|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Python тілінде программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 6 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Практикалық тапсырмалар |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
«Программалау тілі» ұғымын біледі. |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Python тілінің синтаксисін пайдаланып, программа жазады |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
программаның кодын жазады, тексереді, нәтижені шығарады. |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Оқушыларды 3 топқа бөледі. Оқушылар шеңбер құрады. 15-ке дейін санаймыз. «Бір»-айтамыз, «екі»-шапалақтаймыз, «үш»-«Уау» деп айтады. 4.Өткен сабақты пысықтау. Топтық жұмыс. 1-тапсырма -Программа құрастыруда операторлар мен арифметикалық амалдарды қалай қолданған тиімді? ҚБ: фишка /1 балл/ |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. Сабақтың мақсаттарымен танысады. 3.Оқушылар шеңбер құрады. 15-ке дейін санаймыз. «Бір»-айтамыз, «екі»-шапалақтаймыз, «үш»-«Уау» деп айтады. 4.Өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, стикерге ортақ ойларын жазады, пікірлерін қорғайды. |
фишка 1 балл |
Стикер |
|
Сабақтың ортасы |
Осы сабақта оқушылар топта жұмыс істейді. Тапсырмаларды өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, дептерге ойларын жазады, программаларды жазады, тексереді, нәтижені шығарады. Топтық жұмыс. 2-тапсырма. «Фигуралар» әдісі Оқулық § 3.5-3.6, 90-бет, 4-тапсыма*** Дескриптор: -берілген фигураларды экранға шығаратын программа құрастырады. ҚБ: фишка / 3 балл/ 3-тапсырма. Оқулық § 3.5-3.6, 90-бет, 3-тапсыма* Дескриптор: -берілген сөздерден біріккен сөздерді алу программасын құрады; -құрастырылған атауын 3 рет экранға шығарады. ҚБ: фишка /1 балл/ 4-тапсырма: Оқулық § 3.5-3.6, 91-бет, 5-тапсыма* Дескриптор: -шеңбердің ұзындығын табатын программа кодын құрастырады; -дөңгелектің ауданын табатын программа кодын құрастырады. ҚБ: фишка /2балл/ 5-тапсырма. Оқулық § 3.5-3.6, 92-бет, 11-тапсыма* Дескриптор: -функияларды пайдалану программа коды құрастырады; -нәтижені шағырады. ҚБ: фишка /3 балл/ |
2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды 4-тапсырманы орындайды 5-тапрысманы орындайды |
Фишка 3 балл Фишка 1 балл Фишка 2 балл Фишка 3 балл |
Жұмыс дәптері Оқулық |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: -Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын |
Жиналаған фишкаларды санайды- бағалау жұргізеді |
|
Плакат /слайд/ |
|
Үй тапсырмасы |
§ 3.5,3.6, 92-бет, 12-тапсырма |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Программалау тілі» ұғымын біледі.
«Программалау тілі» ұғымын біледі.
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Python тілінде программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 6 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Практикалық тапсырмалар |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
«Программалау тілі» ұғымын біледі. |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
Python тілінің синтаксисін пайдаланып, программа жазады |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
программаның кодын жазады, тексереді, нәтижені шығарады. |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Оқушыларды 3 топқа бөледі. Оқушылар шеңбер құрады. 15-ке дейін санаймыз. «Бір»-айтамыз, «екі»-шапалақтаймыз, «үш»-«Уау» деп айтады. 4.Өткен сабақты пысықтау. Топтық жұмыс. 1-тапсырма -Программа құрастыруда операторлар мен арифметикалық амалдарды қалай қолданған тиімді? ҚБ: фишка /1 балл/ |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. Сабақтың мақсаттарымен танысады. 3.Оқушылар шеңбер құрады. 15-ке дейін санаймыз. «Бір»-айтамыз, «екі»-шапалақтаймыз, «үш»-«Уау» деп айтады. 4.Өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, стикерге ортақ ойларын жазады, пікірлерін қорғайды. |
фишка 1 балл |
Стикер |
|
Сабақтың ортасы |
Осы сабақта оқушылар топта жұмыс істейді. Тапсырмаларды өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, дептерге ойларын жазады, программаларды жазады, тексереді, нәтижені шығарады. Топтық жұмыс. 2-тапсырма. «Фигуралар» әдісі Оқулық § 3.5-3.6, 90-бет, 4-тапсыма*** Дескриптор: -берілген фигураларды экранға шығаратын программа құрастырады. ҚБ: фишка / 3 балл/ 3-тапсырма. Оқулық § 3.5-3.6, 90-бет, 3-тапсыма* Дескриптор: -берілген сөздерден біріккен сөздерді алу программасын құрады; -құрастырылған атауын 3 рет экранға шығарады. ҚБ: фишка /1 балл/ 4-тапсырма: Оқулық § 3.5-3.6, 91-бет, 5-тапсыма* Дескриптор: -шеңбердің ұзындығын табатын программа кодын құрастырады; -дөңгелектің ауданын табатын программа кодын құрастырады. ҚБ: фишка /2балл/ 5-тапсырма. Оқулық § 3.5-3.6, 92-бет, 11-тапсыма* Дескриптор: -функияларды пайдалану программа коды құрастырады; -нәтижені шағырады. ҚБ: фишка /3 балл/ |
2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды 4-тапсырманы орындайды 5-тапрысманы орындайды |
Фишка 3 балл Фишка 1 балл Фишка 2 балл Фишка 3 балл |
Жұмыс дәптері Оқулық |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: -Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын |
Жиналаған фишкаларды санайды- бағалау жұргізеді |
|
Плакат /слайд/ |
|
Үй тапсырмасы |
§ 3.5,3.6, 92-бет, 12-тапсырма |
|
|
шағым қалдыра аласыз













