Материалдар / Программалық қамтамасыз ету

Программалық қамтамасыз ету

Материал туралы қысқаша түсінік
пән мұғаліміне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2019
465
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:5.2 A Ақпарат және оны өңдеуКүні:Сынып: 5Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:Программалық қамтамасыз ету
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты:5.1.2.1 «Программалық қамтамасыз ету» ұғымын түсіндіру
Сабақтың мақсаты:Барлық оқушылар: Программалық жабдықтамасы туралы біледі, қызметімен танысады.Оқушылардың басым бөлігі: Программалық жабдықтаманың түрлерін құрылымына, қызметіне қарай ажыратады.Кейбір оқушылар: Операциялық жүйені іске қосады, тапсырмалар тақтасының таңбаларын пайдаланады, қосымшаларға мысал келтіреді.
Бағалау критерийі:
  • «Программалық қамтамасыз ету» ұғымын түсінеді.
  • Программаларды қызметіне қарай программалық қамтамасыз ету топтарына жіктейді.
  • Тілдік мақсаттар:Оқушылар:Программалық жабдықтаманың түрлерін түсіндіре аладыНегізгі сөздер мен тіркестер: ОЖ, ЖПЖ, ҚПЖ, ПЖ, қосымшалар, Программа – Программа - Program Программалық қамтамасыз ету – Программное обеспечение - Software Файл – Файл – The file Бума - Каталог - Directory Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:Программа – бұл ... Программалық қамтамасыз ету – Программалық қамтамасыз ету құрамы: Операциялық жүйе -
    Құндылықтарға баулуПрограмма және компьютердің программалық қамтамасыз етілуінің күнделікті өмірмен тығыз байланысын түсіндіре отырып оқушыларды өмір бойы білім алуға баулу.

    Пәнаралық байланыс «Программалық қамтамасыз ету» тақырыбында кейбір терминдерді орыс тілінде, ағылшын тілінде атайды
    Алдыңғы білімОқушылар мәтінді, графиканы, мультимедианы және презентацияларды өңдеу үшін қолданбалы программалармен жұмыс жасайды.











    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басыҰйымдастыру кезеңі:Шаттық шеңберін құру.Сыныпта жағымды психологиялық ахуал тудыру. Оқушылар «Жүректен-жүрекке » тренингі арқылы бір-бірлеріне бүгінгі сабаққа деген тілектерін айтады.Топқа бөлу: Баланың зеректігін, ойлау жылдамдығын дамыту мақсатында тақырыпқа байланысты 2 топқа бөлінеді Жүйелік қамтамасыз ету

    Программалау жүйелері








    Қима қағаздар


    Өткен тақырыпты «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы пысықтаймын. Бұл сұрау үдерісі оқушыларды өз еркімен жауап беру үшін ниет білдіруге итермелейді және өткен материалды қалай меңгергендері тексеріледі.

    -Ақпараттың қандай өлшем бірліктері бар?-Хабарламаның, ақпараттың көлемі деген не?-Бит дегеніміз не?-Ақпаратты жеткізу жылдамдығы дегеніміз не?- Не үшін компьютерде ақпараттар 0 мен 1 сандары арқылы беріледі?-Неліктен жыл өткен әлемдегі ақпараттар саны жылдам көбеюде?

    Тақырыптың түсіну дейгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін «Басбармақ» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіздім.







    Интербелсенді тақта







    Шартты белгісі бар сурет
    Сабақтың ортасы

    БілуКөзбен көретін айғақтар негізінде танымдық ойлау қабілеттерін дамыту мақсатында тақырыпқа байланысты бейнежазба көрсетіледіЖаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі:1-топ: Жүйелік ПЖ және қолданбалы ПЖ2- топ: Программалау жүйелері және ОЖ2 топқа берілген тақырыпты постер арқылы қорғауды ұсынамын









    Постер


    Қолдану кезеңінде«Тізбектен не түсіп қалған?» әдісі бойыншаберілген анықтамаларды қос нүктенің орнына қажетті сөзді қоя отырып мәтіндік редакторда толықтырыңдар:
  • Драйверлер-компьютерге қосылған ...
  • Әртүрлі ақпаратты өңдеуге мүмкіндік беретін әмбебап программалық жабдықтаманың негізгі түрлері мыналар: ....
  • Сыныпта орналасқан принтердің драйверін орнатып, ақпаратты қағазға басып шығарыңдар.
  • Дескриптор:
  • Драйвердің анықтамасын жазады
  • Программалық жабдықтаманың негізгі түрлерін жазады
  • Принтердің драйверін орнатады, ақпаратты басып шығарады


  • Компьютер


    Жинақтау кезеңінде сәйкестендіру кестесін қолдандым Көрсетілген компьютерлік бағдарламаларды қамтамасыз ету типіне сәйкес бөліп жазады. Дескриптор:
  • Жүйелік бағдарламалық қамтамасыз ету тобына сәйкес бағдарлама белгішелерін анықтайды
  • қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету тобына сәйкес бағдарлама белгішелерін анықтайды.
  • Үлестірме карточкалар









    Кері байланысМұғалім оқушылармен бірлесе отырып сабаққа талдау жасайды. «Табыс сатысы» әдісі арқылы өзінің бүгінгі сабақты қай деңгейде меңгергенін бағалайды.Кәдімгі сатының суреті, сатының
  • баспалдығы
  • Мен ... білемін
  • баспалдағы
  • Мен ... түсінемін
  • баспалдағы
  • Мен ... жасай аламын
    Стикер



    Қосымша ақпарат
    Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    «Қарқын» әдісін қолданамынКестені толтыра отырып, сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығарыңдар«Диалог және қолдау көрсету» тәсілі бойынша:Мобильді телефондарға программалық жабдықтама қажет пе? Ойларыңды дәлелдеңдер.Әр тапсырманың соңында дескрипторына қарай оқушылардың ауызша мадақтап, ұсыныстар беріп отырамын. Қалыптастырушы бағалау кезінде «Бағдаршам», «Басбармақ» әдісін қолданамын.









    Жалпы сабақтағы кері байланысты «Табыс сатысы» әдісі арқылы жүзеге асырамын.
  • баспалдығы
  • Мен ... білемін
  • баспалдағы
  • Мен ... түсінемін
  • баспалдағы
  • Мен ... жасай аламынБағалау критерийлері
  • Компьютерді мұғалімнің рұқсатынсыз ток көзіне қосуға, ажыратуға,ұстауға болмайды
  • Сыныпта сабаққа қатысты емес заттарды алуға болмайды
















  • Рефлексия: 1. Сабақ (оқу мақсаты) шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?2. Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)3. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды. (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1:2:4.Сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ