Материалдар / Процессор сипаттамалары №1, 2
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Процессор сипаттамалары №1, 2

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика. 8 сынып. ҚМЖ Екі сабаққа арналған . тапсырмалар мен дискрипторлар бар №382 бұйрық
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қырқүйек 2024
172
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Педагогтің аты-жөні:

Толендиева А

Бөлім:

Компьютер мен желілердің техникалық сипаттамалары

Күні:


Сынып: 8

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Процессор және оның сипаттамалары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.1.1- қарапайым деңгейінде процессордың қызметін және оның негізгі сипаттамасын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Компьютердің ішкі құрылғыларының қызметін біледі;

Процессор қызметін сипаттайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: «Жүректен жүрекке»

.

Өткен сабақты пысықтау: «Ақпарат бөлісу»

Әдісі


Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады


Алфавит қуаты дегеніміз не?

28 нешеге тең?

Есеп: 100 таңбадан тұратын мәтін берілген. Әрбір таңба 8 битпен кодталады. Бұл мәтіннің ақпараттық көлемі байтпен қанша?

Мадақтау

Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.

Карточкалар

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ тақырыбы мен мақсатын хабарлау

- «Миға шабуыл» әдісі





ТЖ. «Ойлан, топтас, бөліс» әдісі

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді.








ЖЖ 2- тапсырма

Сөзжұмбақ

ӨЖ. «Венн диаграммасы»

Адам миы мен процессорды салыстырыңдар


Сұрақтарға жауап береді:

-Компьютердің құрылғыларын атаңдар

-Ішкі құрылғылар қандай?

-Сыртқы құрылғылар қандай?

-Негізгі құрылғылар қандай?

-Қосымша құрылғылар қандай?

-Процессор дегеніміз не?


Компьютердің қосымша құрылғыларына талдау жасайды






Көлденеңінен

  1. 1. Компьютерге ақпарат енгізуге арналған құрылғы

  2. 3. Компьютердің экранына ақпаратты шығаратын құрылғы

  3. 5. Ақпаратты компьютер экранына шығару құрылғысы

  4. 7. қағаздағы кескінді (жазуды , суретті) түсіріп, дисплей экранына шығаруға мү мкіндік беретін құрылғы.

  5. 8. жинақтауыштар және жады карталары

Тігінен

  1. 1. Ақпараттарды қағазға басып шығаратын құрылғы.

  2. 2. Компьютердің негізгі құрылғылары орналастырылады

  3. 4. компьютерге ақпарат енгізуге арналған құрылғы.

  4. 6. Экранда жыпылықтап тұратын символ










Дескриптор:

-Компьютердің қосымша құрылғыларын атайды 1б

-Олардың қызметін сипаттайды 1б

-Олардың өзара әрекеттесуін сипаттайды 1б



Дескриптор

Әр екі дұрыс жауапқа 1 балл








Дескриптор:

- адам миы қызметін жазады 1

-процессор қызметін жазады 1

- ортақ қасиетін жазады 1



Сабақтың соңы







Рефлексия

«Лездеме сұрақтар» әдісі

1. Процессордың қызметі қандай?

2. Процессор қандай параметрлерімен ерекшеленеді? Оларды сипатта.

3. Процессордың құрылысын сипатта.

4. Көпядролы және бірядролы процессорлардың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар

Бүгінгі сабақтан не үйрендім?

Қандай тапсырма қызықты болды?

Көңіл күйім қандай?



Cұрақтарға жауап береді

Өзін-өзі бағалау.






Қысқа мерзімді жоспар

Педагогтің аты-жөні:

Толендиева А

Бөлім:

Компьютер мен желілердің техникалық сипаттамалары

Күні:


Сынып: 8

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Процессор және оның сипаттамалары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.1.1-қарапайым деңгейінде процессордың қызметін және оның негізгі сипаттамасын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

процессордың негізгі қызметін сипаттайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: «Жүректен жүрекке»

Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып,

сабаққа көңілді қатысады.

Өткен сабақты пысықтау: «Ақпарат бөлісу»

Әдісі

- «Миға шабуыл» әдісі


1-оқушыда ақпараттың 50%-ы бар.

2-оқушыда ақпараттың 50%-ы бар.

Жұптар бір-бірінің ақпараттарын толықтырады.

Жұптар сыныппен жұмыс істейді

-компьютердің ішкі құрылғыларын атаңыз

-компьютердің сыртқы құрылғыларын атаңыз

-процессор дегеніміз не?

-аналық тақша қызметі қандай?

Сұрақтарға жауап береді

Мадақтау

Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.

Карточкалар

Сабақтың ортасы

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді.

ҰЖ. 1-тапсырма. «Венн диаграммасы»

Адам миы мен процессорды салыстырыңдар

ЖЖ 2- тапсырма


Shape1

ӨЖ. 3-тапсырма

Shape2

Түсінгендерін жұбымен талқылайды. Мұғалім оқушылардың білімдерін толықтырады


Диаграмма сызады









Сөзжұмбақ шешеді














Дәптерге сөйлемді аяқтап жазады

Дескриптор

- адам миы қызметін жазады 1

-процессор қызметін жазады 1

- ортақ қасиетін жазады 1






Дескриптор

Әр екі дұрыс жауапқа 1балл














Дескриптор

Әр екі дұрыс жауапқа 1балл





Сабақтың соңы







Рефлексия

«Лездеме сұрақтар» әдісі

1. Процессордың қызметі қандай?

2. Процессор қандай параметрлерімен ерекшеленеді? Оларды сипатта.

3. Процессордың құрылысын сипатта.

4. Көпядролы және бірядролы процессорлардың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар

Бүгінгі сабақтан не үйрендім?

Қандай тапсырма қызықты болды?

Көңіл күйім қандай?



Cұрақтарға жауап береді

Өзін-өзі бағалау.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!