беру ұйымның атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Презентацияларға арналған ақпарат (1 сабақ)
|
Бөлім: |
Бейне жасау (ортақ тақырыбы: "Табиғи құбылыстар") |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Султанова Жамал Бериковна |
|
|
Күні: |
31.01.2025ж |
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Презентацияларға арналған ақпарат (1 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.3.1 слайд үшін макет таңдау; 4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісі); 4.3.2.1 браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру); |
|
|
Сабақтың мақсаты |
- Презентация жасау үшін тиісті слайд макетін таңдау. - Ақпарат іздеу, бетбелгілер жасау, браузер тарихы пен жүктеулерді қарау |
|
|
Құндылықтар |
Өмір бойы білім алу |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы 0-9мин |
Ұймдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесі. "Жақсы қасиеттерді сипаттау" Оқушылардың аты-жөні жазылған парақшалар таратылады. Оқушының аты-жөні жазылған парақша түскен оқушы оның жағымды қасиеттері туралы жазады. Ал басқа оқушылар бұл сипаттам кімге қатысты екенін табу керек. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау. "Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. Сұрақтар: 1. Презентация жасау үшін ақпараттарды қайдан алуға болады? 2. Бетбелгі деген не? 3. Жүктелген файлдарды қайдан көруге болады? 4. Неліктен бетбелгілер орнатамыз? 5. Не себепті презентацияға арналған ақпараттарды іздегенде Интернетті пайдаланамыз? |
Сабаққа дайындалады, бір-біріне жақсы тілектер айтады. Сұрақтарға жауап береді, сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын анықтайды |
Белсенділігі бойынша «Мақтау» әдісімен бағалау Белсенділігі бойынша ауызша бағалайды: «Жарайсың», «Жақсы!», «Талпын!» |
Оқулық, презентация |
|
Сабақтың ортасы 10-40 |
Жаңа тақырыпты меңгеру. Фигуралардың көмегімен оқушыларды 3 топқа бөлу. I-үшбұрыштар тобы. II-шеңберлер тобы. III-төртбұрыштар тобы. Топпен жұмыс істеу 1) ақпаратты іздеу алгоритмін жазыңыз (компьютердегі файлдар мен қалталар, құжаттағы мәтін бөлігі) 2) Сурет бойынша кез-келген құжатта мәтінді іздеу тәртібін сипаттап бер
Білімді бекіту
Сергіту сәті. Көз жаттығулары
|
Оқушылар топтарға бөлінеді. Сұрақтар беріледі. Әр топ өз сұрақтарын кезек-кезек түсіндіреді Дескриптор: - анықтамаларды жазады
- сөздерді тауып жазады
- сәйкестікті белгілейді
- көз жаттығуларын орындайды
- дұрыс немесе дұрыс емес тұжырымдарды анықтайды
- интерактивті тапсырманы орындайды
- практикалық жұмысты орындайды |
Мақтау Белсенділігі бойынша «Мақтау» әдісімен бағалау Белсенділігі бойынша ауызша бағалайды: «Жарайсың», «Жақсы!», «Талпын!» |
Оқулық, жұмыс дәптерлері Жұмыс парағы https://wordwall.net/ru/resource/85459004 https://wordwall.net/ru/resource/85513013 |
|
Сабақтын соңы 41-45 мин |
Үй жұмысы: - Презентацияны ұсыну кезінде слайд макеттерін пайдаланудың қандай артықшылықтары бар? - Жиналған ақпаратты презентация үшін қалай жіктеуге болады? Сабақ қорытындысы. Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмысын бағалайды |
Стикермен жұмыс |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Презентацияларға арналған ақпарат
Презентацияларға арналған ақпарат
__Мукими атындағы №13 жоббм____
(білім беру ұйымның атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Презентацияларға арналған ақпарат (1 сабақ)
|
Бөлім: |
Бейне жасау (ортақ тақырыбы: "Табиғи құбылыстар") |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Султанова Жамал Бериковна |
|
|
Күні: |
31.01.2025ж |
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Презентацияларға арналған ақпарат (1 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.3.1 слайд үшін макет таңдау; 4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісі); 4.3.2.1 браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру); |
|
|
Сабақтың мақсаты |
- Презентация жасау үшін тиісті слайд макетін таңдау. - Ақпарат іздеу, бетбелгілер жасау, браузер тарихы пен жүктеулерді қарау |
|
|
Құндылықтар |
Өмір бойы білім алу |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы 0-9мин |
Ұймдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесі. "Жақсы қасиеттерді сипаттау" Оқушылардың аты-жөні жазылған парақшалар таратылады. Оқушының аты-жөні жазылған парақша түскен оқушы оның жағымды қасиеттері туралы жазады. Ал басқа оқушылар бұл сипаттам кімге қатысты екенін табу керек. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау. "Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. Сұрақтар: 1. Презентация жасау үшін ақпараттарды қайдан алуға болады? 2. Бетбелгі деген не? 3. Жүктелген файлдарды қайдан көруге болады? 4. Неліктен бетбелгілер орнатамыз? 5. Не себепті презентацияға арналған ақпараттарды іздегенде Интернетті пайдаланамыз? |
Сабаққа дайындалады, бір-біріне жақсы тілектер айтады. Сұрақтарға жауап береді, сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын анықтайды |
Белсенділігі бойынша «Мақтау» әдісімен бағалау Белсенділігі бойынша ауызша бағалайды: «Жарайсың», «Жақсы!», «Талпын!» |
Оқулық, презентация |
|
Сабақтың ортасы 10-40 |
Жаңа тақырыпты меңгеру. Фигуралардың көмегімен оқушыларды 3 топқа бөлу. I-үшбұрыштар тобы. II-шеңберлер тобы. III-төртбұрыштар тобы. Топпен жұмыс істеу 1) ақпаратты іздеу алгоритмін жазыңыз (компьютердегі файлдар мен қалталар, құжаттағы мәтін бөлігі) 2) Сурет бойынша кез-келген құжатта мәтінді іздеу тәртібін сипаттап бер
Білімді бекіту
Сергіту сәті. Көз жаттығулары
|
Оқушылар топтарға бөлінеді. Сұрақтар беріледі. Әр топ өз сұрақтарын кезек-кезек түсіндіреді Дескриптор: - анықтамаларды жазады
- сөздерді тауып жазады
- сәйкестікті белгілейді
- көз жаттығуларын орындайды
- дұрыс немесе дұрыс емес тұжырымдарды анықтайды
- интерактивті тапсырманы орындайды
- практикалық жұмысты орындайды |
Мақтау Белсенділігі бойынша «Мақтау» әдісімен бағалау Белсенділігі бойынша ауызша бағалайды: «Жарайсың», «Жақсы!», «Талпын!» |
Оқулық, жұмыс дәптерлері Жұмыс парағы https://wordwall.net/ru/resource/85459004 https://wordwall.net/ru/resource/85513013 |
|
Сабақтын соңы 41-45 мин |
Үй жұмысы: - Презентацияны ұсыну кезінде слайд макеттерін пайдаланудың қандай артықшылықтары бар? - Жиналған ақпаратты презентация үшін қалай жіктеуге болады? Сабақ қорытындысы. Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмысын бағалайды |
Стикермен жұмыс |
|
шағым қалдыра аласыз


















