жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Процессор және оның сипаттамалары
Процессор және оның сипаттамалары
|
|
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||
|
Мерзімі: |
Мұғалім аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
қатыспаушылар: |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Процессор және оның сипаттамалары |
||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта жетуге тиіс оқытудың мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.1.1 қарапайым деңгейінде процессордың қызметін және оның негізгі сипаттамасын түсіндіру |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Оқушылардың барлығы Компьютердің негізгі блоктарымен және олардың міндеттерімен танысады.. Оқушылардың көпшілігі Компьютердің сипаттамасын білуге үйренеді, теориялық білімді тәжірибеде пайдалана білуге бейімделеді. Оқушылардың кейбірі Тақырыптың толық мазмұнын түсіне алады; |
||||||||||||||||||||||
|
Дескрипторлар |
Оқушылар:
|
||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Орнын сипаттайды және мысалдарды пайдаланып жад сипаттамасын атай алады Пәндік лексика және терминология: жад, ішкі / сыртқы жад, қолжетімділік әрекеті (жазу, оқу), қолжетімділік уақыты, жад көлемі, ОЗУ, ПЗУ, кэш-жад |
||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Биология, география тб |
||||||||||||||||||||||
|
АКТ пайдалану дағдылары |
MicrosoftPowerPoint презентациямен гиперсілтемемен жұмыс істей алуы; |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Қорлар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ басы |
Мұғалім не істейді? |
Ортақ орта құру, тақырып пен мақсатты белгілеу: мұғалім сыныпты екі топқа бөліп, тақырыпты анықтауға оқушыларға тапсырма орындауын ұсынады. Топтарға компьютер құрылғысына арналған суреттер көрсетіледі. Оқушылар қандай қызмет атқаратынын көрсетіп, құрылғы суретін таңдайды. Тапсырма:
|
Сабақ презентациясы |
||||||||||||||||||||
|
|
Мұғалім не істейді? |
Тірек ұғымның өзектілігі (сыныппен жұмыс, әңгіме): сыртқы жадтың өзіне тән сипаттамасын айқындау үшін Дербес компьютер архитектурасы – процессор, есте сақтау құрылғылары, ішкі видеожүйе, шеткері орналасқан (перифериялық) құрылғылар мен енгізу-шығару құрылғылары сияқты бөліктерінің құрастырылуы. Аналық тақша – қазіргі дербес компьютердің есептеу жүйесінің негізі – екі негізгі үлкен микросхемадан тұрады: 1) Солтүстік көпір (North Bridge) – орталық процессордың, жедел жадтың және видеокартаның жұмысын қамтамасыз ететін жады бақылаушысы. 2) Оңтүстік көпір (South Bridge) – ол аналық тақшада шоғырланған құрылғылар бақылаушысының жұмысын және сыртқы құрылғылармен өзара байланысты қамтамасыз ететін енгізу- шығару бақылаушы-концентраторы. |
|
||||||||||||||||||||
|
Оқушы не істейді |
Миға шабуыл» – сұрақ-жауап әдісі - Жүйелік блоктың ішкі құрылғыларын атап береді?. - ДК архитектурасы деп нені айтады? - Жадтың қызметі қандай? - Аналық тақша дегеніміз не? - Жүйелік шинаның құрамы қандай? - Ортақ жадты қолдану идеясы неліктен «фон Нейман принципі» деп аталады? 2) Сөзжұмбақ шешу және блиц-сұрақтарға жазбаша жауап беру: «
Тұрақты жад пен сыртқы ақпарат тасымалдаушыларды салыстыра отырып, кестені толтыру жұмыстарын жүргізу.
|
||||||||||||||||||||||
|
Оқушы не істейді? |
Топтық жұмыс: оқушылар 10 минут бойы орны, түрлері мен жедел жадтың негізгі сипатамасытуралы 1-топ, тұрақты жад туралы 2-топ, кеш-жад туралы 3-топ жұмыс нәтижелері презентациясын дайындайды. О «Артығын тап»
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
Топтық жұмыс нәтижелері презентациясы (ОМ қалыптастырушы бағалауы 7.1.1.1, дағды – білу және түсіну): мұғалім 2 минут ішінде әр топтың жұмысы туралы презентацияға нәтижелер постерін құруға ұсынады. Оқушылардың қорытынды шығару түйіні үшін, компьютердің ішкі жад түрлері туралы толық ақпараттар мазмұндайтын слайдтарды ауыстыру үшін түймені (1,2,3) басады. барлықтар – жедел жадтың бір сипаттамасынды көрсетеді; көптеген – жедел жадтың, тұрақты жадтың, кэш-жадтың сипаттамасынды көрсетеді; кейбір – жедел жадтың бірнеше сипаттамасынды көрсетеді;
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
Оқушылар барысында ішкі жад орны, түрлері мен сипаттамалары туралы әңгімелейтін топтық жұмыс нәтижелерінің презентациясын өткізеді. |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
Жеке жұмысты ұйымдастыру:
|
Сабақ презентациясы (слайд № 16) |
||||||||||||||||||||
|
|
Оқушылар сабақ тақырыбы бойынша білімді бекітуге http://learningapps.org/406361 қорларын пайдаланып, жеке тапсырма орындайды. |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
Сабақ рефлексиясы: сабақ қорытындысын жасау. |
Сабақ |
||||||||||||||||||||
|
|
Оқушылар рефлексия парағын сөйлемдермен жалғастыра толтырады: «Бүгінгі сабақта...»
|
||||||||||||||||||||||
|
Үй жұмысы |
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
Саралау –Топтық жұмыс барысында оқушылардың қосымша қолдауы. Жақсы қабілеттілер қызықты болып/басқалаға күрделілеу болып көрінген өз шешімдерінің аспектілерін көрсете алады. Саралаудың түйінді қағидасы – тереңдеу. |
Бағалау – Жеке жұмыс нәтижелеріне қалыптастырушы бағалауды пайдалану. Мадақтама сөздермен. |
Компьютерлік техникамен жұмыс кезінде кейбір қауіпсіздік техникасы ережесін еске түсіру, мысалы, экранды, клавиатураны, тінтуірді орнатқан кезде қозғалыс қаупін туғызатын сымдардан сақтанып абай болу. Эргономика мен еңбек қорғау талаптарын қадағалау. Минуттік сергіту жүргізу. |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың мақсаты болды ма/оқыту мақсаты шынайы ма? Барлық оқушылар ЦО-ға жетті ме? Егер жетпесе, себебі не? Сабақта саралау дұрыс өткізілді ме, әлде қалай? Уақытша сабақ кезеңдері сақталды ма, әлде қалай? Сабақ жоспарынан ауытқушылық болды ма, болса неге? |
|
||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру қалай, солай оқытуды ойлаңдар)? 1: 2: Сабақтың жақсаруына әкелетін не болуы мүмкін (сабақ беру қалай, солай оқытуды ойлаңдар)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе кейбір оқушылардың жетістігі/қиындығы туралы нені анықтадым, келесі сабақта неменеге көңіл аудару қажет? |
|||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз



















