|
Пән: Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар Күні: Сынып: 3«б» |
Мектеп: «Достық» ж.о.м Мұғалімнің аты-жөні: Алтынбекова А Қатысқандар саны: Қатыспағандарсаны: |
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Программалар терезесі |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.2.1 компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру; 3.1.2.4 компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану |
||||
|
Сабақмақсаттары |
Мәтінді Блокнот программасында тере алады. |
||||
|
Бағалаукритерийлері |
компьютерлік программаларда меню командаларын қолданады. терезе түрлерімен таннысады. мәтінді Блокнот программасында тере алады.адамдар неге тату өмірсүрукерекекенінтүсінеді. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнгетән лексика мен терминология: Программа, терезе. Диалог пен жазуүшінпайдалысөздер мен тіркестер: Терезе дегеніміз не? Терезенің қандай түрлері бар? Не себепті терезе батырмаларының қызметін толық білу маңызды? Терезенің төменгі жақтауларында орналасқан қарау жолақтары не үшін қажет? |
||||
|
Құндылықтардыдарыту |
Оқушылардыбір-бірінедегенқұрметкөрсетуінетәрбиелеу. |
||||
|
Пәнаралықбайланыстар |
Көркем еңбек, музыка |
||||
|
АКТ қолданудағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқорданжәнеинтернеттенсабаққақатыстыақпараттыіздеу; |
||||
|
Ресурстар |
жұмысдәптері, қаламментүрлітүстіқарындаш, стикер, т.б |
||||
|
Бастапқы білім |
Файлдар мен бумалар |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтыңбасы |
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) «Еркін талқылау» Бұны шағын топта қалай болса, сондай-ақ барлық сыныппен орындауға болады. Құрылымы болмағандықтан, бұндай талқылауда көмек керек болуы мүмкін. Көмекті мұғалім көрсете алады, бірақ жұмыс топтарда өтсе мұғалім барлық топқа үлгермеуі мүмкін.
Оқу мақсатын таныстыру |
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|||
|
Сабақтыңортасы |
Ширату тапсырмасы.
Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Ұ.Ж
ҚБ: Бас бармақ арқылы бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Белсенді оқу тапсырмаларына арналған сұрақтар. Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|||
|
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.
(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі. Рефлексия |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату |
|||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылат ын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. |
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
|
|||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Программа терезесі
Программа терезесі
|
Пән: Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар Күні: Сынып: 3«б» |
Мектеп: «Достық» ж.о.м Мұғалімнің аты-жөні: Алтынбекова А Қатысқандар саны: Қатыспағандарсаны: |
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Программалар терезесі |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.2.1 компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру; 3.1.2.4 компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану |
||||
|
Сабақмақсаттары |
Мәтінді Блокнот программасында тере алады. |
||||
|
Бағалаукритерийлері |
компьютерлік программаларда меню командаларын қолданады. терезе түрлерімен таннысады. мәтінді Блокнот программасында тере алады.адамдар неге тату өмірсүрукерекекенінтүсінеді. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнгетән лексика мен терминология: Программа, терезе. Диалог пен жазуүшінпайдалысөздер мен тіркестер: Терезе дегеніміз не? Терезенің қандай түрлері бар? Не себепті терезе батырмаларының қызметін толық білу маңызды? Терезенің төменгі жақтауларында орналасқан қарау жолақтары не үшін қажет? |
||||
|
Құндылықтардыдарыту |
Оқушылардыбір-бірінедегенқұрметкөрсетуінетәрбиелеу. |
||||
|
Пәнаралықбайланыстар |
Көркем еңбек, музыка |
||||
|
АКТ қолданудағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқорданжәнеинтернеттенсабаққақатыстыақпараттыіздеу; |
||||
|
Ресурстар |
жұмысдәптері, қаламментүрлітүстіқарындаш, стикер, т.б |
||||
|
Бастапқы білім |
Файлдар мен бумалар |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтыңбасы |
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) «Еркін талқылау» Бұны шағын топта қалай болса, сондай-ақ барлық сыныппен орындауға болады. Құрылымы болмағандықтан, бұндай талқылауда көмек керек болуы мүмкін. Көмекті мұғалім көрсете алады, бірақ жұмыс топтарда өтсе мұғалім барлық топқа үлгермеуі мүмкін.
Оқу мақсатын таныстыру |
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|||
|
Сабақтыңортасы |
Ширату тапсырмасы.
Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Ұ.Ж
ҚБ: Бас бармақ арқылы бағалау. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Белсенді оқу тапсырмаларына арналған сұрақтар. Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
|||
|
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау» Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.
(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі. Рефлексия |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату |
|||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылат ын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. |
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
|
|||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||
шағым қалдыра аласыз
















