Тақырыбы : Мамандық
таңдау. Менің болашақ мамандығым
Сабақтың мақсаттары / цели урока:
Ауызша және жазбаша қарым қатынаста жаңа лексиканы дұрыс қолдана
білу, мамандықтар жөнінде мағлұмат
беру
Дамытушылық / Развивающийся:
Мамандықтар, оны таңдауға әсер ететін факторлар, мұғалім мамандығы
жөнінде білімдерін кеңейту, сөздік қорларын молайту. Жалпы
қарым - қатынаста ағылшын тілінде өз ойын еркін жеткізе білуге
үйрету .
Тәрбиелік / воспитание: Өз мамандықтарыной сүюге жәны құрметтеуге,
жауапкершілікті сезінуге, ұқыптылық пен белсенділікка үйретіп,
пәнге деген қызығушылықтарын оят, сүйіспеншілки, ақиқит, дұрыс
әрекет қасиеттерін студенттердің бойына
сіңіру .
I.Кезекшілікті сұрау
А)Үй жұмысын тексеру.51 бет №7 ж
II. Миға
шабуыл
Кодты
шешу үшін ағылшын әріптерін еске түсіріп,есепті шығарып
санаймыз
4 × 4 =
16 multiply
6 × 3 =
18
5 × 3 =
15
2 × 3 =
6
2 × 3 -
1 = 5
6 × 3 +
1 = 19
9 × 2 +
1 = 19
3 × 3 =
9
5 × 3 =
15
7 × 2 =
14
16. 18.
15. 6. 5. 19. 19. 9. 15.
14
Profession
III.
а)
Презентация(Мамандық туралы)
IV. Следующие задачи:
посмотреть на презентацию по новым словам. Я читаю, а вы
повторяете за мной, переводите эти слова на английский, казахский и
русский языки, затем открывайте свой словарь и записывайте новые
слова.
1.
teacher[ʹti: tʃə] -
мұғалім
2.
doctor [ʹdɒktə] -
дәрігер
3.
policman [pəʹli: smən] -
полиция
4.
driver[radraıvə] -
жүргізуші
5.
fireman[faiə, faitə] - өрт
сөндіруші
6. pilot
[pailɒt ]-пилот
7. cook
[kʋk] – аспазшы
(презентация)
б) Видео
көру.(Мамандық
туралы)
V.Білімлендпен жұмыс:1.Сөздерді қайталау,суреттерді
орналастыру
Әр сурет бір әріпті білдіреді. Суреттерді
пайдаланып, сөздерді
толықтыр.
Тыңда.
Текшені басып, шыққан сөздерді сәйкес орнына
қой
Адамдарды жұмыс істейтін орындарымен сәйкестендір. Сөйлемдерді толықтыр.
(2,3,4,)
VI.Show the video (My father s job)
: Бүгінгі оқу іс-әрекетіміздің тақырыбын айқындау үшін жұмбақтардың жауаптарын тауып көрейік. Let’s guess my riddles.
М:Мектептің жүрегі, Білімнің тірегі. Б: Мұғалім– Teacher
I’m a teacher. I work at school and teach children.
2) Сауықтырар сырқатты, Жылы үнмен тіл қатты. Б: Дәрігер – Doctor I am a doctor. I treat sick people.
3)Ала таяқ ұстаған, Жол тәртібін нұсқаған. Өміріңді күзеткен, Ысқырығы күшті адам. Б: Полиция –police I’m a police officer. I work at a police station.
4) Бал татыған мәзір, Ол бар жерде әзір. Б: Аспаз – cook I’m a cook. I cook delicious food.
Мамандықтар қосылып әндетеді. It’s My Job , It’s What I do It’s My Job , I Like It too
VIII.Балалар, Today we invite a guest .What do you think who is this?Сайқымазақтың тапсырмаларын орындауға дайынсыңдар ма? Б: Иә! Yes! С: Менің қолымда неше шар көріп тұрсыңдар? М: Қане бірге санайықшы. Let’s count then! Б: One, two, three, four! С: Жарайсыңдар! Good for you! М: Балалар, бірінші шардың түсі қандай? What colour is it?
-
«Кто это?»ойыны(Мамандыққа тиісті сөзді табу)
-
Works,drives сөзімен сөйлем құрастыру
Физминутка Finger family
-
«Кімнің құралы»
-
Кітаппен жұмыс
. Веселые
задания.
• профессия, которой нет в
нашей жизни
а) таксист б) врач
в) учитель
• Лучшая «зеленая»
профессия
а) учитель б) садовник в)
дантист
• «самая сладкая»
профессия
а) повар б) адвокат в)
художник
• «самая смешная»
профессия
а) журналист б) смешной в)
пилот
• самая «ответственная»
профессия
а) судья б) танцор в)
певец
• Высшая
профессия
а) космонавт б) садовник в)
бизнесмен
(Сайқымазақ смайлинг тастап сабақтың қалай
өткенін бағалайды)
Рефлексия
Үй тапсырмасы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
profession
profession
Тақырыбы : Мамандық
таңдау. Менің болашақ мамандығым
Сабақтың мақсаттары / цели урока:
Ауызша және жазбаша қарым қатынаста жаңа лексиканы дұрыс қолдана
білу, мамандықтар жөнінде мағлұмат
беру
Дамытушылық / Развивающийся:
Мамандықтар, оны таңдауға әсер ететін факторлар, мұғалім мамандығы
жөнінде білімдерін кеңейту, сөздік қорларын молайту. Жалпы
қарым - қатынаста ағылшын тілінде өз ойын еркін жеткізе білуге
үйрету .
Тәрбиелік / воспитание: Өз мамандықтарыной сүюге жәны құрметтеуге,
жауапкершілікті сезінуге, ұқыптылық пен белсенділікка үйретіп,
пәнге деген қызығушылықтарын оят, сүйіспеншілки, ақиқит, дұрыс
әрекет қасиеттерін студенттердің бойына
сіңіру .
I.Кезекшілікті сұрау
А)Үй жұмысын тексеру.51 бет №7 ж
II. Миға
шабуыл
Кодты
шешу үшін ағылшын әріптерін еске түсіріп,есепті шығарып
санаймыз
4 × 4 =
16 multiply
6 × 3 =
18
5 × 3 =
15
2 × 3 =
6
2 × 3 -
1 = 5
6 × 3 +
1 = 19
9 × 2 +
1 = 19
3 × 3 =
9
5 × 3 =
15
7 × 2 =
14
16. 18.
15. 6. 5. 19. 19. 9. 15.
14
Profession
III.
а)
Презентация(Мамандық туралы)
IV. Следующие задачи:
посмотреть на презентацию по новым словам. Я читаю, а вы
повторяете за мной, переводите эти слова на английский, казахский и
русский языки, затем открывайте свой словарь и записывайте новые
слова.
1.
teacher[ʹti: tʃə] -
мұғалім
2.
doctor [ʹdɒktə] -
дәрігер
3.
policman [pəʹli: smən] -
полиция
4.
driver[radraıvə] -
жүргізуші
5.
fireman[faiə, faitə] - өрт
сөндіруші
6. pilot
[pailɒt ]-пилот
7. cook
[kʋk] – аспазшы
(презентация)
б) Видео
көру.(Мамандық
туралы)
V.Білімлендпен жұмыс:1.Сөздерді қайталау,суреттерді
орналастыру
Әр сурет бір әріпті білдіреді. Суреттерді
пайдаланып, сөздерді
толықтыр.
Тыңда.
Текшені басып, шыққан сөздерді сәйкес орнына
қой
Адамдарды жұмыс істейтін орындарымен сәйкестендір. Сөйлемдерді толықтыр.
(2,3,4,)
VI.Show the video (My father s job)
: Бүгінгі оқу іс-әрекетіміздің тақырыбын айқындау үшін жұмбақтардың жауаптарын тауып көрейік. Let’s guess my riddles.
М:Мектептің жүрегі, Білімнің тірегі. Б: Мұғалім– Teacher
I’m a teacher. I work at school and teach children.
2) Сауықтырар сырқатты, Жылы үнмен тіл қатты. Б: Дәрігер – Doctor I am a doctor. I treat sick people.
3)Ала таяқ ұстаған, Жол тәртібін нұсқаған. Өміріңді күзеткен, Ысқырығы күшті адам. Б: Полиция –police I’m a police officer. I work at a police station.
4) Бал татыған мәзір, Ол бар жерде әзір. Б: Аспаз – cook I’m a cook. I cook delicious food.
Мамандықтар қосылып әндетеді. It’s My Job , It’s What I do It’s My Job , I Like It too
VIII.Балалар, Today we invite a guest .What do you think who is this?Сайқымазақтың тапсырмаларын орындауға дайынсыңдар ма? Б: Иә! Yes! С: Менің қолымда неше шар көріп тұрсыңдар? М: Қане бірге санайықшы. Let’s count then! Б: One, two, three, four! С: Жарайсыңдар! Good for you! М: Балалар, бірінші шардың түсі қандай? What colour is it?
-
«Кто это?»ойыны(Мамандыққа тиісті сөзді табу)
-
Works,drives сөзімен сөйлем құрастыру
Физминутка Finger family
-
«Кімнің құралы»
-
Кітаппен жұмыс
. Веселые
задания.
• профессия, которой нет в
нашей жизни
а) таксист б) врач
в) учитель
• Лучшая «зеленая»
профессия
а) учитель б) садовник в)
дантист
• «самая сладкая»
профессия
а) повар б) адвокат в)
художник
• «самая смешная»
профессия
а) журналист б) смешной в)
пилот
• самая «ответственная»
профессия
а) судья б) танцор в)
певец
• Высшая
профессия
а) космонавт б) садовник в)
бизнесмен
(Сайқымазақ смайлинг тастап сабақтың қалай
өткенін бағалайды)
Рефлексия
Үй тапсырмасы
шағым қалдыра аласыз













