«УТВЕРЖДАЮ»
Руководитель подпрограммы,
Заместитель акима
Восточно-казахстанской области
_________________Нусупова А.Б.
« » 2018г.
ПАСПОРТ ПОДПРОЕКТА
«Тілдік мектеп»
Прект: «Сөз тілдің көркі»
Базовое направление: «Саналы азамат»
Подпрограмма. «Тәрбие және білім»
Дата изменения:
№1 «10» февраля 2018г.
№2 « » 20 г.
№3 « » 20 г.
Руководитель регионального подпроекта
Каирбаева З.Ж.
ИНФОРМАЦИЯ О ПОДПРОЕКТЕ «Саналы азамат»
|
Наименование |
«Тілдік мектеп» |
|
Руководитель |
Каирбаева З.Ж. |
|
Инициатор |
«№5 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ |
|
Спонсор |
|
|
Цель |
Үш тілді – қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілдерін жетік меңгерген жастарды анықтау, тіл саясатын жүзеге асыру, жастардың тіл меңгеруге деген ынтасын арттыру, заманға сай жас мамандардың қалыптасуына үлес қосу. |
|
Ожидаемый результат |
Облыстық, республикалық сайыстарға қатысу |
|
Индикаторы |
Оқушылардың 100% қатысуы, |
|
Другие участники и стейкхолдеры |
|
|
Сроки реализации |
2018-2023ж. |
|
Место реализации (район, город, населенный пункт/организация) |
Шемонаиха қаласы, «№5 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ |
|
Стоимость |
|
Үш тілді – қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілдерін жетік меңгерген жастарды анықтау, тіл саясатын жүзеге асыру, жастардың тіл меңгеруге деген ынтасын арттыру, заманға сай жас мамандардың қалыптасуына үлес қосу.
-
ГРАФИК РЕАЛИЗАЦИИ, КЛЮЧЕВЫЕ СОБЫТИЯ/ВЕХИ/ЭТАПЫ ПОДПРОЕКТА
|
№ |
Задачи |
Показатели результатов |
Срок реализации |
|
|
Начало |
Завершение * |
|||
|
1 «Основной этап» наименование события/вехи/этапа |
|
|
||
|
1 |
Задача 1 Тәрбие жұмысының мазмұның анықтау |
Показатели результата 1: Іс-шараның мақсатын және мазмұның анықталды, Показатели результата 2: Іс-шараның мерзімін анықталды, жауаптылар бекітілді. Показатели результата 3: Сценарий үш тілде құрылды, Акт залды тақырыпқа сай безендіру |
Қыркүйек |
Мамыр |
|
2 |
Задача 2 Ақпараттандыру және кері байланыс |
Показатели результата 1: Іс-шараның ақпараттандыру жұмыстарын жүргізу (пед. кеңес, шығармашылық тобының жиналысы, стенд ) Показатели результата 2: Жүйелі түрде ақпаратты жинақтау жүйесі құрылды. Әлеуметтік сайттарға жүктеу. |
Қыркүйек |
Мамыр |
|
2 «Этап реализации» наименование события/вехи/этапа |
|
|
||
|
1 |
Задача 1 Әдеби кеш (тақырыптық) «Мұқағали Мақатаев» |
Показатели результата 1: Мақсаты: отанды, туған жерді сүюге, ақын жырларынан үлгі алуға, оқушыларды поэзия сүйе отырып, сұлулық пен махабатты тануға, адамгершілік пен мейірімділік қасиеттерін өз бойларына сіңіре білуге тәрбиелеу. Показатели результата 2: Жауапты: Мукушева Л.М. Показатели результата 3 : 161 оқушы – 48% |
2018 |
2023 |
|
2 |
Задача 2: «Ауған қасіреті » |
Показатели результата 1: Іс-шараның мақсаты: Ауған оқиғасының тарихи мағыналық ақиқатын ашу. Тәуелсіздік жолында күрескен ағаларымыздың ерлігін кейінгі ұрпаққа үлгі ете отырып, жастарды Отансүйгіштікке, ерлікке баулу, Ауған соғысы ардагерлеріне құрмет көрсету Показатели результата 2: АӘД пән мұғалімі Жұмагулов Ж.О. Показатели результата 3: 334 оқушы – 100% |
2018 |
2023 |
|
3 |
Задача 3: «Туған жер алтын бесігім» шығармашылық концерт |
Показатели 1: Дарынды оқушыларды анықтау және оларға қолдау көрсету, эстеткалық және рухани-адамгершілік тәрбие беру Показатели 2: жауапты: ТІМ: Каирбаева З.Ж.,және шығармашылық топ, сценарий үш тілде құрылды (Калдыбаева Д.Б., Омирбаева К.К. Мукушева Л.М. ) Показатели 3: 334 оқушы – 100% |
2018 |
2023 |
|
4 |
Задача 4: «Полиглот » интеллектуалдық ойын |
Показатели 1: Оқушылардың алған білімдерін сарапқа салу, ойлау қабілетін дамыту, шапшаңдық, тез жауап беру дағдысын қалыптастыру, достыққа тәрбиелеу, ағылшын тіліне қызығушылықтарын арттыру, олардың лексикалық байлығын дамыту Показатели 2: Жауапты .Калдыбаева Д.Б., Омирбаева К.К. Мукушева Л.М. сценарий үш тілде құрылды Показатели 3: қатысушылар 15 оқушы, көрермендер 157 |
2018 |
2023 |
|
5 |
Задача 5 «Поэзия әлемі» |
Показатели 1: Жаңа ақпараттық технологияларды қолдану арқылы оқушыларды қазақ ақындарының өлеңдерін мәнерлеп оқуға дағдыландыру; Оқушыға поэзияны оқыту, сол оқыған шығармасындағы тілдік-көркемдік ерекшеліктерді таба білуге үйрету; Әр түрлі жаңа технологияларды пайдалану арқылы көркем шығарманың тілін түсінуге, сөз мағынасымен жұмыс жасауға дағдыландыру; Оқушылардың өз бетінше ізденіп, шығармашылықпен жұмыс істей білуге үйрету; Лирикалық шығарманы жан-жақты талдай білуге дағдыландыру. Показатели 2: Жетекшісі Мукушева Л.М. Показатели 3: 2018- 8 оқушы , 2019 – 10 оқушы, 2020 – 12 оқушы, 2021 – 13 оқушы, 2022- 15 оқушы , 2023 – 16 оқушы. Облыстық, республикалық сайыстарға қатысу. |
2018 |
2023 |
|
6 |
Задача 6: «British English» |
Показатели 1: Оқушының қарым-қатынас мәдениетін дамытуға жағдай туғызу, грамматикалық ережелерді ескере отырып, еркін таза сөйлеуге бейімдеу,үйрету. -оқушыларға коммуникацияның түрлі обьектілерін қолдана білуіне: мәтін, диалог, монологты түсіну және құра білуге үйрету. -ұлтаралық қатынас тілінде өзара байланыс және қарым-қатынас тәсілдерін меңгерту. -оқушылардың өз бетінше іс-әрекетін жетілдіру, ойлау қабілетін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Показатели 2: жетекшісі Калдыбаева Д.М. Показатели 3: 2018- 15 оқушы , 2019 – 20 оқушы, 2020 – 25 оқушы, 2021 – 30 оқушы, 2022- 35 оқушы , 2023 – 40 оқушы. Облыстық, республикалық сайыстарға қатысу. |
|
|
|
7 |
Задача 7 «Занимательная граматика » |
Показатели 1: формирование грамотной и выразительной речи учащихся; повышение речевой компетентности детей; развитие интереса к читательской деятельности; развитие интереса к научной деятельности; подготовка обучающихся к успешному участию в олимпиадах по русскому языку. Показатели 2: Руководитель : Омирбаева К.К. Показатели 3: 2018- 15 оқушы , 2019 – 20 оқушы, 2020 – 25 оқушы, 2021 – 30 оқушы, 2022- 35 оқушы , 2023 – 40 оқушы. Участие в областных, республиканских, межденародных олимпиадах и конкурсах |
2018 |
2023 |
|
3 «Этап завершения» наименование события/вехи/этапа Освещение в СМИ, сайт акима, facebook.com |
2018ж. |
2023ж. |
||
-
ЭКСПРЕСС-ОЦЕНКА ПОТЕНЦИАЛА ПОДПРОЕКТА
|
Потенциальный уровень воздействия подпроекта на изменение сознания участников по 6 направлениям (по шкале от 1 до 5 баллов): |
Масштаб и охват в 2018 году, включая СМИ и соц.сети, баллов |
Итоговый балл (7+(8/9/10/11) |
|||||||||
|
Конкурентоспособность |
Прагматизм |
Сохранение национальной идентичности |
Культ знания |
Эволюционное, а не революционное развитие Казахстана |
Открытость сознания |
Всего (1+2+3+4+5+6) |
5 (до 1000 человек) |
15 (от 1000 до 100 тыс. чел) |
30 (от 100 тыс. до 1млн. чел.) |
50 (свыше 1 млн. чел.) |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
26 |
335 |
|
|
|
|
-
ОСНОВНЫЕ РИСКИ
|
№ |
Риски |
Описание риска |
|
|
Жобаның жетекшісінің ауысуы |
- |
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
проект "Рухани жаңғыру "
проект "Рухани жаңғыру "
«УТВЕРЖДАЮ»
Руководитель подпрограммы,
Заместитель акима
Восточно-казахстанской области
_________________Нусупова А.Б.
« » 2018г.
ПАСПОРТ ПОДПРОЕКТА
«Тілдік мектеп»
Прект: «Сөз тілдің көркі»
Базовое направление: «Саналы азамат»
Подпрограмма. «Тәрбие және білім»
Дата изменения:
№1 «10» февраля 2018г.
№2 « » 20 г.
№3 « » 20 г.
Руководитель регионального подпроекта
Каирбаева З.Ж.
ИНФОРМАЦИЯ О ПОДПРОЕКТЕ «Саналы азамат»
|
Наименование |
«Тілдік мектеп» |
|
Руководитель |
Каирбаева З.Ж. |
|
Инициатор |
«№5 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ |
|
Спонсор |
|
|
Цель |
Үш тілді – қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілдерін жетік меңгерген жастарды анықтау, тіл саясатын жүзеге асыру, жастардың тіл меңгеруге деген ынтасын арттыру, заманға сай жас мамандардың қалыптасуына үлес қосу. |
|
Ожидаемый результат |
Облыстық, республикалық сайыстарға қатысу |
|
Индикаторы |
Оқушылардың 100% қатысуы, |
|
Другие участники и стейкхолдеры |
|
|
Сроки реализации |
2018-2023ж. |
|
Место реализации (район, город, населенный пункт/организация) |
Шемонаиха қаласы, «№5 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ |
|
Стоимость |
|
Үш тілді – қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілдерін жетік меңгерген жастарды анықтау, тіл саясатын жүзеге асыру, жастардың тіл меңгеруге деген ынтасын арттыру, заманға сай жас мамандардың қалыптасуына үлес қосу.
-
ГРАФИК РЕАЛИЗАЦИИ, КЛЮЧЕВЫЕ СОБЫТИЯ/ВЕХИ/ЭТАПЫ ПОДПРОЕКТА
|
№ |
Задачи |
Показатели результатов |
Срок реализации |
|
|
Начало |
Завершение * |
|||
|
1 «Основной этап» наименование события/вехи/этапа |
|
|
||
|
1 |
Задача 1 Тәрбие жұмысының мазмұның анықтау |
Показатели результата 1: Іс-шараның мақсатын және мазмұның анықталды, Показатели результата 2: Іс-шараның мерзімін анықталды, жауаптылар бекітілді. Показатели результата 3: Сценарий үш тілде құрылды, Акт залды тақырыпқа сай безендіру |
Қыркүйек |
Мамыр |
|
2 |
Задача 2 Ақпараттандыру және кері байланыс |
Показатели результата 1: Іс-шараның ақпараттандыру жұмыстарын жүргізу (пед. кеңес, шығармашылық тобының жиналысы, стенд ) Показатели результата 2: Жүйелі түрде ақпаратты жинақтау жүйесі құрылды. Әлеуметтік сайттарға жүктеу. |
Қыркүйек |
Мамыр |
|
2 «Этап реализации» наименование события/вехи/этапа |
|
|
||
|
1 |
Задача 1 Әдеби кеш (тақырыптық) «Мұқағали Мақатаев» |
Показатели результата 1: Мақсаты: отанды, туған жерді сүюге, ақын жырларынан үлгі алуға, оқушыларды поэзия сүйе отырып, сұлулық пен махабатты тануға, адамгершілік пен мейірімділік қасиеттерін өз бойларына сіңіре білуге тәрбиелеу. Показатели результата 2: Жауапты: Мукушева Л.М. Показатели результата 3 : 161 оқушы – 48% |
2018 |
2023 |
|
2 |
Задача 2: «Ауған қасіреті » |
Показатели результата 1: Іс-шараның мақсаты: Ауған оқиғасының тарихи мағыналық ақиқатын ашу. Тәуелсіздік жолында күрескен ағаларымыздың ерлігін кейінгі ұрпаққа үлгі ете отырып, жастарды Отансүйгіштікке, ерлікке баулу, Ауған соғысы ардагерлеріне құрмет көрсету Показатели результата 2: АӘД пән мұғалімі Жұмагулов Ж.О. Показатели результата 3: 334 оқушы – 100% |
2018 |
2023 |
|
3 |
Задача 3: «Туған жер алтын бесігім» шығармашылық концерт |
Показатели 1: Дарынды оқушыларды анықтау және оларға қолдау көрсету, эстеткалық және рухани-адамгершілік тәрбие беру Показатели 2: жауапты: ТІМ: Каирбаева З.Ж.,және шығармашылық топ, сценарий үш тілде құрылды (Калдыбаева Д.Б., Омирбаева К.К. Мукушева Л.М. ) Показатели 3: 334 оқушы – 100% |
2018 |
2023 |
|
4 |
Задача 4: «Полиглот » интеллектуалдық ойын |
Показатели 1: Оқушылардың алған білімдерін сарапқа салу, ойлау қабілетін дамыту, шапшаңдық, тез жауап беру дағдысын қалыптастыру, достыққа тәрбиелеу, ағылшын тіліне қызығушылықтарын арттыру, олардың лексикалық байлығын дамыту Показатели 2: Жауапты .Калдыбаева Д.Б., Омирбаева К.К. Мукушева Л.М. сценарий үш тілде құрылды Показатели 3: қатысушылар 15 оқушы, көрермендер 157 |
2018 |
2023 |
|
5 |
Задача 5 «Поэзия әлемі» |
Показатели 1: Жаңа ақпараттық технологияларды қолдану арқылы оқушыларды қазақ ақындарының өлеңдерін мәнерлеп оқуға дағдыландыру; Оқушыға поэзияны оқыту, сол оқыған шығармасындағы тілдік-көркемдік ерекшеліктерді таба білуге үйрету; Әр түрлі жаңа технологияларды пайдалану арқылы көркем шығарманың тілін түсінуге, сөз мағынасымен жұмыс жасауға дағдыландыру; Оқушылардың өз бетінше ізденіп, шығармашылықпен жұмыс істей білуге үйрету; Лирикалық шығарманы жан-жақты талдай білуге дағдыландыру. Показатели 2: Жетекшісі Мукушева Л.М. Показатели 3: 2018- 8 оқушы , 2019 – 10 оқушы, 2020 – 12 оқушы, 2021 – 13 оқушы, 2022- 15 оқушы , 2023 – 16 оқушы. Облыстық, республикалық сайыстарға қатысу. |
2018 |
2023 |
|
6 |
Задача 6: «British English» |
Показатели 1: Оқушының қарым-қатынас мәдениетін дамытуға жағдай туғызу, грамматикалық ережелерді ескере отырып, еркін таза сөйлеуге бейімдеу,үйрету. -оқушыларға коммуникацияның түрлі обьектілерін қолдана білуіне: мәтін, диалог, монологты түсіну және құра білуге үйрету. -ұлтаралық қатынас тілінде өзара байланыс және қарым-қатынас тәсілдерін меңгерту. -оқушылардың өз бетінше іс-әрекетін жетілдіру, ойлау қабілетін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Показатели 2: жетекшісі Калдыбаева Д.М. Показатели 3: 2018- 15 оқушы , 2019 – 20 оқушы, 2020 – 25 оқушы, 2021 – 30 оқушы, 2022- 35 оқушы , 2023 – 40 оқушы. Облыстық, республикалық сайыстарға қатысу. |
|
|
|
7 |
Задача 7 «Занимательная граматика » |
Показатели 1: формирование грамотной и выразительной речи учащихся; повышение речевой компетентности детей; развитие интереса к читательской деятельности; развитие интереса к научной деятельности; подготовка обучающихся к успешному участию в олимпиадах по русскому языку. Показатели 2: Руководитель : Омирбаева К.К. Показатели 3: 2018- 15 оқушы , 2019 – 20 оқушы, 2020 – 25 оқушы, 2021 – 30 оқушы, 2022- 35 оқушы , 2023 – 40 оқушы. Участие в областных, республиканских, межденародных олимпиадах и конкурсах |
2018 |
2023 |
|
3 «Этап завершения» наименование события/вехи/этапа Освещение в СМИ, сайт акима, facebook.com |
2018ж. |
2023ж. |
||
-
ЭКСПРЕСС-ОЦЕНКА ПОТЕНЦИАЛА ПОДПРОЕКТА
|
Потенциальный уровень воздействия подпроекта на изменение сознания участников по 6 направлениям (по шкале от 1 до 5 баллов): |
Масштаб и охват в 2018 году, включая СМИ и соц.сети, баллов |
Итоговый балл (7+(8/9/10/11) |
|||||||||
|
Конкурентоспособность |
Прагматизм |
Сохранение национальной идентичности |
Культ знания |
Эволюционное, а не революционное развитие Казахстана |
Открытость сознания |
Всего (1+2+3+4+5+6) |
5 (до 1000 человек) |
15 (от 1000 до 100 тыс. чел) |
30 (от 100 тыс. до 1млн. чел.) |
50 (свыше 1 млн. чел.) |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
26 |
335 |
|
|
|
|
-
ОСНОВНЫЕ РИСКИ
|
№ |
Риски |
Описание риска |
|
|
Жобаның жетекшісінің ауысуы |
- |
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













