Материалдар / Проблеманы қою

Проблеманы қою

Материал туралы қысқаша түсінік
7.3.1.3 алгоритмдерді пайдаланып есеп шығару үшін бастапқы проблеманы қою
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Нысандар мен оқиғаларды модельдеу

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 7

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Проблеманы қою

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.1.3 алгоритмдерді пайдаланып есеп шығару үшін бастапқы проблеманы қою

Сабақтың мақсаты:

Бағдарламалауда алгоритмдерді қолданып есеп шығару үшін проблеманы қояды


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

8 минут




Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу.








Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Додекаэдр» әдісі



Топқа бөліну:

Classtools платформасында топқа бөлінеді




Өткен тақырыпқа шолу

143 беттегі үй тапсырмасы

Пән мұғалімімен амандасады;







Бір біріне жағымды тілектерін арнайды







Дескриптор:

Бағдарламалауда алгоритмді жүзеге асырады 1 ұпай

Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

  • Тамаша!

  • Жарайсыздар!











Әр тапсырма сайын оқушылар бір бірін бағалап отырады















https://www.classtools.net/



Оқулық

Сабақтың ортасы


15 минут


Жаңа тақырыпты түсіндіру

Жаңа тақырып бойынша «Зымыран сұрақтар» әдісі бойынша оқушылар бір – біріне сұрақтар қойып, тақырыпқа шолу жасайды

Сұрақтарға жауап береді, тақырып бойынша білетіндерімен бөліседі

Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

  • Керемет!







Практикалық

бөлім

10 минут


Функционалдық сауаттылық

Топтық жұмыс

1-тапсырма

Мәселені қалыптастыру міндеттерінің әрқайсысын жеке-жеке талдап, өзара салыстырындар.



2-тапсырма

Жұптық жұмыс

Дәптерлеріңе сызба сызып, компьютердің көмегімен есеп шығару кезеңдерінің атауларын дұрыс жазыңдар






3-тапсырма

Жеке жұмыс

Мәтіндік редакторда кесте құрып, мәселені қалыптастыру кезеңдерін толтырыңдар


Дескриптор:

Мәселені қалыптастыру міндеттерінің әрқайсын жеке-жеке салыстырады 3 ұпай










Дескриптор:

Компьютерде есеп шығару кезеңдерін біледі 2 ұпай







Дескриптор:

Мәтіндік редактормен жұмыс жасайды

2 ұпай




Әр тапсырма сайын оқушылар бір бірін бағалап отырады

Picture 1







Әр тапсырма сайын оқушылар бір бірін бағалап отырады

Picture 1

Әр тапсырма сайын оқушылар бір бірін бағалап отырады

Picture 1





Оқулық















Оқулық












Оқулық











Сабақтың соңы

12 минут

Сабақты бекіту:

Информатикадан басқа «математика», «физика» және «химия» пәндерінен есеп шығару кезеңдері қандай? Аталған пәндер бойынша мәселені қалыптастыру, шешу жолдарын ұсыну қалай жүргізіледі?



Кері байланыс:

Python таяқшалары арқылы кері байланыс жасайды


Үй тапсырмасы

Тақырыпты оқу

Дескриптор:

Ойларымен бөліседі 2 ұпай






Сабаққа кері байланыс жасайды














Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі