Материалдар / Процессор және оның сипаттамалары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Процессор және оның сипаттамалары

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушығамұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
410
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шығыс Қазақстан Облысы

Өскемен қаласы

Зайсан ауданы

М.Дауленов мектеп-интернаты”

Бакешева Баян Мұхтарханқызы

Информатика пәні мұғалімі

ҰЙЫМДАСТЫРУШЫ



Қысқа мерзімді жоспар
Сыныбы: 5
Пәні: информатика
Тақырыбы: Ақпарат саны және оның өлшем бірліктері.
Мақсаты: Ақпарат саны түсінігін енгізу, ақпараттың өлшем бірліктерімен таныстыру, 
ақпарат санын анықтаудың тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже: Компьютерде ақпаратты өлшеу тәсілдерін, бит, байт ұғымдарын, ақпараттың көлемін екілік түрде өлшеу, ақпараттың өлшем бірліктерін, ақпарат беру жылдамдығын өлшеу бірліктерін.Мәтіндік ақпарат санын анықтауды, ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқа өлшем бірлігіне ауыстыруды үйренеді.
Модульдің кіріктрілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. 
Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуналдық технологиыларды АКТ пайдалану.
Оқушылардың жасерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу 
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
3 минут
Кіріспе.
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесу.
Оқушыларды түгендеу. 
Сабақтың мақсат-міндеттерін қою.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. 
Мұғаліммен сәлемдесу12 минут
Үй тапсырмасын пысықтау:
Өзіңді тексер әдісі арқылы тест сұрақтарын беремін. 
Ақпаратты өңдеу тәсілдері бойынша.

Оқушылар үй жұмысы бойынша берілген тест сұрақтарына орындарында отырып, жеке-жеке жауап береді.
Тест парақшалары.
25 минут
Жаңа материалды оқып үйрену:
Тақырыпты компьютерден слайд арқылы көрсетіп түсіндіріп өтемін.
Жұптық зерттеу әдісін қолдана отырып оқушылардың слайдтан көргендерін және ресурстарын пайдалана отырып ойларын жұмыс дәптерлеріне түсірулеріне нұсқау беремін.
Бірін-бірі критериялар арқылы бағалауға нұсқау беру.
Оқушылар компьютер арқылы жаңа тақырыптың материалын көріп бүгінгі тақырыптың мән мағынасын өздері ашып береді.
Оқушылар тақырып бойынша өз ойларын идеяларын жұмыс дәптерлеріне түсіреді. Оқушылар өздігімен тапсырма орындаудың мазмұнымен форматын таңдайды. Ақпарат жинастырады оларды бағалайды.Берлілген сұрақтарға байланысты критериялар құрып алады содан соң бірін-бірі бағалайды 5, 4, 3 бағалары арқылы. Өзара бірін-бірі бағалау.
АКТ.Жұмыс дәптерлері.
5, 4, 3 бағалары.
5 минут
Қорытынды:
БББ әдісі арқылы бүгінгі тақырыпты қорытындылауға нұсқау беремін.
Үйге тапсырма: 4 ақпараттың өлшем бірліктері.
Жиынтық бағаны өзім қоямын.
Оқушылар жұмыс дәптерлеріне бүгінгі сабақта не білетін еді, не білді, және не білгісі келетіндігі туралы кесте жасап мұғалімге көрсетеді.
Үй тапсырмасын белгілеп алады.

Жұмыс дәптерлері.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!